A password will be e-mailed to you.

8 חוקים של החתונה המלכותית

מאת: תמיר ילינק | 8 באפריל 2018

החתונה המלכותית ממש מעבר לפינה, וכדי שתהיו מוכנים לאירוע הגדול סיכמנו עבורכם כמה חוקים חשובים שחלים על כל חתונה מלכותית.

1.בית המלוכה חייב לאשר את הנישואים

על פי חוק נישואין המלכותי של 1772, כל מי הוא “אחד מ 6 אנשים שהם הבאים בתור ברצף הכתר חייב לקבל את הסכמתה של הוד מלכותה לפני הנישואין.” זה אומר שהנסיך צ ‘ארלס, הנסיך ויליאם והנסיך אנדרו נאלצו לבקש את אישורה של המלכה אליזבת השנייה, וכשיגיע הזמן, הנסיך ג ‘ורג’ והנסיכה שרלוט יצטרכו לעשות את אותו הדבר. במארס 2018, כארבעה חודשים לאחר שהארי ומייגן הודיעו על האירוסים שלהם, המלכה נתנה את הסכמתה הרשמית לנכדה וכתבה: “אני מכריזה על הסכמתי לחוזה נישואין בין הנכד הנכבד ביותר שלי הנרי צ’רלס אלברט דייוויד מוויילס ואת רחל מייגן מרקל

GETTY

2. היא צריכה גם לשלוח את ההזמנות.

הזמנות לחתונה המלכותית נשלחות רשמית תחת פיקוד המלכה אליזבת, כפי שהיא הראש הנוכחי של הכנסייה של אנגליה. ב- 22 במארס 2018 אישר קנסינגטון פאלאס כי ההזמנות לחתונתם של הארי ומייגן נשלחו.

GETTY

 

3. החתונה חייבת להתקיים בקפלה המלכותית בארמון סנט ג’יימס.

מסורת זו החלה עם חתונה המלכה אן בשנת 1638, אך במהלך השנים, בשל מספר הולך וגדל של אורחים (רק 100 יכול להשתלב בתוך סנט ג ‘יימס פאלאס) ואת הפתיחות של המשפחה המלכותית עם הציבור, המקום השתנה מספר פעמים. כנסיית וסטמינסטר, קתדרלת סנט פול, וקפלה של ג’ורג ‘הקדוש היו בסבב מלכותי מסוגו.

4.משפחת המלוכה חייבת לשבת בצד ימין של הכנסייה.

אמנם אם החתן לא שייך לבית המלוכה, תוכלו למצוא את משפחת המלוכה בצד שמאל במהלך הטקס.

5.החתן חייב ללבוש מדים צבאיים.

מסורת זו חוזרת אל בעלה של המלכה ויקטוריה, הנסיך אלברט, אשר לבש מדים מלאים ביום חתונתו בשנת 1840. הארי, ששירת בצבא במשך עשור, השלים שני סיורים באפגניסטן.

6. האורחים חייבים לדבוק בקוד הלבוש הכולל חליפות צבאיות או חליפות מלאות לגברים ולשמלות יום לנשים.

7.עוגת החתונה חייבת להיות עוגת פירות

החתונה של הנסיך וויליאם וקייט מידלטון כללה עוגת פירות בת שמונה קומות, המעוטרת בכ -900 פרחי סוכר. עוגת פירות הייתה גם בחתונתם של  זוגות מלכותיים רבים, כולל המלכה אליזבת השנייה והנסיך פיליפ, הנסיך צ ‘ארלס והנסיכה דיאנה, והנסיך אנדרו ושרה פרגוסון. במארס 2018 הודיע ​​ארמון קנזינגטון כי הארי ומייגן שכרו את שף הקונדיטוריה הידוע  בלונדון, קלייר פטאק, כדי להכין את העוגה שלהם, שתהיה “עוגת לימון, שתשלב את הטעמים הבהירים של האביב”, מכוסה בחמאה ובפרחים טריים

8.הנשיקה על המרפסת

בעוד הכלות והחתנים המלכותיים הופיעו על המרפסת בבקינגהאם מאז החתונה של הנסיכה ויקטוריה בשנת 1858, הנסיכה דיאנה וצ’רלס היו הראשונים להתנשק לעיני הקהל למטה ב -1981. הנסיך אנדרו ושרה פרגוסון עשו בדיחה מהמסורת ובשנת 2011, קייט ווויל התנשקו. פעמיים.