A password will be e-mailed to you.

בלוגרים שאתם חייבים להכיר : תמר צ׳רנובילסקי

מאת: WeLead | 30 בינואר 2018

ישבנו לשיחה עם תמר צ׳רנובילסקי שסיפרה לנו על הבלוג שלה ועל איך זה להיות בלוגרית אופנה!

שם: תמר צ׳רנובילסקי
גיל: 26
עיר מגורים: חיפה
עיסוק: סטודנטית לשיווק ותוכן ברשתות חברתיות ובלוגרית באתר פשנגה.

שם הבלוג: That’s what chic said

קישור לבלוג: פאשנגה

במה עוסק הבלוג? בבלוג שלי אני מתעסקת באופנה, לייף סטייל וסגנון אישי. חשוב לי להביא גם את התהיות האישיות שלי שעולות בנוגע לסטייל אישי לידי ביטוי, ולכן הבלוג משלב גם הרבה ממני וגם אופנה וסגנון בצורה הכי אותנטית. מעבר לזה אני אוספת ווישליסטים מאתרי קניות שונים, חדשות, טרנדים ועוד ועוד…

כמה מילים על עצמך: היום אני נמצאת אחרי כמה שנים של חיפוש עצמי. בשנים האחרונות הייתי סטודנטית למוזיקה ב״רימון״ וגם חיפשתי את עצמי בלימודי עבודה סוציאלית. היום, כסטודנטית לשיווק ברשתות החברתיות  וכמישהי שמתחילה לקבל כיוון בחיים (מסתבר שזה לא קשה רק לי…), אני יכולה להגיד שאני בלוגרית באתר פשנגה, חוקרת את עצמי דרך אופנה ומגדירה גם את הבלוג ככזה שעוזר לי להתעסק גם בעצמי וגם בסטייל בו זמנית. אני אוהבת לשיר (אולי גם עם זה משהו יקרה מתישהו…?), לראות עולם, ובעיקר אוהבת לגלות כמה החיים מרגשים.

 

איך עלה הרעיון לפתוח בלוג? לפני פחות משנה נתקלתי בסטורי של לנה בבולצ׳יק מטעם אתר פשנגה שהזמין בנות לכתוב בלוג קבוע אצלם באתר. הקשר עם פשנגה הגיע לי משמיים, כי בדיוק התחלתי לפתח את עמוד האינסטגרם שלי ורציתי מאוד להתעסק בתוכן מהסוג הזה בכזאת מסגרת נפלאה. מאותו רגע הדברים התגלגלו, ועכשיו אני גם כותבת בלוג וגם אחראית על בנות מדהימות אחרות שכותבות את הבלוג שלהן.

 

הפוסט שאת הכי גאה בו: כתבתי ממש לאחרונה פוסט עם טיפים לשדרוג וחידוד הסטייל האישי. אני חושבת שהפוסט הזה מציג את השילוב בין הנושא הכללי של הבלוג – אופנה, לבין ההפיכה שלה לאישית (בשילוב טיפים פרקטיים, כמובן!).

ספרי על אירוע מיוחד או בו יצא לך לקחת חלק בזכות הבלוג: בעקבות הבלוג, וכחלק ממשפחת פשנגה, הייתי באירוע ההשקה של המגזין של פאשנגה, חוויתי ים של שיק, בלוגריות אחרות, מתנות, הרצאות וסיקור תקשורתי. נהנתי מכל רגע בעיקר בגלל האנשים, האווירה הנפלאה וההשראה שקיבלתי.

המתנה הכי שווה שקיבלת בזכות הבלוג: המתנה הכי שווה היא ללא ספק ההזדמנויות החדשות שהבלוג מספק לי – שיתופי פעולה, הדרכה, אנשים מקסימים ומלא השראה.

הבלוג שאת הכי אוהבת, חוץ משלך: אני עוקבת אחרי לא מעט בלוגריות, ואין ספק שהבלוג ״הדוניסטית״ של תמר גולן הוא האהוב עליי וגם הכי עזר לי להבין את עולם הבלוגינג ואת מה שהוא כולל.

מי היית שמחה לדעת שקורא את הבלוג שלך: הייתי שמחה לדעת שאני מגיעה לאנשים שיכולים לקחת משהו ממני ומהבלוג, ואלה גם האנשים שהכי הייתי שמחה לדעת שקוראים את הבלוג שלי ונהנים ממנו.

מותג אהוב: אני מאוד אוהבת את הקו הנקי של Uniqlo ואת הווייב הצעיר Urban Outfitters.

רשת אופנה אהובה בישראל: Zara, לגמרי.

רשת אוכל אהובה בישראל: מינה טומיי

מסעדה אהובה: הבית התילאנדי

קניון אהוב בישראל: קניון איילון