A password will be e-mailed to you.

איך הגיבה סלינה גומז לתמונות של דה וויקנד מתנשק עם האקסית בלה חדיד

מאת: תמיר ילינק | 13 במאי 2018

אוי לא! נראה שסלינה גומז לא הגיבה בחביבות רבה לתמונותיהם של בלה חדיד ודה וויקנד מתנשקים ומחזיקים ידיים בפסטיבל קאן!

 

עשרה חודשים עברו מאז הפרידה המתוקשרת של סלינה גומז והזמר דה וויקנד, מאז הספיקה גומז לחזור לזרועותיו של האקס ג’סטין ביבר, להיפרד ממנו, ולהגיב בחריפות לאלבום החדש של דה וויקנד שמתרכז בעיקר בשברון הלב שלו בעקבות גומז.  עכשיו, נראה שגם הוא מתקדם עם האישה שהוא יצא איתה לפני סלינה, בלה חדיד. הזוג התאחד בקאן לפגישה, “מה לעזאזל,” צרחה סלינה כשגילתה על בלה והאקס בקאן, “מקור המקורב לסלינה אמר להוליווד לייף .

 

Bella Hadid & The Weeknd (REX/Shutterstock)

אבל סלינה גומז רוצה את הטוב ביותר בשביל דה וויקנד . “היא עצובה שדברים לא עבוד בניהם וחושבת שהוא בחור נהדר, ולכן היא מקווה שהוא ימצא בחורה שתגרום לו להיות  מאושר ” הוסיף המקור. “אבל היא היתה מזועזעת לגמרי ולא יכולה להאמין שהם חזרו אחרי כל מה שעבר עליהם”. כזכור, סלינה התחילה לצאת עם הזמר רק חודשיים אחרי הפיצול שלו מהמודל בלה חדיד שזה לא הרבה זמן במיוחד כדי להתגבר על פרידה. “סלינה האמינה כי כאשר הוא אמר לה שהוא לגמרי התגבר על בלה ושהם גמרו על הצד הטוב ביותר, אז סלינה לא יכולה להאמין שהם חזרו יחד והראו אהבה כזו בצרפת”, אמר המקור.

 

בשבוע שעבר נדהמו המעריצים לראות צילומים של השניים נועלים שפתיים במסיבה לאחר פסטיבל קאן 2018. הצמד התאחד במסיבה של מגנום ואלכסינגר וואנג ב -10 במאי. הם גם עזבו אותה יחד “בלה ביקשה ממנו לצאת איתה”, סיפר אחד מהמקורות  ל”דיילי מייל ואמר  “כי נראה כי יציאתם הייתה מתוכננת”.

Bella Hadid & The Weeknd (REX/Shutterstock)

סלינה, לעומת זאת, רווקה עכשיו, אחרי שהיא נפרדה מהחבר או יותר נכון האקס המיתולוגי שלה, ג’סטין ביבר, שאליו היא חזרה זמן קצר אחרי הפיצול שלה דה וויקנד .מאז שיחרור הסינגל Call Out My Name שבו שר דה וויקנד על איך סלינה שברה לו את הלב , מאז שיחרר הזמר שיר בשם “בחזרה אליך” עם מילים שמציינות בבירור כיצד, אם תינתן לה ההזדמנות, היא תחזור אליו , ואפילו רוצה להיות איתו כשהיא עם מישהו אחר.