A password will be e-mailed to you.

לידרס טופ 10: המקומות הכי שווים להתארח בהם לפי האינסטגרם של airbnb

מאת: תמיר ילינק | 11 במאי 2018

לידרס טופ 10 מביאה לכם את חשבונות האינסטגרם הכי שווים בארץ ובעולם, לאחר שהמערכת שלנו לא מפסיקה לסרוק את חשבונות האינסטגרם שלכם והפעם המקומות הכי שווים לישון בהם מתוך האינסטגרם של airbnb

ב-airbnb תמצאו את כל סוגי המגורים: ממזרון מתנפח דרך חדר משותף או פרטי, ועד דירה שלמה או בית. לידרס היא קהילת משפיעני הרשת הראשונה בישראל, אנחנו פיתחנו טכנולוגיה ייחודית הסורקת מידי יום את הרשתות החברתיות בארץ ובעולם ומוצאת את האנשים וחשבונות האינסטגרם הכי משפיעים והכי מעניינים, לפי תחומי עניין: אמהות, בני נוער, סטודנטים, טכנולוגיה, ספורט, פיטנס, אוכל, תיירות,  אופנה ולייף סטייל. אגב, לכל מוביל דעה נקבעת רמת השפעה לפי חשיפה, כמות אינטראקציות ואופי קהל העוקבים. אז אם כבר יש לנו מערכת כזאת, שמראה לנו איזה פוסטים, אתם הכי אוהבים, זה הזמן לסכם עבורכם את הבחירות שלכם, את חשבונות האינסטגרם שאתם הכי אוהבים בארץ ובעולם, קבלו את לידרס טופ 10 והפעם קבלו את הפוסטים הכי שווים באינסטגרם של airbnb

עוקבים 3024355

ממוצע לייקים 24875.8

ממוצע תגובות 223.3

מעורבות 0.83%

לחצו כאן כדי לבדוק את הנתונים של האינסטגרם שלכם

קרוואן משנת 1975 עם ג’קוזי באמצע במדבר. כשיש מספיק בדידות במדבר קל למצוא שותפים לטיול

 

תשאל את המארחת נטצ’ה איך היא הגיעה לקאראווה והיא תספר לך סיפור על החלום שלה להזדקן על ידי הים, לאכול שרימפס מטוגן ולשתות משהו קר בטווח שמיעה של גלים נופלים מהחוף. כשביקרה לראשונה את קראיווה, ברזיל – כפר דייגים מרוחק בקצה הדרומי של קו החוף של באהיה – היא ראתה את החלום בחיים האמיתיים. ובעשור מאז, היא קנתה אדמה, בנתה את ביתה, ולאחר מכן הפכה למארחת. אם תישארו אצלה היא תמליץ על המקומות הטובים ביותר לאכול בהם שרימפס מטוגן חלומי.

 

Ask host Natacha how she ended up in Caraíva and she’ll tell you a story about her dream of growing old by the sea, eating fried shrimp, and drinking something cold within earshot of waves lapping off shore. When she first visited Caraíva, Brazil–– a remote fishing village on the southern end of Brazil’s Bahian coastline–– she saw that dream in real life. And in the decade since, she bought land, built her home, and then became a host. ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ Stay with her and she’ll recommend the best places to find those dreamy fried shrimp, and maybe some traditional Bahian cuisine like moqueca, fish stew served in a clay pot. For that, head to Boteco do Para where the owner has his own fishing boat (so you know that moqueca is fresh!) and boasts a renowned spot to watch sunset. ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ Tap the link in our bio to learn more about Brazil’s best-kept secret beach in #Airbnbmag. ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ Photo: @piariverola

A post shared by Airbnb (@airbnb) on

 

לאחר שתשהו בבית בונגלו משנת 1940 , אתם תרגישו כמו מקומיים בונציה. במרחק צעדים ספורים מן התעלות המפורסמות, החוף והקניות באבוט קיני.

 

 

הקיר של הבית הקטן הזה, החם, נפתח לרווחה כדי לאפשר לשמש לחדור פנימה ולמשוך אותך אל החוף ממש מעבר לחצר. אם תרגישו רעב תמיד תוכלו לגשת אל הדייגים של אפולו ביי.

 

 

איפה עוד תוכלו לעשות אמבטיה עם נוף לאלפים? אורחים בעבר אומרים כי הבית הזה קווינסטאון המשקיף על אגם וואקטיפו הוא  קסום כפי  שזה נראה. אם זה לא מספיק תוכלו להתפנק עם טיולים במסוק, ביסקוויטים תוצרת בית של לוק וכוס שמפניה באמבטיה.

 

 

לחיות כמו האצולה המאה ה -18 אבל עם WiFi טוב יותר.

 

 

 

שום דבר לא מטעין נוסע עייף כמו שנת לילה טובה. אבל כמה המארחים לקחו דברים רחוק מדי, כמו מתן מיטות לא פחות ממושלמות.

 

 

אמנות מחקה את חיות הבר בבית העץ הזה בין העצים: שטחים פתוחים לרווחה, קיר חלון הפונה לנהר סנטיאם, וצללית של מסגרת  המשקפת את הדאגלס והאשכולות שמסביב. קשה למצוא היכן הטבע מסתיים והבית מתחיל, אבל זה בדיוק העניין.

 

 

אולי במקום לרדוף אחרי הבלוז, אנחנו פונים לעברם. בבית הזה תוכלו ליהנות משמיים, אוקיאנוס ובריכה אינסופית

 

 

אם הפנטזיה הביתית שלך, מהבית, אי פעם כללה אחוזה תה סרי לנקה בת 98 דונמים, נופים מדהימים של ההרים ובריכת צלילה מחדר השינה שלך עם עיסוי בספא, זה יהיה כנראה לטשטש את הקו בין פנטזיה למציאות שוב. אבל פשוט לחזור על המנטרה עד שהוא שוקע פנימה: אני בבית.