A password will be e-mailed to you.

מתנות לארוחה: מה מביאים למארחים?   

מאת: תמיר ילינק | 24 באפריל 2018

החג שעבר הזכיר לנו שאנחנו לא רק צריכים לקנות לעצמנו בגד יפה לערב החג, אלא גם לחשוב על מתנה מוצלחת למארחים. מה אפשר לקנות שיהיה מדליק, לא מאד יקר ושיתקבל בשמחה גדולה? הנה כמה רעיונות.

 

שובר למסג’ למארחת שטרחה

המארחת טרחה, בישלה וניקתה – המתנה המושלמת בשבילה ליום שאחרי אירוח המשפחה לחג זה לקבל מסג’ איכותי שישחרר לה את כל השרירים, ישרה עליה רוגע ויאפשר לה להתייצב למשימתה הבאה: להזמין אתכם גם לחג הבא. אתם יכולים לקבוע לה תור במכון ספא מפנק, שבו מציעים לה גם השתכשכות בג’קוזי וארוחה קלה על רקע נוף של ים או בריכה, או להזמין לה מסג’יסט הביתה. אתם מכירים את הנפשות הפועלות ויודעים מה הכי יתאים לה. אם אתם ממש רוצים לפנק, תשקיעו במסג’ זוגי לשני המארחים.

 

צלם מקצועי שיגיע לצלם את כל המשפחה

אנשים שמגיעים לארוחת חג לבושים היטב, מסורקים, הנשים מאופרות ולפעמים גם לאחר טיפול יופי. הו בדיוק הזמן להצטלם ביחד לתמונה משפחתית גדולה ויפה, כדי שלכולם תהיה מזכרת יפה מהערב האלגנטי הזה. כל מה שאתם צריכים זה לקבוע עם צלם שיגיע לפני האוכל כמובן, יצלם כמה תמונות – ולאחר כמה ימיים לשלוח לכולם את התמונות עם כיתוב של תאריך ואיפה התמונה צולמה (בבית של…). . למארחים תשלחו תמונה גדולה וממוסגרת.

 

הזמנה לארוחת בוקר

קטן, לא יקר, אבל תמיד משמח. אתם ניגשים לבית קפה שיש לו הרבה סניפים כמו גרג, קפה קפה, לנדוור וכו’, משלמים על ארוחת בוקר זוגית ומקבלים מין שובר מהודר. זה לא יקר, בסביבות מאה עד מאה שלושים שקלים, וזה תמיד מתקבל בברכה, כי זו מתנה כייפית וקלילה, וכי בני הזוג יכולים לממש אותה מתי שבא להם, ובאיזה סניף שמתאים להם.

 

שני בקבוקי יין טוב

יין תמיד בא טוב, בכל זמן ובעיקר כשבאים להתארח. וכשמביאים קברנה סוביניון מוצאים אותו תוך פחות משתי דקות פתוח, ומוגש לאורחים. זהו יין אדום יבש עם ארומה חושנית, שמופק מזן ענבים אדום שנחשב אציל. קברנה סוביניון הולך מצוין עם אוכל מבושל, בשר, עוף או דגים, לצד ירקות מבושלים וגם כיין שנחמד ללגום לפני הארוחה, כשמחכים לכולם. אם מתאספים הרבה אנשים שאינם מכירים אחד את השני, יין הוא אמצעי נפלא לשחרור ולאווירה נעימה.

 

סרטון ברכות מכולם

רעיון שלא עולה כלום, אבל מצריך קצת עבודה, תכנון מקדים והורדה של תוכנת עריכה. בקשו מכל המשתתפים שישלחו אליכם סרטון של ברכה לחג עבור המארחים. הורידו את כל הסרטונים למחשב (ניתן לערוך הכל גם באמצעות הסמארטפון אבל זה קצת יותר מסובך), הורידו תוכנת עריכת סרטונים חינמית (יש הרבה ורובן יעילות) וערכו סרטון של כמה דקות על רקע כל הברכות למארחים (או רק למארחת). הקרינו את הסרטון באמצעות חיבור לטלוויזיה או באמצעות טאבלט. האורחים יתמוגגו לראות את עצמם ולמארחים תהיה מזכרת מהממת.

 

להביא את הקינוחים (בתיאום מראש)

אין פה כוונה לעוגה, טובה ככל שתהיה, אלא למיני בר קינוחים. כזה שיפתור את המארחים מהצורך להכין או לחשוב בכלל על קינוחים, ושיהיה מרשים במיוחד. אתם יכולים להכין קינוחים בכוסות שקופות חד פעמיות (יש הרבה אתרי בישול ואפייה עם מתכונים, חפשו “קינוח בכוסות אישיות”), ולנסות להכין כמה סוגים, כדי שיהיה צבעוני ועשיר ובעיקר, טעים. רעיון מגניב זה להביא שולחן צר קטן, שעליו תמקמו את הקינוחים שלכם.

 

סלסילת טיפוח

רוב הנשים ישמחו לקבל סלסילה של מוצרי טיפוח ריחניים, שווים ומשובחים, במיוחד אחרי המאמץ הגופני הלא פשוט של בישול ואירוח של כמות גדולה של אנשים. אתם יכולים להרכב לבד סלסילת טיפוח ברשת יוקרתית כמו ללין, או ללכת על אופציה זולה יותר כמו רשת WOW או רשת ביוטיקר. העיקר שתכניסו כמה מוצרים טובים מאותה סדרה, כדי שלכולם יהיה את אותו ריח, ותבקשו שיעטפו לכם יפה.

 

סלסילת פירות גדולה

מכירים את סלסילות הענק שבהם חתוכים כל הפירות שאתם יכולים להעלות בדעתכם, גם אלה שלא בעונה, ונראים כמו ערימת ממתקים ענקית ומפתה? אפשר להזמין את הסלסלות האלה מראש דרך האינטרנט (חפשו “משלוחי סלסילות פירות”). אפשר להזמין בכמה רמות מחיר, ויש אפילו סושי פירות!