A password will be e-mailed to you.

תשכחו מפריז: 7 יעדים עבור חופשה רומנטית

מאת: תמיר ילינק | 28 באפריל 2018

חופשה רומנטית בפריז זה כבר פאסה, קבלו 7 יעדים מושלמים שאתם חייבים לטוב אליהם עם אנשים שאתם ממש אוהבים

הצביעו עבור חופשה רומנטית שהכי הייתם רוצים להיות בה

 

אמסטרדם

יש הרבה יותר בבירה ההולנדית מאשר קופי שופס ורובע האורות האדומים. תחשבו על מסעדות רומנטיות, על טיול לצד התעלה ועל אווירה נינוחה. הארכיטקטורה המרשימה היא גם הרקע המושלם כדי לצלם את האהבה שלכם.

חופשה רומנטית

Couple on a honeymoon in Venice

ונציה

טיול בונציה זה כמו הליכה לתוך האגדה המודרנית. מה יותר רומנטי מאשר נסיעה בגונדולה במורד התעלה? עצה – כדי לבקר בסוף החורף או בתחילת האביב, זה תקופות פחות עמוסות שם, אמרתם חופשה רומנטית אמרתם ונציה.

פראג

עם האווירה המקסימה שלה והעיצובים המרוצפים, בפראג יש את כל החומרים עבור חופשה רומנטית. תוכלו למצוא גם את הטירה העתיקה הגדולה ביותר בעולם כאן!

ליסבון

רק בשנים האחרונות ליסבון הפכה ליעד פופולרי לזוגות המחפשים חופה רומנטית. עם נוף הגבעה שלו, חשמליות עתיקות ומבני אריחים, זוהי סביבה רומנטית מושלמת. זאת גם הבירה עם הכי הרבה שמש באירופה ועם שפע של חופים רק 30 דקות מחוץ לעיר.

רוצים לקבל חופשות בחינם ולהמליץ לחברים? לחצו כאן והצטרפו חינם לWeLead

פירנצה

עיר אחרת מפורסמת בזכות הוויברציות הרומנטיות שלה. עם תקופת הרנסנס מפוארת, אמנות ואדריכלות, יהיה לכם הרבה מה לצלם בפירנצה. זה הכי רומנטי לשתות משקאות בבתי קפה באוויר הפתוח ובברים בכל רחבי העיר.

אדינבורו

בירת סקוטלנד אדינבורו שווה ביקור לפחות פעם אחת בחיים, בעיר העתיקה יש רחובות מרוצפים מתפתלים והרבה פאבים ובתי קפה ישנים. זהו מקום קסום לאוהדי הארי פוטר, בזכות בית הקפה “אלפנט האוס” שבו כתבה ג’יי קיי רולינג כמה מספריה הראשונים.

ברצלונה

איפה אנחנו מתחילים? זהו השילוב המושלם בין עיר לחוף הים. עם שפע של טאפאס ברים מגניבים, רחובות יפים, גנים בוטניים ומבנים מושכים את העין אין שום דבר לא לאהוב. הקפידו לבקר את כנסיית סגרדה פמיליה המדהימה בזמן שאתם שם.