A password will be e-mailed to you.

כל הפרטים על שמלת החתונה של מייגן מרקל

מאת: תמיר ילינק | 28 במרץ 2018

כל מה שאנחנו יודעים על שמלת החתונה של מייגן מרקל

 

מייגן מרקל והנסיך הארי צפויים להתחתן ב19 במאי בבית הקפלה סנט ג ‘ורג’ בטירת וינדזור, ואת מרכז תשומת הלב כצפוי,תגנוב השמלה אותה תלבש מרקל, סורי הארי. אז נכון, אנחנו עוד לא יודעים מה תהיה השמלה איתה תצא הדוכסית לעתיד מהרכב אבל אלו כל הפרטים הידועים לנו עד כה.

GETTY

1.למייגן יהיו ככל הנראה 2 שמלות

על פי דיווחים בעיתון אס וויקלי, החתונה של מייגן והנסיך הארי תהיה דומה לחתונה של ווילאם וקייט ותהיה מחולקת ל2. בהתחלה יהיה החלק הרשמי בכנסייה אליו יגיעו הזוג בלבוש רשמי יותר ולאחר מכן המסיבה. מה שמסביר כי לזוג יהיו 2 מלתחות שונות לשתי האירועים.

2. מייגן כבר בחרה מעצבת וקו עיצובי לשמלה

הדבר הזה הוא מובן מאליו, כבר לפני חודשיים דיווחנו שמרקל בחרה בחברתה שעיצבה עבורה את שמלת האירוסין לעצב עבורה את שמלת הכלה, ועל פי מקורות היא כבר עברה מדידות ובחירה של איך תיראה השמלה ויאללה לעבודה!

GETTY

3.זה יהיה קצת שמרני ומאוד רשמי

היי, זו בכל זאת חתונה מלכותית, אז למרות שסגנונה של מייגן מרגיש רענן ומודרני, שמלת הכלה שלה תהיה כנראה קצת מסורתית. “אני חושבת שכשאתה מסתכל על טירת וינדזור כרקע, זה בדיוק הקו הנכון ללכת איתו”, אמרה הביוגרפית המלכותית קייטי ניקול לאינסטייל. “אומרים לי … שהיא רוצה משהו שמכיל תחרה, והיא ממש להוטה על שרוולים של איזושהי תיאור, שכולם יעידו על זה שאת לא הולכת לראות שמלה סקסית”.

4.אף על פי כן, זה בטח יהיה רומנטי

מייגן תיארה את חתונת החלומות שלה ב-2016  בראיון עם גלמור. “יש לי את המותרות של ללבוש בגדים יפים  כל יום לעבודה, אז הסגנון האישי שלי – חתונה או לא – הוא מאוד מוזנח, רגוע,” היא אמרה. “קלאסי ופשוט הוא שם המשחק, אולי עם טוויסט מודרני, אני אישית מעדיף שמלות חתונה שהם רומנטיות בעדינות.”

5.למרות שמועות, רוב הסיכויים שזה לא יעלה יותר מאשר שמלה של קייט. 

אמנם היו שמועות כי שמלתה של מרקל תעלה מאות אלפי פאונד ותהיה אפילו יקרה יותר מאשר של קייט, זה כנראה לא סביר. “השמלה של קייט מידלטון עלתה 150 אלף ליש”ט”, אמרה ניקול. “זה היה מההורים של קייט, מייקל מידלטון, ששילמו על החשבון הזה, אני חושב שזה מאוד לא סביר מייגן תוציא יותר מזה, ובעשותה זאת תנסה לעלות על המלכה לעתיד …”