A password will be e-mailed to you.

הבחורה הזו ציירה את עצמה כ- 50 דמויות מצוירות והתוצאות מדהימות

מאת: תמיר ילינק | 24 במאי 2018

בואו נודה באמת, אין דבר שמעצבים גרפים אוהבים יותר מאשר את עצמם, אז אין פלא שכל כך הרבה מהם מאתגרים את עצמם באתגר דיוקן עצמי בצורות שונות. אבל אין מה להגיד, כשזה מוצלח אנחנו גם יודעים לפרגן. כמו במקרה של הבחורה הזו שכמו רבים לקחה על עצמה את האתגר והצליחה לצייר את עצמה בצורה מדהימה בתור דמויות מצוירות.

אם אתם לא יוצאים מתוך אזור הנוחות האמנותי שלכם, אתם  כנראה לא משתפרים. לפני שנה, סם סקינר בת ה-24 החליטה לקחת את כישורי הציור שלה לשלב הבא. סם אתגרה את עצמה לצייר דיוקן עצמי שלה ב-50 סגנונות של דמויות פופולריות. לאחרונה, היא סיימה סוף סוף את הפרויקט והתוצאות מדברות בעד עצמן.

“החלטתי לעשות את האתגר כי ראיתי כל כך הרבה אנשים עושים את זה באינטרנט “, אמרה סאם . “לעשות את הפרויקט הזה היה פשוט בשביל לעזור לי להכיר יותר את עולם העיצוב גרפי / דיגיטלי.עם זאת, כמה מהדברים שעשיתי באתגר הם בהחלט מקוריים יותר מאחרים, בעיקר כי זה היה פשוט פרויקט שעזר לי להתאמן על עבודה דיגיטלית. סיבה נוספת שהיא הלכה על האתגר היה הרצון של סאם לפתח סגנון עיצוב קריקטורה משלה עבור קומיקס אינטרנט פוטנציאלי.

סם טענה כי החלק הקשה ביותר הוא לבחור את הדמויות שאת רוצה לכלול בסדרה. “בסופו של דבר הייתה לי רשימה של קרוב ל- 100 דמויות שרציתי לעשות, אבל צמצמתי את זה ל- 50 על ידי שליפה של האפשרויות באופן אקראי מתוך כובע.” “אני מרוצה מאיך שזה יצא!” סם הוסיפה. “זה אחד הדברים הראשונים שעשיתי שאני גאה בהם מספיק כדי להראות אותם לאנשים שלי. כיוון שכל הפרויקט הזה לקח בערך שנה עד שאסיים, עם הפסקה קצרה לבית הספר, אני בהחלט הייתי אומרת שהמיומנות שלי השתפרה, כי עבדתי על זה הרבה “.

עוד בWeLead 

המעליות המטורפות ביותר בעולם

האמן השוודי שהופך מילים ללוגואים משגע את הרשת 

 

אספנו עבורכם כמה מהמוצלחים ביותר בסדרה

הכירו את סאם

 

Sam Skinner

 

Sam Skinner

Sam Skinner

 

Sam Skinner

 

Sam Skinner

Sam Skinner

Sam Skinner

Sam Skinner

Sam Skinner

Sam Skinner

Sam Skinner

Sam Skinner

Sam Skinner

Sam Skinner

Sam Skinner

 

Sam Skinner

 

Sam Skinner