A password will be e-mailed to you.

10 מבצעים שפאשניסטיות חייבות להכיר לקראת יום העצמאות

מאת: WeLead | 15 באפריל 2018

הרשתות חוגגות את יום הולדתה של המדינה עם מבצעים הקשורים למספר 70, קבלו רשימה של 10 רשתות שאתן חייבות לבקרן בהן לקראת יום העצמאות

יש מבצעים שיש רק פעם ב-70 שנה, לרגל חגיגת העצמאות ה-70 של ישראל הרשתות יצאו עם מבצעים ומוצרים שיהפכו אתכן הפאשניסטיות, לאפילו עוד יותר שמחות בחג. קבלו 10 מבצעים שווים שאתן פשוט חייבות לדעת עליהם:

H&O

לרגל חגיגות 70 שנה למדינת ישראל, רשת H&O יוצאת במבצע אופנתי לוהט, קונים בסניפי הרשת במחלקות של אופנת הנשים, הגברים ילדים וההנעלה ב-100 ש”ח ומשלמים רק 70 ש”ח, בדיוק כמו גיל המדינה, המבצע בתוקף עד 22.4.

מבצעים

צילום: עידו לביא

הבורסה לתכשיטים

רשת הבורסה לתכשיטים, המובילה את ענף תכשיטי היהלומים בישראל, משיקה בימים אלה תליון יוקרתי לכבוד 70 שנה למדינת ישראל. מעצבי הבית של הרשת החליטו לשלב בין יוקרה, מגמות בינלאומיות, והישראליות ויצרו תליון יוקרתי משובץ יהלומים שחורים ולבנים בדמותה של מפת ישראל.  התליון מיוצר כחול-לבן במפעלי הרשת בישראל, ברמה ואיכות בינלאומית, משובץ יהלומים שחורים ולבנים ועשוי זהב 14K. מחיר: 2490 שקלים.

בנוסף, לכבוד 70 שנה למדינת ישראל מציעה הרשת עד 70% הנחה על קולקציות מיוחדות של תכשיטים ושעונים עד לסוף החודש.

מבצעים

צילום: יח”צ

 

 

רוצה להמליץ על מותגי האופנה הכי שווים בארץ ובעולם? לחצי כאן והצטרפי לWeLead

HOODIES

רשת האופנה HOODIES משיקה קולקציה חגיגית לנשים, לגברים ולילדים לקראת חגיגות יום העצמאות למדינת ישראל,
ויוצאת בהטבה של פריט שני ב-50% הנחה! הקולקציה מציגה מבחר שמלות, חולצות וגופיות בגזרות אווריריות ובבדים רכים, בשילוב קטיפה לצד שמלות מידי בגזרה צמודה ומחמיאה. בקולקציית הגברים ניתן לראות דגמים קלילים בשילוב אלמנטים עיצוביים כמו סטריפ פסים ונגיעות חגיגיות. קולקציית הילדים הינה אינטרפרטציה של המבוגרים במראה חגיגי ונעים.

מבצעים

צילום: איין נבו

SCOOP

רשת נעלי SCOOP  יוצאת במבצע לרגל חגיגות 70 שנה למדינה, ומציעה מבחר דגמים של נעלים מקולקציית אביב-קיץ 2018, ב-70 ₪ בלבד. המבצע תקף על כל מחלקות סקופ: לנשים, גברים וילדים וכולל סנדלים, סניקרס, כפכפים, ונעלי סירה .

מבצעים

צילום: שי יחזקאל

GOLBARY

רשת האופנה GOLBARY, חוגגת את יום העצמאות במבצע מיוחד בחנויות הרשת והאתר: 70 ₪ מתנה בקנייה מעל 300 ₪ המבצע כולל: חולצות, שמלות, חצאיות, מכנסיים, תיקים, אביזרים, מוצרי HOME ועוד.

מבצעים

צילום: יניב אדרי

אירוקה

רשת אירוקה יוצאת במבצע לרגל יום העצמאות, במסגרת המבצע יוצעו מבחר של 70 דגמי משקפי שמש ב-70 ₪ בלבד לכבוד חגיגות ה-70 למדינת ישראל. המבצע בתוקף עד 22.4.

מבצעים

צילום: גורן ליבונציץ

Kipling 

מותג התיקים הבלגי Kipling  במבצע מיוחד לכבוד יום העצמאות 2018 עם 35% הנחה על מגוון רחב של תיקי המותג בצבעי כחול ולבן, אולי בגלל ש- 35 זה בדיוק חצי מגיל המדינה.

מבצעים

צילום: יח”צ

אימפרס

לרגל  יום העצמאות רשת תכשיטי אימפרס יוצאת במבצע על שרשרת זהב בעיצוב מגן דוד עם הספרה 70 שנה – מחיר התליון לצרכן: 1,490 ₪ בלבד, במקום 3,278 ₪

מבצעים

צילום: אסף לוי

תומס סאבו

לרגל חגיגות יום העצמאות ה-70 למדינת ישראל, מותג תכשיטי הכסף הבינלאומי, תומס סאבו, מציג קולקציית צמידים אופנתית במהדורה חגיגית.  הקולקציה מתאפיינת באלמנטים המשלבים את דגל ישראל, צבעיו וסמלי המדינה. לרגל השקת הקולקציה – 50% הנחה על מגוון התכשיטים.

 

מבצעים

צילום: יח”צ חו”ל

אקספוז

חברת אקספוז יוצאת במבצע לרגל יום העצמאות ה-70 למדינת ישראל, במסגרתו  70% הנחה על  פריט שני מקולקציית בגדי הים והפיג’מות לקיץ 2018. הקולקציה כוללת מגוון מותגים ביניהם: בננה, לי קופר, סיבריס, גלמור,  וספיישל. המבצע יערך החל מ 16.4.18 עד ה- 19.4.18  ברשת אקספוז, המשביר לצרכן, H&O, את,  בוניטה, פיתויים וברשתות המובחרות.

מבצעים

צילום: אלכס