A password will be e-mailed to you.

משפיענים באינסטגרם: איזה מותגים מפרסמים הסלב? נטלי דדון

מאת: WeLead | 26 במרץ 2018

מערכת איתור משפיענים של אתר WeLead מביאה לכם את הקמפיינים הכי שווים שקוראים באינסטגרם.

משפיענים באינסטגרם, איזה קמפיינים עשו הסלב הכי נחשבים בישראל? פינה חדשה באתר של WeLead תביא לכם מידי שבוע את הקמפיינים שעשו הסלב למותגים בארץ ובעולם. לקמפיינים של סלב משפיענים יש נתח מכובד בהכנסה החודשית שלהם, בכל פעם נחשוף 5 קמפיינים מכל חשבון אינסטגרם של סלב, בחרנו להתחיל עם הקמפיינים של נטלי דדון, שהיא בין הסלב שעושה הכי הרבה קמפיינים של משפיענים בארץ.

משפיענים

מתוך האינסטגרם של נטלי דדון

עוקבים: 310617

ממוצע לייקים: 3307.4

ממוצע תגובות: 15.1

מעורבות: 1.07%

כנסו לעקוב אחרי נטלי דדון

#FILA – הקמפיין האחרון באינסטגרם של נטלי דדון, שעשתה ביחד עם קסניה טרנטול, השתיים נשלחו לחופשת סקי כדי שיפיקו את התמונות הכי טובות של ספורט חורף בשילוב המותג.

 

 

#מאסטר שף – מאסטר שף פנו לקהל האימהות באמצעות נטלי דדון ואיתגו אותה להכין טורטיות נאגטס עוף ואבוקדו

 

 

#DELTA– נטלי דדון עובדת קבוע עם מותג האופנה דלתא, בתמונות רבות בפיד שלה תוכלו למצוא את התיוג של המותג, זה קמפיין משפיענים שעושים לאורך זמן, על מנת שהעוקבים של נטלי דדון יפתחו סוג של מערכת יחסים עם המותג.

 

 

#woolitekeratin – כל עוד משלמים גם נוזל כביסה אפשר לפרסם, בין אלו שעוד השתתפו בקמפיין משפיענים של הנוזל כביסה היו: יעל גולדמן, מושיק גלאמין, מעיין אשכנזי ומור סילבר.

 

#דייסון – הסרטון שעשתה נטלי דדון למותג דייסון הביא 120,000 צפיות למותג, השאלה אם זה שכנע מישהו לקנות את השואב? את זה תחליטו אתם

רוצים גם קמפיין משפיענים? לחצו כאן