A password will be e-mailed to you.

גרופון ישראל משיקה מיתוג חדש

מאת: תמיר ילינק | 5 ביוני 2018

המהלך מלווה בקמפיין רחב היקף וחוצה פלטפורמות לקראת הקיץ, בהיקף של למעלה מ-2.5 מיליון שקל, בכיכובו של אביעד קיסוס מהלך הקיץ החדש של החברה יביא לחיסכון של עד 6,000 ₪ על מגוון אטרקציות, חוויות ומוצרים לכל המשפחה.

גרופון, אתר ה E-commerce הגדול והמוביל בישראל, יוצא במהלך מיתוגי, שיווקי ופרסומי רחב היקף. במסגרת המהלך, החברה, האתר והאפליקציה החדשנית שהושקה בשנה שעברה, עברו מיתוג מחדש וגרופון ישראל תיקרא החל מה-6 ביוני, GROO.

תהליך המיתוג מחדש מהווה שלב נוסף במהלך האסטרטגי שהחל לפני כשנה, במסגרתו קרן הפרייבט אקוויטי סקיי (Sky) בשיתוף הנהלת “גרופון ישראל” בראשות המנכ”ל, תומי שנפלד רכשו מחברת Groupon העולמית את השליטה בחברת ‘גרופון ישראל’. במסגרת המהלך  Groupon העולמית ממשיכה להחזיק חלק משמעותי בחברה הישראלית בפורמט של “ברית אסטרטגית”.

לחברה הייתה בחירה האם להשאיר את השם ‘גרופון’ או להחליף לשם חדש. האפשרות להמשיך עם שם החברה הייתה בתוך “איזור הנוחות” של החברה. אך לאור ההתמקדות בחדשנות טכנולוגית ושיווקית, לצד צמיחת תחומים כמו עיצוב הבית, תיירות, מסעדות שף, אלקטרוניקה ואחרים השם גרופון (Group+Coupon) נראה היה צר מדי לתכניות ארוכות הטווח של החברה. בנוסף, אסוציאציות המילה קופון פחות הולמות את העולם הדיגיטלי, החורת על דיגלו חווית מימוש שהיא Paperless, לצד פיתוח כלי Booking והתחזקות קניות דרך מובייל, המהוות היום כשישים אחוז מהמכירות של GROO עם למעלה ממיליון הורדות בישראל בשנה האחרונה בלבד.

מהלך המיתוג מחדש ילווה בקמפיין רחב היקף הכולל קמפיין וידאו גדול, שלטי חוצות, רדיו ודיגיטל, אותו נבחר להוביל אביעד קיסוס. עלות הקמפיין מוערכת בלמעלה מ-2.5 מיליון שקלים.

כחלק מהמהלך החדש, ייהנו הצרכנים מממשק חדש ונוח ובו אלפי עסקאות משתלמות ומותאמות לצרכן הישראלי לקראת הקיץ המתקרב, שיחסכו למשתמשים עד 6,000 ₪ על מגוון אטרקציות, חוויות, מוצרים ובילויים בארץ ובחו”ל, לכל המשפחה. בין העסקאות: קייטנות ב-499 ₪ במקום 1,250 ₪ (סה”כ חסכון על קייטנה ל 3 ילדים – החל מ- 2,250 ₪), כניסה למגוון אטרקציות בהנחה של 50% ומעלה כמו פארק המים שפיים, גן החיות הלימודי בחיפה, קטיף דובדבנים, רכיבת סוסים, מגוון הנחות במסעדות וגם חופשות משפחתיות בחו”ל עם חיסכון של כ-2,000 ₪ למשפחה.

לחברה מחזור הכנסות של מאות מיליוני שקלים בשנה, מעל ל-5 מיליון ביקורים בחודש (פי עשר מרב המתחרים), כ-2 מיליון יוזרים ומעל 10,000 בתי עסק שעובדים עם החברה. כ-70 אלף משתמשים רוכשים קופונים בחודש ובכל עשר שניות נרכש שובר. מדי יום כ-5,000 עסקאות זמינות באתר ובכל יום עולות עשרות עסקאות חדשות. בין הקטגוריות בהם יעמיקו השנה ניתן למצוא מסעדות שף בקטגוריות הפרימיום, שמגלגלות כ-30 מיליון ₪ בשנה ובין המסעדות המובילות ניתן למצוא את מסעדת יקימונו, קלואליס, טפאו. ענף התיירות מגלגל מעל ל-100 מיליון ₪ בשנה, ובין היעדים הפופולאריים נמצאים המלדיביים, איי בוטיק ביוון, רשת מלונות בראון ועוד. קטגוריית הריהוט והמוצרים לבית גם נחשבת לחזקה מאוד, מכניסה כ-25 מיליון ₪ בשנה ומאפשרת לרהט את חללי הבית והגינה במגוון סגנונות ובמחיר זולים במיוחד. בין המותגים שמרת הזורע, הולנדיה, HouseIn,ARCOS  וסולתם.

תומי שנפלד, מנכ”ל GROO: “החלטנו לצאת מאזור הנוחות שלנו ולשנות את שם החברה כך שיתאים לאופי החברה ב-2018, לצמיחה האדירה בקטגוריות חדשות ובמיקוד שלנו על חדשנות טכנולוגית ועסקית”

צילום: ליאור נורדמן