A password will be e-mailed to you.

הופעות בישראל שאתם חייבים להיות בהם בקיץ 2018

מאת: תמיר ילינק | 27 באפריל 2018

תחזיקו חזק, עונת ההופעות הגדולה יוצאת לדרך, מערכת אתר WeLead ליקטה במיוחד עבורכם הופעות שוות במיוחד שיהיו הקיץ בישראל, ספרו לנו באיזו הופעה אתם הכי רוצים להיות.

הקיץ הזה הולך להיות עמוס הופעות שממש אסור לכם לפספס, קבלו את המדריך המלא של WeLead:

הופעות

צילום: אינסטגרם מאלומה

 

אזיליה באנקס – בארבי תל אביב, 7.5

ב-2011 פרצה אזיליה לחיינו בסערה עם “212“, מגה-להיט פרובוקטיבי שכבש את המצעדים ונטחן עד דק במועדונים ובשלל המדיות. אבל הכל התחיל כבר ב-2008, כשהראפרית-זמרת הצעירה, אז רק בת 17, פרסמה באינטרנט את השיר הראשון שהקליטה – “Gimme a Chance“. אחת הראפריות הכי מגניבות של העשור האחרון, תגיע להופעה בארץ ב-7 במאי, שזה יותא ביום שני,  במועדון הבארבי בתל אביב.

מחירים: בין 215 ש”ח ל-240 ש”ח

 

 

לכרטיסים לחצו כאן

 

 

רוצים לקבל בחינם כרטיסים להופעות בתמורה להמלצה שלכם ברשתות החברתיות?

לחצו כאן והצטרפו לWeLead, ההרשמה חינם

אנריקה איגלסיאס – פארק הירקון, 27.5 

הבנות בישראל בהיסטריה, ככל הנראה זה יהיה סיבוב הופעות אחרון של אנריקה אינגלסיאס, אחד האמנים הלטינים המצליחים בכל הזמנים. זאת תהיה ההופעה השלישית של הזמר בארץ. ההופעה תתקיים ביום ראשון ה- 28.5 בפארק הירקון בתל אביב. אגב ידעתם שמכירות אלבומיו של אנריקה עומדות על יותר מ-60 מיליון עותקים? מה שהופך אותו לזמר עם מכירת השירים בספרדית השנייה הכי גבוהה אחרי שאקירה.

מחירים: דשא יעלה 285 ש”ח ולגולדן רינג 655 ש”ח.

לכרטיסים לחצו כאן

אנריקו מסיאס – סיבוב הופעות 24.5-31.5 

הזמר הבינלאומי מגיע לחגוג עם ישראל 70 שנות עצמאות. בסיבוב הופעות מרגש במיוחד “אנריקו מסיאס חוגג 80” לראשונה בליווי תזמורת סימפונט רעננה – 40 נגנים. סיבוב ההופעות הקרוב של אנריקו מסיאס, עומד בסימן יום הולדתו ה-80 יחד עם חגיגות 70 שנה לעצמאות מדינת ישראל וקריירה ארוכה שאין צורך להרחיב עליה שמתפרשת לאורך שישה עשורים. המופע יתקיים ביום חמישי 24.5 במשכון לאמנויות הבמה בבאר שבע, ביום שבת 26.5 בהיכל התרבות בתל אביב, ביום ראשון 27.5 בהיכל התרבות בפתח תקווה, ביום שני 28.5 בהיכל הספורט אשקלון, ביום שלישי 29.5 במרכז הקונגרסים חיפה, ביום רביעי 30.5 בבנייני האומה בירושלים וביום יום חמישי 31.5 באמפי גן המלך נתניה.

מחירים: 184 עד 374 ש”ח

לכרטיסים לחצו כאן

 

דימטרי וגאס ולייק מייק – לייב פארק ראשל”צ, 25.5

צמד הדיג’יים הבלגים המוצלח והבעלים של הלייבל SMASH THE HOUSE מנהל קריירה ארוכה ומשגשגת עם רזומה מרשים של ריליסים בראש טבלת מצעדי ה BEATPORT, שיתופי פעולה עם זמרי ענק כמו ליידי גאגא, דאפט פאנק, מרטין גאריקס והרשימה עוד מתארכת. הצמד הוליד יחד להיטים שכובשים את הבמה בכל פסטיבל אפשרי בעולם, ומספקים סטים שלא משאירים אף אחד בקהל אדיש אפילו לא לרגע. הסט הפנומנלי והכל כך ייחודי של הצמד הידועים בכינויים דימיטרי ווגאס ולייק מייק, עם מיקסים לא צפויים של להיטים כמו BITTER SWEET SYMPHONY או הנהימה הידועה מתוך הסרט “הזאב מוול סטריט”. ב – 25.5 הם הולכים להרים את הלייב פארק.

מחירים: 205 עד 245 ש”ח

לכרטיסים לחצו כאן

דון מקלין – אמפי פארק רעננה, 16.6

ביקור מרגש בישראל של אליל הפולק שחתום על להיטי הענק ״אמריקן פאי״ ו״וינסנט״. מקלין הופיע בארץ ב 1978 ויצר קשר יוצא דופן עם הקהל הישראלי, ב 1982 כתב את Jerusalem לבקשתו של טדי קולק והגדיר עצמו בראיונות ״תומך נלהב של ישראל״. לדון מקלין מעל 40 אלבומי זהב ופלטינה ויותר מ 3,000,000 השמעות רדיו לשיריו. הוא החל את דרכו בסצנת הפולק האמריקאית כחלק מתנועה של פיט סיגר והפך לאחד האמנים המוכרים בקאנון האמריקאי ובעולם. ההופעה ביום שבת, 16.6 באמפי פארק רעננה.

מחירים: 254עד 754 ש”ח

לכרטיסים לחצו כאן

 

 

א-הא – גני התערוכה ת”א, 21.6

הלהקה האגדית מגיעה בפעם הראשונה לישראל במסגרת סיבוב ההופעות העולמי החדש להופעה אחת בלבד הכוללת אינספור להיטי ענק כמו למשל:

Take on Me | Hunting High and Low

The Sun Always Shine on Tv | Summer Moved On

Cry Wolf | I’ve Been Losing You | Manhattan Skyline

Stay on These Roads | The Living Daylights

Crying in the Rain

מחירים: 399 עד 999 ש”ח

לכרטיסים לחצו כאן >>

 

 

רינגו סטאר – היכל מנורה מבטחים ת”א, 23.6

רינגו סטאר, חבר להקת הביטלס המיתולוגית, ומי שהיה שותף לכתיבת חלק חשוב מלהיטי הענק של הביטלס , יגיע לישראל להופעה  ביום השבת ה- 23 ביוני 2018 בהיכל מנורה מבטחים כחלק מסיבוב הופעות האירופאי שלו “Give More Love” ההופעות של סטאר כוללות את השירים של להקת הביטלס המיתולוגית לצד שירים מאלבומים שהוציא לאחר פירוק הלהקה כמעט בכל אחד מאלבומי הביטלס, סטאר היה גם זמר.

מחירים: 259 עד 1299 ש”ח

לכרטיסים לחצו כאן

הופעות

רינגו סטאר בישראל

מאלומה – פארק הירקון ת”א, 28.6

הזמר הקולומביאני בן ה-24 יגיע בפעם השניה לארץ, הזמר הפך בשנים האחרונות לאחד האמנים הלטינים הגדולים בעולם בזכות שורה של להיטי ענק ושיתופי פעולה עם אמנים כמו שאקירה וריקי מרטין. ידעתם ששם הבמה שלו נוצר מאותיות שנלקחו משמות בני משפחתו: אמו מארג’י, אביו לואיס ואחותו מנואלה? אגב שמו האמיתי הוא: חואן לואיס לונדוניו אריאס. ההופעה תתקיים ביום חמישי 28.6 בפארק הירקון.

מחירים: 315 עד 808 ש”ח

לכרטיסים לחצו כאן

אוזי אוסבורן – לייב פארק ראשל”צ, 8.7

אוזי אוסבורן, זמר נצחי וחסר גיל הוא קול הרוקנרול ודמות גדולה מהחיים כבר מעל חמישה עשורים, אותם הוא יחגוג בסיבוב פרידה עולמי אחד אחרון שישאיר אותכם בפה פעור. לא היה ספק שאוזי אוזבורן יעשה את האקזיט שלו בבאנג, דיסטורשיין, ברקים וקריצה אחת אחרונה – “כל הזמן שואלים אותי מתי אני פורש,” אומר אוזי. “זה יהיה סיבוב ההופעות העולמי האחרון בהחלט שלי (אבל אולי אעשה עוד איזה הופעה פה ושם אחרי זה)”. ההופעה בלייב פארק ראשון לציון בתאריך 8-7 היא ההופעה השנייה של הזמר, לאחר שהופיע בפארק הירקון בשנת 2010

מחירים: 255 עד 655 ש”ח

לכרטיסים לחצו כאן

הסקורפיונס – היכל מנורה מבטחים ת”א, 19.7

לאור הביקוש הרב להקת סקורפיונס, הנחשבת לאחת מלהקות הרוק הכבד המצליחות בכל הזמנים, תגיע להופעה אחת היסטורית שתתקיים ב-19 ביולי 2018 בהיכל מנורה מבטחים בשעה 21:00 בשנת 2015 חגגה הלהקה 50 שנות פעילות על במות העולם ויצאה לסיבוב הופעות במסגרתו הופיעה בארץ ביולי 2016 מול היכל גדוש מעריצים. סולן הלהקה, קלאוס מינה בקולו הנדיר סיפק ביצועים מחשמלים, ניצל כל רגע לגעת ולהתקרב, הביא את הקהל לשיא מרגש כשהתעטף בדגל ישראל במשך ביצוע השיר “Wind of Change” הסקורפיונס תשוב לישראל לעוד שואו היסטרי וחוויה אלמותית.

מחירים: 279 עד 1255 ש”ח

לכרטיסים לחצו כאן

קלין בנדיט – לייב פארק ראשל”צ, 26.7

מכונת הלהטים שהוציאה את הלהיטים Rockabye ,Symphony ,Tears ,Rather Be ,Real Love ,I Miss You ורבים נוספים מגיעה לישראל. ההרכב המוסיקלי מבריטניה CLEAN BANDIT שכבש את פסגת המצעדים הבינלאומיים, חתום על עשרות שיתופי פעולה ייחודיים עם אומנים מצליחים, אחראי למעל שלושה מיליארד צפיות יוטיוב ושחרר להיטים מובילים שסחפו מיליוני מעריצים מכל העולם, יגיע הקיץ לישראל ויהפוך את לייב פארק ראשון לציון למסיבה חד פעמית ובלתי נשכחת. ההופעה תערך ביום חמישי 26.7 בלייב פארק ראשל”צ.

מחירים: 199 עד 259 ש”ח

לכרטיסים לחצו כאן

אלאניס מוריסט – לייב פארק ראשל”צ, 30.7

זמרת הרוק האהובה חוזרת לישראל להופעתה הגדולה ביותר עד כה, בלייב פארק ראשל”צ, תחת כיפת השמיים עם כל להיטיה הגדולים.מגזין הרולינג סטון: “תוך שימוש בקול הסופט-רוק העמוק שלה העובר דרך השברים הרגשיים של נעוריה וברגש אין סופי ומיומנות אומנותית אלניס מוריסט יודעת לגרום לאינספור המאזינים להרגיש את האדמה זזה תחת רגליהם. ההופעה תערך ביום שני 30.7 בלייב פארק ראשל”צ.

מחירים: 285 עד 565 ש”ח

לכרטיסים לחצו כאן

לחצו כאן כדי לעקוב אחרי WeLead בפייסבוק