A password will be e-mailed to you.

גל גדות מקבלת תלבושת חדשה בוונדר וומן 2

מאת: רון גולדשטיין | 23 במאי 2018

הכוכבת הישראלית שכובשת את הוליווד, גל גדות מתכוננת בימים אלו לצילומי סרט ההמשך וונדר וומן 2. בימים אלו מתגלה כי גל תהנה מתלבושת חדשה לדמות האהובה וגם מאויבת חדשה.

כשאנחנו מדברים על עולם גיבורי העל, קיימת חלוקה ברורה בין 2 מחנות עיקריים. הראשונים וכיום גם המוצלחים יותר הם מארוול. מארוול אחראים על סרטים כמו הנוקמים (וכל סרטי היחידים שלהם ) אקס מן, דדפול ועוד. ואילו חברת DC הביאה לנו את סופרמן, באטמן, ליגת הצדק, וכמובן את וונדר וומן בכיכובה של האחת והיחידה גל גדות. וונדר וומן היה גלגל ההצלה של DC אחרי שנים של כישלונות בקופות וסרטים שנקטלו על ידי המבקרים למעט האביר האפל.

גדות והבמאית בסרט פאטי ג’נקינס, הצליחו להפוך את סרט הסולו של גל לסרט הטוב ביותר של CD עד כה. ההצלחה של הסרט הראשון נתן לאולפן את הביטחון להעביר את לוח הזמנים להמשך, עם תאריך שחרור המיועד לנובמבר הבא. Wonder Woman 2 יעביר את הסיפור של דיאנה כמה עשורים קדימה, אבל עדיין ישמור על הרפתקאות הסולו שלה . דיאנה עכשיו תיהיה מעורבת במלחמה הקרה, שם היא תפגוש את האויבת שלה מסדרת הקומיקס צ’יטה שתגולם על ידי ​​קריסטן וויג. רק שהפעם היא הולכת לעשות את זה בלבוש חדש לגמרי.

אולפני וורנר ברדרס ששותפים להפקת הסרט השתתפו בכנס רישוי בלאס וגאס אתמול והציגו מידע חדש אודות הסרט הצפוי בכיכובה של גל גדות . מאחר שמדובר בתערוכת רישוי, לא ניתן היה לצלם תמונות, אך אחד הנוכחים באירוע סיפק תיאור של מה שהוא ראה, ואמר: “צ’יטה היתה ממש דומה לקומיקס. קשה להסביר אבל כנראה מה שאתה תחשוב, ויחסית למלחמת עולם היה לוונדר וומן ציוד קרב מאוד מגניב “.

באופן שגרתי אולפנים אוהבים להחליף את תלבושות הדמויות שלהם כיוון וזה מייצר מרצ’נדייז חדשים למכירה לקהל. עוד לא ברור אם נקבל הצצה לתלבושת החדשה בקרוב או שנצטרך לחכות עד שנראה את גדות בתערוכת הקומי קון השנתית, אבל ללא ספק יש למה לצפות.