A password will be e-mailed to you.

הצטרף לאינסטגרם בגלל שלאחותו היו 1000 עוקבים, היום יש לו מעל 9 מליון

מאת: רון גולדשטיין | 22 במאי 2018

לעולם אל תיתן לאיש להגיד לך איך לחיות את חייך. זה היה השיעור הגדול ביותר שהוריו של היזם, דקלן מורטימר לימדו אותו כשגדל, וזה הפך למשהו שהוא חי איתו עד היום, כגאון מדיה חברתית, אתם אולי לא מזהים את שמו מיד, אבל עבור חובבי האינסטגרם, רוב הסיכויים שהם עוקבים אחרי הפרופיל ההולך וגדל שלו.

המסע של דקלן מורטימר התחיל כשהיה ילד סקרן בן 9, כשגדל הוא הסתקרן ביישום המדיה החברתית שראה את אמו גולשת במשהו שנקרא אינסטגרם. כמו רוב הילדים בגילו, הוא איבד במהירות עניין באפליקציה לטובת משחקי וידאו,  לפחות עד ששמע כי לאחותו הגדולה יש יותר מאלף עוקבים. כששמע את המספר הזה, שנראה כה גדול, זה עורר את התעניינותו של מורטימר שהחל לצלול  אל העולם של שיווק במדיה חברתית.

לרוע המזל, הוא עדיין היה צעיר מכדי שיהיה לו דף אישי משלו, ולכן מורטימר שינה את המכשול הזה והפך אותו להזדמנות. במקום ליצור חשבון לעצמו התמקדו מורטימר ביצירת חשבון המיועד לפוסטים של טומבלר (סוג של בלוג אישי) לדברים שהוא חשב שמגניבים באינסטגרם. הוא קרא תיגר על עצמו לא רק לצבור יותר עוקבים מאחותו, אלא הוא הגדיר יעד להשגת 10,000 עוקבים. ואז, מורטימר התחיל לעבוד. הוא הכניס את כוונתו לספק תוכן גדול לעוקבים שלו ולנצל את הפוטנציאל של עמוד האינסטגרם שלו כל יום. הוא הגיע ל – 10,000,  אחר כך ל- 50,000 ואס הוא הגיע למיליון עוקבים. לאחר מכן, הוא למד את השיעור הבא: עסקים צריכים להתפתח.

דקלן חשב שהתוכן שלו נעשה קצת מעופש, ולכן החליט להתפתח מעבר לפוסטים הבסיסיים של טומבלר שהוא התמקד בהם. הוא הפך את חשבון האינסטגרם שלו ל’קומידיסלאם’, המתמקד בצחוק, וזה הוביל להזדמנויות רבות עוד יותר. לאחר שינוי החשבון לתוכן של קומדיה, מורטימר התחיל להגיע לחברות גדולות כדי להציע את עזרתו עם מסעות שיווק המדיה חברתית שלהם, ומינוף הקהל שהוא עבד כל כך קשה לבנות. חברות אלו הציעו לאינסטגרמר הצעיר כרטיסי מתנה עבור פרסומים בעמוד שלו.

הצצה לאינסטגרם של מריה דומרק, כמה מהעוקבים שלה מישראל?

כאשר מורטימר הבין שהוא יכול להשתמש בפרופיל זה כדי לקבל הכנסה אחרת מאשר רק כרטיסי מתנה הוא ביקש את עזרת ההורים שלו ופתח חשבון פיי-פאל לשם הגיעו התשלומים עבור הפרסומים. הוא המשיך לשים זמן ומאמץ לתוך חשבון האינסטגרם שלו  @ComedySlam, וככל שגדלו העוקבים כך עלו ההכנסות שלו. בשלב זה למד מורטימר לקח נוסף: בעסקים, אתה צריך לזחול, אחרי זה ללכת ואז לרוץ. כיום עם חשבון אינסטגרם ראשי של כמעט 10 מליון עוקבים ועוד חשבונות נוספים עם מספרים לא קטנים מורטימר היה צריך לקבל החלטה. בתמיכת הוריו, הוא החליט לעזוב את בית הספר התיכון כדי להפעיל את המדיה החברתית שלו במשרה מלאה. עכשיו יש לו יותר זמן כדי לספק מסעות פרסום עבור מותגים כגון אולפני דיסני, גארי ויינצ’וק, טאי לופז,נובה אופנה ועוד. הוא אפילו עוזר להורים שלו להשיק קו משלהם של מוצרי טיפוח שיער.