A password will be e-mailed to you.

הצצה לאינסטגרם של מריה דומרק, כמה מהעוקבים שלה מישראל?

מאת: WeLead | 20 במאי 2018

צוות אתר לידרס בדק בעזרת מערכת שסורקת את האינסטגרם בדיוק כמו שגוגל סורקים אתרי אינטרנט את נתוני האינסטגרם של מריה דומרק מהאח הגדול

מריה דומרק

צילום: מתוך האינסטגרם של מריה דומרק

מריה דומרק, בת ה-22 היא דוגמנית מצליחה בסוכנות ITM ואושיית רשת המתגוררת בבת ים, היא בזוגיות כבר למעלה משש שנים עם בועז יוסף. ניתחנו את נתוני האינסטגרם של מתמודדת האח הגדול, בעזרת מערכת שסורקת את האינסטגרם בדיוק כמו שגוגל סורקים אתרי אינטרנט, רק אנחנו סורקים חשבונות אינסטגרם. בדקנו באינסטגרם של מריה דומרק, כמה אחוז גברים, דמוגרפיה של העוקבים, מה הם תחומי העניין שלהם ואם קיימים עוקבים המוגדרים כחשודים.

עוקבים: 1155923

ממוצע לייקים: 44373.2

ממוצע תגובות: 536.9

מעורבות: 4.04%

 

היום אני יוצאת לחוויה עוצמתית ומיוחדת. המחשבות לא מפסיקות לרוץ ובקושי מצליחה לעצום עיניים מהתרגשות. החלטתי לחשוף את עצמי ולהיות שקופה מולכם ומול עצמי וזו הייתה החלטה לא פשוטה בכלל.. אבל אני עושה את זה בגדול – ביחד איתכם. אז תחזיקו לי אצבעות בחוייה הזו כי אני באה אליכם. מליון נשיקות מריה ❤ 3.5 השעה 4:23 לפנות בוקר Today I start one of the most exciting journeys of my life, and so many thoughts are running through me that I can barley sleep. I’ve decided to shed a layer of myself and expose myself to you, which by the way was not the easiest decision. But I’m doing it, and I’m doing it big, together with you. So cross your fingers for me and wish me the best of luck because I’m on my way to you. Xoxox Maria 3.5 4:23 in the morning @itmodels__ @twentyfourseven_tfs @dana_kfir @almog_atias @efratcassouto @bigbrotherisrael

A post shared by MARIA DOMARK (@maria_domark) on

 

אחוז גברים לעומת נשים:

ברוב התמונות באינסטגרם של מריה דומרק היא עם בגדי ים, לכן זה בכלל לא מפתיע ש -80.2% מהעוקבים שלה הם גברים, אז פרסום אופנת נשים פחות רלוונטי לאינסטגרם הזה, היינו מפרסמים יותר מוצרים שקהל היעד שלהם הם גברים.

דמוגרפיה של העוקבים של מריה דומרק:

רק 11% שהם כ-132.3 אלף אנשים הם מישראל, שמתוך זה מעל 50 אלף נוספו מאז תחילת התכנית “האח הגדול”, 121 אלף עוקבים של מריה דומרק הם מארצות הברית, 77.8 אלף מאיטליה, 62.2 אלף מרוסיה, 61.4 אלף מהודו והשאר פזורים ברחבי העולם. מה זה אומר? בנות שמפרסמות תמונות רבות משותפות בקבוצות פייסבוק בארץ ובעולם, דבר שמביא להן הרבה עוקבים, כמו כן זה יכול להעיד על שימוש בתיוגים בין לאומים או חשיפה של האינסטגרם של מריה בפוסטים המובילים של אינסטגרם או שימוש ברובוט.

מריה דומרק

גם יעניין אותך:

מתמודדי האח הגדול: נתוני האינסטגרם של הדיירים החדשים

מריה דומרק- מתמודדת האח הגדול עם מיליון עוקבים באינסטגרם

הצצה לאינסטגרם של נטע ברזילי

קלואי קרדשיאן חושפת את התינוקת באינסטגרם

באיזו עיר יש למריה דומרק הכי הרבה עוקבים?

למריה דומרק יש 25.9  אלף עוקבים מתל אביב, שהם רק 2% מהעוקבים שלה, ברוסיה יש לה 15.6 אלף עוקבים, בלוס אנג’לס 10.4 אלף  ובלונדון וניו יורק 8.6 אלף עוקבים.

מריה דומרק

איזה שפות דוברים העוקבים של מריה דומרק?

47% מהעוקבים של מריה הם דוברי אנגלית, השאר מדברים ספרדית, קוריאנית, רוסית, איטלקית ועוד מעל רבע מיליון אנשים שמדברים שפות אחרות.

מסקנות

מתוך מעל מיליון העוקבים של מריה דומרק בוודאות 108.4K הם לייקים מזויפים או משתמשי אינסטגרם לא פעילים, לגבי השאר, אנחנו חלוקים, אם מריה דומרק הספיקה להתפרסם ברחבי העולם כדוגמנית, סביר להניח שהעוקבים אמיתיים, אם לא אז יש חשד גדול לקניית לייקים של אנשים אמיתיים ופעילים באינסטגרם או שימוש ברובוט. אם היינו מנהלי מותג של מוצר גלובלי, בהחלט היינו מפרסמים בחשבון האינסגרם הזה, אין לנו ספק שבזכות האח הגדול החשבון הזה יגדל משמעותית ויתחזק בישראל,  אנחנו עוקבים…

 

Swimwear by @_domark_

A post shared by MARIA DOMARK (@maria_domark) on

 

 

Traumatized by the cold water

A post shared by MARIA DOMARK (@maria_domark) on