A password will be e-mailed to you.

חדש על המדף: נבחרי החודש

מאת: קרן ילינק | 6 בפברואר 2018

מוצרים חדשים ומומלצים על המדף מוס עיניים לניקוי יסודי של ד”ר פישר, אטודרם קרם פנים וגוף היפואלרגני לעור יבש במיוחד, סטיק באלם טבעי לחלוטין הנועד לטיפול אינטנסיבי של המותג מאג’יריי ועוד.

 

סדרת  EYE CARE של ד”ר פישר מתרחבת:

EYE CARE מוס לניקוי אפקטיבי, יסודי ועדין של אזור העיניים, העפעפיים והריסים. מתאים להסרת איפור לעיניים רגישות.

הפורמולה מכילה תמציות, שמנים וויטמינים. ד”ר פישר EYE-CARE מוס עוזר לטיפול בדלקות עיניים ועפעפיים המלוות בהפרשות דלקתיות וקרומים שומניים ודביקים ומועיל בהקלת גירויים ואדמומיות בעיניים. בנוסף, מסייע בטיפול ומניעת דלקות חוזרות ומעשיר בלחות עיניים יבשות ומרגיע עיניים עייפות ומאומצות. התכשיר מתאים לשימוש יומיומי, להסרת איפור לעיניים רגישות, רצוי לפני או אחרי ניתוחי עיניים ולפני שימוש במשחות וטיפות עיניים.

מחיר מומלץ לצרכן: 64.90 ₪ עבור תכולה של 50 מ”ל. ניתן להשיג ברשתות הפארם ובתי המרקחת הפרטיים.

מוס של דר פישר. צילום: יעל האן EYE CARE

Atoderm Intensive Baume קרם פנים וגוף היפואלרגני לעור יבש מאוד, אדמומי ומגורה.

יובש בעור, הוא אחד התסמינים השכיחים הפוקדים אותנו במהלך חיינו בעיקר בחילופי העונות העשויים לבוא לידי ביטוי, באדמומיות צורבת על גבי העור, קילופי עור, סדקים, במרקם עור מחוספס ולא נעים, תחושת גרד ועקצוץ וחוסר נוחות כללית. “ביודרמה” המותג הדרמו-קוסמטי מצרפת מציע את “אטודרם – אינטנסיב בהאום”  המספק פתרון אולטימטיבי לתופעות אלה.

“אטודרם” מעניק פתרון ביולוגי לעור הסובל מתופעות של יובש, מרגיע מיידית גרד, צריבה, עקצוצים וגירויים. “אטודרם” שומר על העור ומפתח חוסן והתנגדות ממושכת מפני פגיעה מול התוקפנות הסביבתית. הוא נטול בישום, ללא פראבנים ואינו גורם לסתימת הנקבוביות. נוח ונעים בעת השימוש. מומלץ למרוח על כל חלקי הגוף והפנים – מיועד למבוגרים, ילדים ולשימוש בטוח גם לתינוקות.

מחיר מומלץ לצרכן: 150 ₪ עבור בקבוק עם משאבה פנימית 500 מ”ל. להשיג: בסניפי רשת סופר-פארם ברחבי הארץ.

אוטדרם של ביודרמה | צילום: יח”צ

שפתוני ‘וייב’ VIBE בטקסטורת מאט בועז שטיין.

הגוונים כהים ועמוקים בהתאמה לעונה הקרה ולטרנדים העכשוויים המתכתבים עם שפתיים דומיננטיות. דרגת הכהות כהה ועוצמתית ומשותפת לשלושת השפתונים החדשים. השוני הוא בתת הגוון המשתנה. 03 –  גוון חום הדומה  לפרלין שוקולד. 04  – מזכיר יין מרלו בגוון בורדו עמוק ונוכח ואילו 05 מציע גוון עמוק של ורוד נוסטלגי כהה במיוחד.

השפתונים מכילים שמן חוחובה השומר על מרקם שפתיים גמיש ורך. על אף שהטקסטורה הינה מאט ונטולת ברק השפתונים אינם גורמים לתחושת יובש או מייבשים את השפתיים הודות לרכיבי לחות ששולבו בפורמולת השפתון.

מחיר מומלץ לצרכן: 89 ₪. להשיג: בפרפומריות, אצל קוסמטיקאיות, במרכזים מקצועיים ברחבי הארץ ובאתר המותג.

בועז שטיין אודמים

צילום: יח”צ

חלאבין משיקה לעונה הקרה חמאות גוף מזינות ומועשרות בארבעת הריחות המוכרים והפופולאריים שלה: לאב-ליין, רוז’ לאב-ליין, מיד-נייט, ולאב-ליין וויט.

חמאות הגוף עדיין לא כבשו את המיינסטרים כמו תחליבי הגוף. אבל כשמכות היובש האגרסיביות בחורף גורמות לחוסר נוחות, לגרד ולאדמומיות של העור  מומלץ להכיר מקרוב את התכשיר שיגאל אתכם ממריחות חוזרות ונשנות של קרמים על זרועות הידיים, הרגליים והברכיים.

ארבע חמאות גוף מבושמות, מבוססות חמאת אגוזי שיאה, שמנים טבעיים, מינראלים מים המלח החיוניים לעור – מציע המותג “חלאבין” לקראת החורף. שמנים של אבוקדו ושמן זית מתווספים לפירותיו (אגוזי השיאה)  של העץ הענק ממערב אפריקה Mangifolia התורמים להזנה עמוקה ולשמירה מפגעי מזג האוויר של העור. שמן אגוז השיאה ידוע בשל יכולתו לטפל ב”מכות יובש” חריפות האופייניות לעונה, הגורמות לסדקים בעור, לגירוי חריף, לאדמומיות לוחוסר נוחות.

מחיר מומלץ לצרכן 40 ₪ עבור כמות של כמות 300 גר’. להשיג ברשתות הפארם, במשביר לצרכן ובפרפומריות פרטיות.

חמאות גוף חלאבין

צילום: יח”צ

סדרת CHIC SPA של שיק תמרוקים המציעה מוצרי אמבט וגוף מצרפת סדרה בת 3 קרמי הזנה אינטנסיבים לכפות הידיים.

הקרמים מועשרים בשמן אבוקדו הידוע כשמן “יבש” שאינו מותיר תחושת כבדות ושמנוניות על הידיים ונספג במהירות ומותיר עור חלק ומשיי. הקרמים עשירים בוויטמינים רבים כמו A, E, B, D ,במינרלים, אשלגן, ברזל וסידן. באבוקדו מצויות חומצות שומן וחומרים נוגדי חמצון. שמן אבוקדו נחשב לטיפול יעיל בהצערת עור טבעית והשבת ברק ולחות.

נוכחות שמן זרעי גזר המעושר בבטא קרוטן תורם לשיקום וטיפול בעור סדוק ויבש במיוחד. שמן הגזר ידוע כבעל ריכוז גבוה של ויטמין A התומך בחידוש תאי העור.

קרמי ההזנה מוצעים בשלושה ניחוחות המלווים את סדרת הספא של המותג: וניל פטצ’ולי, לבנדר וניחוח מסק.

הקרם נמרח ונספג בקלות, מרכך את עור כפות הידיים ושומר על גמישותו ומגן עליו מפני נזקי הסביבה ונזקי חומרי ניקוי חריפים.

מחיר מומלץ לצרכן: 11 ₪, מכיל: 100 מ”ל. להשיג: בסניפי המשביר לצרכן, בבתי המרקחת ופרפומריות ברחבי הארץ.

קרמי ידיים בניחוחות ספא של שיק

צילום: יח”צ

אורלי – המותג האמריקאי, השיק את Hydrating Crème – ‘הידראייטינג קרם’  סדרת ספא הכוללת 4 תחליבי לחות רב – תכליתיים המסייעים בשיחזור מרקמו הגמיש והזוהר של העור.

רקמות הגוף, כפות הרגליים והידיים מאוד דומות ואין הבדל גדול ביניהן ומסיבה זו בחרה חברת אורלי להנפיק קרם רב־שימושי במרקם קטיפתי הנספג מהר ומותיר אחריו עור מוזן, רך וריחני.

נוסחת התחליבים מכילה חמאת שיאה, חמאת קקאו, אלוורה, וויטמינים חיוניים A & E לצד תמציות צמחים ושמני פירות נוגדי חמצון עוצמתיים. אלו נועדו לשמור מפני נזקי עור ותופעות עוריות שמקורם בגורמי אקלים סביבתיים קשים של יובש קיצוני,  קור ושינויים חדים בהבדלי טמפרטורה – המשפיעים באופן ישיר על עור כפות הידיים, הרגליים והגוף.

מחיר מומלץ לצרכן: 62 ₪ ל-237 מ”ל, במרכז – אורלי, קניון ערי החוף ראשל”צ ומכוני הטיפוח והמניקוריות  ברחבי הארץ.

צילום: יח”צ

מותג הקוסמטיקה מאג’יריי משיק לעונה הקרה STAR DUST סטיק באלם 100% טבעי לטיפול אינטנסיבי באזורים יבשים בפנים

שינויי מזג אוויר קיצוניים של חום, יובש וקור הם הסממנים הראשוניים לעונה הקרה המביאים עמם, תופעה של יובש יתר המעיק על העור בכלל ועל עור הפנים בפרט. בניגוד לעור פנים מאוזן, גמיש ורך, תופעת יובש יתר בפנים גורם לתחושת אי נוחות, גרד, צריבה, מרקם מחוספס וחוסר ברק.  לעיתים גם מריחות חוזרות ונשנות של קרמים מועשרים ומזינים  על העור בתדירות גבוהה, אינן מצליחות לפתור את הבעיה ובגלל רגישותו המוגברת של העור הם אפילו יוצרים תחושת אי נוחות בשימוש.

מותג הקוסמטיה מאג’יריי משיק במיוחד לעונת היובש פתרון ייחודי של תמרוק ייעודי לפנים  “סטאר דאסט” בצורת סטיק באלם, המתאים לשימוש אינטנסיבי בסממני יובש בשפתיים, זוויות הפה, כנפות האף והעור סביב עיניים. נוסחה נטולת מים הופכת את השימוש בסטאר-דאסט לאפקטיבי ויעיל.

100% רכיבים טבעיים  – התמרוק אינו מכיל חומרים כימיים, צבעים מלאכותיים ותוספות ריח, ובכך השימוש בו נוח ונעים לעור רגיש ומגורה בעל סבילות נמוכה.

סטאר דאסט מכיל חמאות שיאה, זרעי קקאו, זרעי מנגו, שמני קיק, זרעי ענבים, זרעי חמניות, שמנים אתרים של ורד בר, תפוזי הרים, ברגמוט, מסנני קרינה, דונג דבורים וקרנאובה ומועשר  בויטמין E.

אריזת סטיק לשימוש חסכוני, הגייני ונוח לנשיאה בתיק. התמרוק אינו מכתים בגדים וניתן לשימוש חוזר כמה פעמים ביום לפי הצורך.

מחיר: 59 ₪, מכיל 15 מל’.

להשיג: אצל קוסמטיקאיות מורשות המותג באתר החברה בפריסה גיאוגרפית.

Star dustסטאר דאסט של מאג'יריי 59שח אצל קוסמטיקאיות מורשות באתר המותג צילום יח''צ

צילום: יח”צ