A password will be e-mailed to you.

“זה אני” מחזמר חדש המבוסס על שירוי של אייל גולן יעלה בקאמרי

מאת: רון גולדשטיין | 30 במאי 2018

מחזמר חדש המבוסס על שירוי של הזמר אייל גולן יעלה על במת הקאמרי בעונת ההצגות הקרובה

 

אתמול (ג) הציג תיאטרון הקאמרי את תוכנית ההצגות שלו לעונת המנויים לשנת 2018-2019. בין ההצגות הקלאסיות והחידושים אותן מציג התיאטרון הסתתרה הצגה אחת ששמכה את העיניים של כולם.

“זה אני” מחזמר המבוסס כולו על שיריו של הזמר אייל גולן. את ההצגה צפוי לביים לא אחר ממאור זוגורי, שפרץ לחיינו עם הסדרה שהפכה ללהיט זגורי אימפריה בכיכובם של עוז זהבי, משה איבגי ומי שלימים הפכה לאישתו חן אמסלם.

ההצגה תגולל את סיפורה של משפחת טולדנו: אב ושלוש בנותיו שמנהלים יחד את “התזמורת הספרדית ירושלים”. האב, אלמן שגידל לבדו את שלושת בנותיו המרדניות מבקש לעת זקנה עזרה משמיים לשכנע את בנותיו לרשת את התזמורת שהפכה למפעל חייו. אך הן לא רוצות בכך.

בקאמרי הסבירו בבחירה להעלות את ההצגה ואמרו כי “זה אני” הוא מחזמר מקורי, עשיר, סגנוני ומרהיב. מחזמר מלא בריקודים שירה ושמחה שנרקחו יחדיו אל תוך סיפור ישראלי בן זמננו. לאורך כל המחזמר שזורים שירוי של אייל גולן, שנחשב לפורץ דרך בתחומו והיה הזמר המזרחי הראשון שזכה בתואר זמר השנה במצעד הפזמונים. ההצגה מציגה את סיפורה של ישראל העכשווית, הסוערת, המשוסעת ומלאת אהבת האדם. זהו סיפור על חופש, על עוצמה נשית, על משפחה, על אמונה, על זהות, ומעל הכל זהו מחזמר על אהבה אין סופית למוזיקה הישראלית .”

גולן מצטרף לשורה של אמנים ששיריהם הפכו למחזות זמר מצליחים. המוכרים בניהם הם כמובן “מרי לו” המבוסס על שירוי של צביקה פיק והפך לאחד ממחזות הזמר המצליחים ביותר במדינה. והכיר בין אחד הזוגות היציבים ביותר בביצה הישראלית הלא הם גיא זוארץ ויעל בר זוהר. גם שירוי של שלמה ארצי זכו לעיבוד במיתי במחזמר “לילה לא שקט” שעלה גם הוא בתיאטרון הקאמרי בו השתתפו שחקנים כמו אקי אבני, אפרת גוש, אבי גרייניק ויעל בר זוהר. לאחרונה זכו אפילו שיריו של אריק איינשטיין ז”ל לעיבוד במיתי במחזמר “פשוט לאהוב” בכיכובם של עוז זהבי ואליאנה תדהר.