A password will be e-mailed to you.

נבחרי החודש האהובים: מהדורת פסח

מאת: קרן ילינק | 16 במרץ 2018

תכירו את המוצרים שיעשו לכם את האביב ממטאטא הפלא של רוחמה אשר הגיע בדיוק בזמן, ערכה סופר מפנקת של מון פלטין, טופ לק של חברת אורלי אשר מונע הצהבת הציפורן, חלאבין-דיאודורנט קרם לנשים יעיל עד 7 ועוד.

מותג השיער Mon Platin Professional משיק קיט חדש המתאים לשיער יבש ופגום, כזה שעבר החלקה או לבעלות שיער בהיר.

הערכה המפנקת מכילה מסכת קאוויר, שמפו קאוויר, סרום לשיער וכפפת הקסם במחיר מיוחד.

שמפו קאוויר: נוסחה מדויקת המעניקה נפח ויכולת שליטה בשיער. משאירה את השיער בריא מלא נפח ועתיר לחות. מעושר בתמציות קוויאר שחור, ויטמין B3 וחומצות אמינו מתקדמות  המסייעים בשמירת הברק והגוון של צבע השיער. בעל חומציות מאוזנת. מכיל חלבוני נבט חיטה המזינים את השיער, ופרוטאין  משי שעבר הידרוליזה מותרים אותו רך נעים למגע ובעל נפח מגודר.

מסכת קאוויר: מסיכת לחות טיפולית אינטנסיבית  במיוחד המזינה את השיער במרכיבים חיוניים ומסייעת בשימור חוזקו של השיער. לא מכילה מלחים ואיננה נוגדת את טיפולים כימיים כגון החלקה. מסייעת באיזון רמת ה-ph בשיער ומעניקה לשיער ברק לחות גמישות וחיוניות. פורמולה המונעת חשמל סטטי בשיער ומבוססת על מגוון מרכיבים חדשניים המועשרים בתמציות קוויאר שחור ובשמן זית.

סרום קאוויר:  סרום ייחודי לשיקום השיער ושמירת מבנה השערה. מבוסס על פרוטאין המשי ומועשר בקוויאר שחור. הסרום מכיל גם תמציות צמחים נוגדות חמצון (רימונים ותה ירוק) לשמירת מרקם השערה מפני פגעי מזג האויר והרכב סליקונים ייחודי העוטף את השערה ויוצר שכבת מגן. מעניק ברק, גמישות וריכוך אופטימלי לשיער.

magic glove – by Mon Platin: היא כפפה פונקציונלית וייעודית להסרת איפור בעזרת מים בלבד המבטיחה את הסוף לשימוש במסירי האיפור העוצמתיים ובתכשירי הניקוי הפולשניים. “כפפת הקסם” מנקה את עור הפנים ביעילות ובמהירות ומסירה את שאריות האיפור, השומן והלכלוך בשניות וללא כל מאמץ. הכפפה יעילה גם בניקוי ובהסרת איפור עמיד במים.  סוד קסמה של הכפפה טמון בחומר ממנו היא עשויה. מדובר בשילוב מתוחכם של סיבי פוליאסטר שבמגע עם מים חמימים הופכת למוצר הניקוי היעיל, הבטוח והאפקטיבי ביותר.

מחיר מומלץ לצרכן: 259 שקלים במקום 399 שקלים לערכה כולה. להשיג במספרות מורשות Mon Platin Professional ברחבי הארץ.

שורה תחתונה: מתנה מושלמת ומושקעת כזאת שתרצי להשאיר לעצמך.

קיט מון פלטין | צילום: ארכדי בורשטיין

חברת המברשת רוחמה, משיקה בישראל את המטאטא המהפכני BroomX: המטאטא המתרחב היחידי בעולם אשר מציע פתרון ייחודי ומקורי של רוחב ניקיון המשתנה לפי הצורך. 

בכל בית ישראלי ועסק ישראלי תמצאו לפחות מטאטא אחד. כול המטאטאים עושים את העבודה של ניקיון וגריפת הלכלוך והאבק. אבל, אף אחד מהמטאטאים לא פותר את בעיית הניקיון במקומות צרים או רחבים, ללא צורך בהחלפה של כמה כלי ניקוי. מטאטא ה-BroomX פותר בדיוק את זה! מטאטא ה-BroomX הוא המצאה ישראלית הרשומה כפטנט, מציע פתרון ייחודי ומקורי של רוחב ניקיון המשתנה לפי הצורך. במצבו הצר הוא מתאים לטאטוא מתחת לשולחנות, בין רגלי כיסאות ורהיטים ובמקומות צרים – בדיוק כמו מטאטא רגיל. במצבו הרחב הוא נפתח במהירות על ידי מנגנון פשוט ויעיל של משיכת מוט האחיזה כלפי מעלה. המטאטא במצבו הרחב מצוין לניקיון וטאטוא בחללים גדולים ובמשטחים רחבים כמו חדרים, סלון, מסדרונות ואף בחצר, תוך שהוא חוסך זמן ומאמץ ושימוש בכלי ניקוי נוספים. המטאטא מתאים לכל בית ישראלי וגם למסעדות, בתי קפה ופאבים, בהם הצורך היום-יומי לטאטוא במרווחים משתנים גדול אף יותר. בפיתוח וייצור המוצר הוקפד על איכות גבוהה, צפיפות סיבים מקסימלית ליעילות ואיכות ניקיון גבוה.

המטאטא קיים בצבע כחול או צהוב לבחירה.

מחיר מומלץ לצרכן: 74.90 שקלים. ניתן להשיג ברשתות אייס והום סנטר וכן רכישה און ליין באתר “פיצ’פקס”.

שורה תחתונה: איך לא חשבו על זה קודם?

ברומקס-כחול-אפור-פתוח-סגור

צילום: יח”צ

טרנד הפחם במוצרי הקוסמטיקה עובר למסכות הבד חברת הקוסמטיקה מאג’ירי  MAGIRAY השיקה את דטוקס – DETOX – מסכת בד (פרצופון) 

על המונח “דיטוקס” – ניקוי רעלים כבר שמענו רבות בעולם הקוסמטיקה. מדובר בתהליך המבצע ניקוי ייסודי של תאי העור באמצעות רכיבים טבעיים עוצמתיים. בחברת הקוסמטיקה מאג’יריי בחרו בשני רכיבים עוצמתיים ופעילים הידועים ביכולתם לבצע תהליך ספיחה וניקוז כחומרים אנטי זיהומיים: במבוק ופחם ושילבו אותם במסכת פנים.

מסכת הבד, עשויה מפחם ובמבוק אשר יפעלו לניקוז רעלים לימפטי מהעור ויטפלו בבצקתיות וברגישות יתרה של העור לתופעות אקלימיות (זיהום אוויר, נזקי אקלים וכדומה). החומרים הללו אף יגבירו את זרימת הדם. אלה עשויים להיות מורגשים כעקצוץ קל או אפילו כתחושת חום קלה על עור הפנים.

המסכה מתאימה לכל סוגי העור במיוחד לעור רגיש והיפרמי. המסכה מסייעת בהפחתת אדמומיות כרונית, הפחתת נגעים בעור (כגון אקנה וסבוריאה) ותורמת לתחושת צינון ומתיחה קלה. המסכה מגבירה את תכונות ההגנה הטבעיות של העור ומשאירה אותו רענן ורווי בלחות.  לאחר השימוש במסכה – העור נראה רגוע, מתוח, חלק ונעים במיוחד.

 

מחיר מומלץ לצרכן: 30 שקל למסכה חד פעמית במכוני הטיפוח ואצל קוסמטיקאיות מורשות המותג המופיעות באתר החברה.

מסכת דיטוקס לניקוי רעלים של מאג’יריי | צלם אלון גנון

משחק קקרים אסלה ושתי דמויות

המוצר מבית ענקית הצעצועים “ספין מאסטר” עם 150 בובות איסוף, אחרי שזכה להצלחה היסטרית בכל העולם המוצר מגיע לישראל. על מנת לחלץ את הבובות יש למלא את הניאגרה במים, לנער , ולשלוף את הבובות מתוך ה”גועל”. בכל שירותים יש שתי בובות.

מחיר מומלץ לצרכן 19.90 ₪. ניתן לרכוש באתר.

צילום: אתר אמיגו

מארקווינס (MARKWINS) – מותג האיפור האמריקאי לילדות השיק את Disney Frozen Sisters And Snowflakes – Trio

מארזי נסיכות לנשים הקטנות.

סדרת קיטים קומפקטים בכיכובן של דמויות מסרט הילדים האהוב Frozen : הנסיכות אנה ואחותה אלזה וכן איש השלג אולף.

הקיטים מאגדים שלישיית תמרוקים של מוצרי טיפוח שונים: לקים מוקטנים, ליפגלוסים מנצנצים במיוחד וצלליות למריחה על העפעפיים. מתנה מקסימה לנסיכות השולטות של הבית.

כל המוצרים מותאמים במיוחד לעורן הרגיש של הילדות, והם באישור ובפיקוח של משרד הבריאות הישראלי.

מחיר מומלץ לצרכן: 20 שקלים, ברשתות להשיג: טויס אר אס, הפנינג, סופר פארם, אפריל, H&O ובחנויות הצעצועים ברחבי הארץ.

מארזי ביוטי של פרוזן | צילום: יח”צ

מותג האיפור המקצועי “בועז שטיין” משיק HYDRATING MAKEUP BASE פריימר רווי לחות

כידוע, תפקידו של הפריימר הוא להכין את העור לקראת קבלת המייקאפ וליצור מרקם אחיד, להחליק את העור ולהאריך את חייו של המייקאפ על עור הפנים. הדור החדש של הפריימרים מייתר את השימוש המקדים בקרם הלחות ופעולה אחת תבטיח למתאפרת כי עורה יהפוך רווי בלחות וייהנה מעמידות ממושכת ומרקם אחיד של האיפור.

הפריימר הלחותי מועשר בחומריים מלחחים ומעניק אקסטרה לחות לעור. “שימוש בפריימר נטול רכיבי לחות לעיתים יוצר פעולת כיווץ קלה הפוגמת בתוצאה הסופית של האיפור – בעיקר בעור יבש ו/או מתבגר. תכשיר פריימר המתוגבר מלכתחילה במרכיבי לחות מייצר בסיס מצוין להנחת המייקאפ  וזה יבוא  לידי ביטוי במרקם משיי שישמור על תנועתיות נוחה של המייקאפ על גבי העור בהתאם להבעות ושרירי הפנים.

HYDRATING MAKEUP BASE ניתן לשימוש על כל איזורי הפנים כולל העפעפיים והשפתיים תוך הענקת מרקם אחיד ושיפור עמידותו של האיפור גם באזורים הללו. לחות מתוגברת באזורי השפתיים והעפעפיים

התמרוק נטול צבע במרקם ג’ל קליל במיוחד, מתקבע במהירות ואינו מותיר כל תחושת כבדות על העור.

מחיר מומלץ לצרכן: 159 שקלים להשיג: במרכזי האיפור ובפרפומריות ברחבי הארץ.

פריימר לחות של בועז שטיין | צילום: יח”צ

 

 

סביום ג’ל מוסנט Sébium Gel moussant – ג’ל מקציף לניקוי וטיהור עור הפנים בעל פטנט ביולוגי המגביל פגמים בעור

של המותג הצרפתי “ביודרמה”

התכשיר מיועד לסוג עור מעורב ושומני ומיועד למבוגרים ומתבגרים כאחד.

התכשיר מנקה בעדינות ומטהר את עור הפנים, מצמצם את הפרשת הסבום, אינו גורם לסתימת הנקבוביות, מבטיח סבילות עור ועיניים טובה ופעולת ניקוי ללא סבון.

  • Sébium Gel moussant מנקה בעדינות והינו ג’ל הניקוי היחיד המגביל היווצרות פגמים הודות לקומפלקס Fluidactiv™ המווסת באופן ביולוגי את הפרשת הסבום. תכשיר הניקוי, מועשר בחומרים מטהרים, אבץ, סולפט ונחושת סולפט, מטהר את העור ומצמצם את הפרשת בלוטות החלב.
  • אינו גורם לסתימת נקבוביות
  • אינו מייבש
  • ללא פראבנים
  • ללא סבון
  • ללא חומרי צבע
  • התכשיר יכול לשמש כקצף גילוח

 

מחיר מומלץ לצרכן: 85 שקלים להשיג: בסניפי רשת סופרפארם ברחבי הארץ.

‘סביום ג’ל מוס’ לניקוי וטיהור עור הפנים של ביודרמה | צלם אלון גנון

 

‘חלאבין’ ממובילות קטגוריית הדאודורנטים ללא אלומיניום בישראל, משיקה דיאודורנט קרם ייעודי לנשים לשימוש אחד עד 7 ימים

את יריית הפתיחה בדאודורנטים עמידים עד 7 ימים, השיקה חלאבין כבר ב– 1973 כאשר הפציעה עם פטנט רשום בתמרוק הפופלארי “חלאבליין” דאודורנט משחתי שבשימוש אחד מצליח לעמוד איתן מול ימי הקיץ המהבילים והחמים בארצנו ולמנוע ריח זיעה רע, וזאת מבלי להפריע לתהליך הזיעה הטבעי של הגוף ובוודאי לא לסתום את הנקבוביות ולמנוע סילוק פסולת מטבולית תוך שמירה על טמפרטורת גוף קבועה.

לקראת העונה החמה מציעה ‘חלאבין’ מוצר נוסף הפעם ייעודי לנשים, דאודורנט קרם אשר יעילותו כאמור אפקטיבית עד 7 ימים.

חשוב לדעת כי הדאודורנט האמור: ללא אלומיניום, ללא אלכוהול, ללא פרבנים. מזג האוויר וכל סוגי הרחצה אינם פוגמים ביעילותו.

כיצד זה עובד?

פעולת הזיעה היא תהליך טבעי של הגוף לסילוק פסולת מטבולית והיא נטולת ריח! אז אם הזיעה היא נטולת ריח איך בכל זאת נידף ריח רע מאזור בית השחי? מאחר שבית השחי הוא אזור לח, סגור ולא מאוורר, החיידקים הקיימים באופן טבעי על גבי העור מנצלים את ההזדמנות כדי “לחגוג” על “חומרי המזון” המופרשים עבורם בזיעה ופעילותם יוצרת ריח חומצי חריף ורע.  הפתרון היעיל של כל סדרות הדיאודרנטים מבית “חלאבין” הוא ניטרול פעילות החיידקים מבלי להפריע ולפגוע כלל בתהליך הזיעה הטבעי של הגוף או לגרום לסתימת הנקבוביות באזור.

מחיר מומלץ לצרכן: 50 שקלים. להשיג: ברשתות הפארם, במשביר לצרכן ובפרפומריות פרטיות ברחבי הארץ.

חלאבין דיאודורנט קרם לנשים |צלם אלון גנון

ORLY המותג האמריקאי לטיפוח הידיים והציפורניים השיק שני טופקוטים ייחודיים לשמירה על גוון הלק ולהארכת חייו ושלמות מרקמו.

טופ-קוט “מגניפיק” – שומר על רעננות גוון הלק ומונע הצהבה:

ORLY ערה לעובדה כי אחד מהטיעונים של מכורות הלק הוא דהייתו של הפיגמנט ולא משנה כלל באיזה מותג לקים מדובר. גוון הלק מאבד כבר ביומיים הראשונים לנוכחותו על הציפורניים, מעוצמת הגוון, הוא נראה “עייף”  ובעיקר מיושן בשל דהיית הפיגמנט.

התופעה: פיגמנט הלק (בעיקר בלקים בהירים), מצהיבים להחריד והמרקם נראה עכור, נטול כל בוהק קריסטלי.

הטופקוט החדש “מגניפיק” הינו תמרוק שתכליתו הוא להגן מפני דהיית פיגמנט ולמנוע הצהבת הגוון בעיקר על לקים בפיגמנטים בהירים, חלביים ובפרנץ’ מניקור.

הטכנולוגיה : שימוש בפילטרים UV – אולטרא סגול,  המוחדרים באמצעות פולימרים ויוצרים מעטה הגנה על הפיגמנט ובכך מונעים נקודות חיכוך עימו ויוצרים פעולת הבהרה אופטית המעניקה תוצאה של פיגמנט בהיר יותר, בעל  עוצמת הברקה ובוהק גבוהה מהרגיל.

מחיר מומלץ לצרכן: 55 שקלים.

טופ-קוט “וונט ציפ” – להארכת אורך חיי הלק והגנה מפני התקלפות

מי מאיתנו אינה חפצה להאריך משמעותית את חיי הלק על גבי ציפורנייה?! ORLY  משיקה טופ-קוט שייעודו להבטיח את אריכות שכבת הלק ואחידות שכבת הפיגמנט ככל שאפשר לאורך זמן.

התופעה: זמן קצר לאחר מריחת הלק על גבי שטח הציפורן מופיעה התקלפות ראשונית שלו הבאה לידי ביטוי בהתנתקות שכבת הפיגמנט בעיקר באזור הקצה החופשי של הציפורן – מה שמעודד את  המשך ההתנתקות של הפיגמנט  עם “פריצת” שכבת הלק.

הטכנולוגיה : פולימרים אקריליים ותוספת של שרף ייחודי המשמש כסילר  – יוצרים שכבה יציבה מאד על שטח הלק, מצמידים אותה לציפורן ו”נועלים” אותה. שכבה זו יוצרת מעין הצמדה הדוקה של הפיגמנט אל הציפורן ומונעת התרופפותה בשל חשיפה למים או לשריטות ופגיעות בשלמותה.

מחיר מומלץ לצרכן: 55 שקלים.

צילום: יח”צ

 CHIC תמרוקים משיקה מגבונים אישיים להסרת הלק ללא אצטון המסייעים במניעת יובש הציפורן 

לעיתים תהליך הסרת הלק הופך מסורבל ואף מלכלך, בשל השילוב של בקבוקים עם נוזלים נדיפים (המאבדים את עוצמתם עם הזמן) לצמר גפן שלפעמים מבצע פעילות ספיגה והעברה בו זמנית של הפיגמנט המוסר מהציפורניים באצבע אחת אל אחיותיה הנוספות בכף היד.

בחברת CHIC תמרוקים מציעים פתרון קל ומהיר להסרת הלק באמצעות מגבונים אישיים הארוזים באריזה אטומה הרמטית המונעת נידוף והתייבשות. המגבון מתאים להסרת הלק מציפורניים טבעיות ו/או מלאכותיות.

  • כל מגבון מכיל ויטמין E ופרו-ויטמין B5 – הידוע כלחותן יעיל ומרכך עור,המותיר את העור גמיש, חף מגירויים ובעל פעילות אנטי דלקתית.
  • המגבון מסייע בהזנת העור מסביב לציפורן. מונע תופעה של סדקים וחתכים כתוצאה מיובש בקטיקולה.
  • מגבון אחד ניתן לשימוש בכל 10 הציפורניים.
  • מתאים לנשיאה בתיק.
  • ללא אצטון.

מחיר מומלץ לצרכן: אריזה של 10 מגבונים – 10 ₪, בסניפי המשביר לצרכן ובפרפומריות ברחבי הארץ.

צלם אלון גנון

 

ד”ר פישר משיקה את “Procto-Soft” – מגבונים היגייניים לניקוי יסודי והרגעת האזורים האינטימיים  

מגבוני פרוקטו-סופט מתאימים במיוחד לסובלים מטחורים וגירויים באזורים האינטימיים ומתאימים לניקוי יסודי, להקלה והרגעה מקומית.

טחורים הינם תופעה שכיחה ממנה סובלים נשים וגברים כאחד. כמחצית מהאוכלוסייה תסבול מטחורים מעת לעת ולעיתים במשך תקופות ארוכות. טחורים הם כלי דם מורחבים הנוצרים כתוצאה מלחץ מקומי מתמשך וגורמים לכאבים עזים ולתחושת אי נוחות המתבטאת בגירויים, גירודים ודימומים.

הסיבות להופעתם של טחורים הן שעות ישיבה מרובות, הריון, לידה, משקל עודף, פעילות גופנית מאומצת ותזונה לא נכונה הגורמת ליציאות קשות. הטיפול בטחורים משולב וכולל תזונה נכונה, פעילות גופנית, משחות ייעודיות ושמירה על היגיינה מקומית.

מגבוני פרוקטו-סופט של ד”ר פישר מתאימים לניקוי ייסודי ובכך מסייעים בשמירה על ההיגיינה באזורים האינטימיים. המגבונים מועשרים בתמצית מצמח ההממליס (Witch Hazel) הידוע כבעל תכונות מכווצות ובקמומיל להרגעה.

  • מותאמים לחומציות הטבעית של העור – pH 5.5.
  • סנסיטיב – מותאמים לעור רגיש.
  • ללא בושם, ללא פראבנים.
  • מגבונים עבים ורכים במיוחד – בד בטכנולוגיה ייחודית לניקוי יסודי ויעיל יותר.
  • לשימוש יומיומי לניקוי טיפולי אינטימי, כתחליף לנייר טואלט או כקומפרס מרגיע

בסדרה ניתן להשיג:

אריזה רכה המכילה 50 מגבוני בד עבים ורכים במיוחד בטכנולוגיה ייחודית – מחיר 19.90 ₪

בלעדי! אריזה המכילה 20 מגבוני בד עבים ורכים במיוחד בטכנולוגיה ייחודית באריזות אישיות הרמטיות לשמירה על איכות המוצר ולנוחות מרבית. מתאימים לכל כיס ותיק – מחיר  24.90 ₪

מגבונים היגיינים לניקוי יסודי והרגעה באזורים האינטימיים PROCTO SOFT מבית דר פישר. . מחיר 19.90 שח .צילום יעל האן

צילום יעל האן