A password will be e-mailed to you.

להגיע למקומות חדשים

מאת: WeLead | 5 ביוני 2018

נמאס לכם מהחופשות הרגילות ואתם רוצים להפוך את הטיול הבא לחוויה בלתי נשכחת? בשבילכם המציאו את הג’יפ. הנה כמה המלצות על טיולי ג’יפים ויעדים שבהם אפשר להפיק מהם את מלוא הפוטנציאל

חופשה משפחתית היא דרך מעולה לצבור חוויות משותפות ולבלות זמן איכות עם בני הזוג והילדים. הבעיה היא שרובנו רגילים לצאת לחופש פעם בשנה, מה שמקהה מעט את ההתרגשות ועלול לפגוע במוטיבציה. בנוסף, מחירי החופשות כיום זולים מבכל תקופה אחרת בהיסטוריה וכתוצאה מכך יש היצע כמעט אינסופי של אפשרויות. השאלה היחידה היא כיצד מנצלים אותן כדי להגיע למקומות חדשים ואיך הופכים את הטיול הקרוב לחוויה בלתי נשכחת.

טיולי ג’יפים מספקים תשובה מלאה להתלבטויות של תיירים בארץ ובעולם. לרובנו אין את הפריבילגיה לנסוע על ג’יפ מדי יום, מה גם שישראל היא מדינה שבה אין שמורות טבע פתוחות או שטח הררי שמיועד למטרה. במילים אחרות, גם מי שנוסע על רכב גבוה וגדול לא בהכרח מבין את היתרונות של טיולי ג’יפים ואת ההבדלים ביניהם לבין חופשה סטנדרטית.

למה דווקא טיול ג’יפים?

ג’יפ הוא כלי רכב ממונע וחזק שבעזרתו אפשר להגיע למקומות חדשים. הג’יפ אידיאלי לטיולים קצרים וארוכים, הוא בטיחותי מאוד והוא מהווה את אחד מכלי התחבורה היחידים שבהם הנסיעה חשובה ומהנה לא פחות מאשר היעד עצמו. כתוצאה מכך, טיולי ג’יפים קורצים לתיירים ומתאימים גם למשפחות עם ילדים כל עוד המסלול נבחר בקפידה.

כמו כן, אפשר להחליט מראש האם שוכרים ג’יפ ויוצאים למסלול עצמאי או מתאם טיול ג’יפים בליווי אנשי מקצוע. יש גם אופציה של טיולי ג’יפים מאורגנים ואתרי טבע שבהם הנסיעה על הג’יפ כלולה במחיר של כרטיס הכניסה. בשורה התחתונה, המטרה של טיולי הג’יפים בארץ ובעולם היא להעניק לנוסעים חוויה מיוחדת ומהבחינה הזו הם מספקים מענה מלא לציפיות.

יעדים מומלצים לטיולי ג’יפים

על אף האמור לעיל, לא כל מדינה בעולם מתאימה לטיולי ג’יפים. מי שעושה את זה בפעם הראשונה ורוצה ללכת על בטוח חייב לבחור במדינות עם שטח הררי שבנויות לטיולים מן הסוג הזה, כמו לדוגמא רומניה. נכון להיום, טיול ג’יפים ברומניה מעניק תמורה להשקעה והוא קורץ גם עבור אנשים שמעולם לא נסעו בדרכי שטח ועפר.

באופן עקרוני, מדינות הבלקן כולן מאוד מתאימות לטיולי ג’יפים. על קצה המזלג אפשר להזכיר את בולגריה שבה יוצאים טיולי ג’יפים באזורים הררים, או את גאורגיה שנמצאת ביבשת אירואסיה ולכן יש בה המון שטחים פתוחים. במידה ועדיין מתלבטים לגבי יעד שמתאים לטיול ג’יפים, אפשר להתייעץ עם אנשי מקצוע ולקרוא מידע באתרי האינטרנט. הכי חשוב לשמור על ראש פתוח לחוויות חדשות, להישמע להוראות הנהג ולשמור על הבטיחות. כך מפיקים תועלת מהטיול ונוסעים עם הג’יפ עד לפסגה.