A password will be e-mailed to you.

המלצת לבילוי לWeLead: סוף שבוע קולינארי עם השף ניר צוק

מאת: תמיר ילינק | 31 בינואר 2018

ארוחות שף, אירוח מפנק, ניחוחות קסומים, טעמים משגעים, מתכונים סודיים, כל זאת ועוד בסופ”ש קולינארי מיוחד במלון רימונים חוף התמרים עכו

 

 

 

צילום: יח”צ

 

מלון רימונים חוף התמרים עכו, השייך לרשת מלונות רימונים, מציע לאורחיו סופ”ש קולינארי מיוחד הכולל ארוחות עם מיטב השפים, סיור קולינארי מרתק, סדנאות בישול עם שפים מובילים שיחשפו מתכונים סודיים, אירוח חם ומפנק משולב בניחוחות קסומים וטעמים משגעים, והכל במלון השוכן לחוף ימה הקסום והמיוחד של עכו.

צילום: גל פלוטינקוב

 

בסופ”ש הקולינארי ייקחו חלק מיטב השפים ובראשם השף ניר צוק, השף שחר דבח, שף אייל גליק, השחקן אבי שמר וג’קו מעכו אשר יעבירו סדנאות וסיורים קולינארים למשתתפים בסופ”ש.

 

בתכנית:

 

יום חמישי 22.2:

 

14:00 – קבלת פנים עם ג’קו מעכו, שיקבל את פני המגיעים באהבה ושירים, חיוך גדול וכיבוד קל.

17:30-19:00 – סדנת חומוס עתידנית עם השף שחר דבח – הפרופסור המולקולרי וכוכב “משחקי השף” לוקח את החומוס המסורתי אל עבר העתיד ובעזרת העולם המולקולרי מכין מתכונים מיוחדים לחומוס כקוויאר סחוג, קוואיר עריסה, ספרה זית, אבקת שמן זית, מרמלדת טחינה ועוד.

צילום: רמי סולמון

יום שישי 23.2:

 

09:30-12:30 – עושים שמח עם ג’קו מעכו עם מוזיקה טובה, אוכל מצוין ומצב רוח נפלא.  סיור קולינארי תיאטרלי מזמר בעכו העתיקה עם השף אייל גליק והשחקן אבי שמר הכולל סיפורים מרתקים על אבירים וטורקים המתובלים בשירים ומוסיקה ים תיכונית וטעימות מפנקות הכוללות כדורי פלאפל זהובים, כנאפה נוטפת דבש, עלי גפן ממולאים, חומוס, תורמוס ופול וערק משובח.

 

17:00-18:30 – 4,000 שנות דגים עם השף ניר צוק – מתכוני דגים מיוחדים מתקופות היסטוריות שונות, המספרים את סיפור כיבושה של עכו בידי ארצות שהותירו בה את חותמן הקולינארי.

 

20:00-21:00 – מתוקים של עכו, אבל אחרת – עם השף שחר דבח – הפרופסור הקולינארי ילמד להכין רחת לוקום בקרם מלבי, קרם פיסטוק חלבי מקושט בשעות קדאיף, סוכריות על מקל בטעמים ייחודים ועוד.

 

יום שבת 24.2:

 

11:30-13:00 – סדנת מאזטים וערק עם השף ניר צוק שייתן טיפים סודיים, חוויית הכנה ומגוון טעימות.

 

 

המחיר לאדם בחדר זוגי ללילה החל מ-545 ₪,  

בהזמנת מינימום 2 לילות על בסיס חצי פנסיון.

מספר המקומות מוגבל