A password will be e-mailed to you.

אפס מועמדויות לאוסקר לסרט “וונדר וומן” גל גדות מגיבה לראשונה

מאת: רון גולדשטיין | 28 בינואר 2018

גל גדות בתגובה ראשונה על כך שהסרט בו כיכבה “וונדר וומן” לא קיבל אף לא מועמדות אחת

הסרט וונדר וומן בכיכובה של האחת והיחידה גל גדות כבר מזמן הוגדר כשובר קופות ענק והפך לאחד הסרטים המובילים של חברת ההפקות DC ואת הכוכבת גל גדות מדוגמנית ישראלית מצליחה לאחד השמות החמים והקשים לביטוי בביצה ההוליוודית. אך למרות כל זה ולמרות מסע היח”צ הפמיניסטי שעלה על גל ההטרדות המיניות הסרט זכה להתעלמות כוללת בכל הנוגע למועמדות לאוסקר.

מיד לאחר ההכרזה על המועמדים בטקס פרסי האוסקר שיערך השנה ב4 במרץ, גילו גולשים רבים ברחבי העולם כי הסרט וונדר וומן לא מתמודד באף קטגוריה, אפילו לא בקטגוריות הטכניות של איפור תלבושות או פעלולים. הרשת לא נשארה אדישה וגולשים רבים זעמו על ההתעלמות של האקדמיה מהסרט ומהכוכבת גל גדות.
ומה גל חשבה על כל הסיפור?

אשת חייל מי ימצא

אז גל כמו גל באלגנטיות הכל כך מאפיינת אותה הגיבה לשאלה של לורן זימה כתבת העיתון “Entertainment Tonight” ששאלה אותה על מחאת המעריצים ברשת :””מאוד התרגשתי ונגעו לליבי כל האנשים שהתאכזבו מכך ש’וונדר וומן’ לא היה מועמד, אבל אנחנו ממש לא עשינו את הסרט בשביל זה ”

גל לעומת המעריצים הזועמים לא מביעה כעס על חברי האקדמיה ובעיקר הודתה על ההזדמנות להיות חלק מפרויקט כה משמעותי: “אני חושבת שאתה לא יכול לקבל את הכל. עשינו את הסרט הזה והוא התקבל בדרך כזאת מדהימה ונהדרת, ואנחנו רוצים להישאר צנועים ולהוקיר תודה”. בנוסף, לא שכחה גדול להזכיר כי בחברה עובדים כבר על סרט ההמשך וונדר וומן 2 ונשארת אופטימית לעתיד “הולך להיות לנו סרט נוסף, אז מי יודע? אולי בסרט הבא!”.

הכתבת לא התאפקה והחליטה לשאול את גל לגבי הריון נוסף, רק נזכיר שאת בתה השנייה ילדה גדול לפני כ10 חודשים והייתה בהריון ממש בזמן צילומי הסרט. גם כאן גל שהופתעה מהשאלה ענתה בחיוך הכל כך מאפיין אותה “הרגע עשיתי תינוקת! אני עדיין בג’ט לג מהתינוקת הקודמת”. עם זאת, היא הוסיפה כי “אמא שלי מאוד תשמח מהשאלה שלך”. ואם להגיד את האמת אנחנו לא נגיד לו לעוד קצת מגל גדות קטנות שיסתובבו בעולם.