A password will be e-mailed to you.

מצטערים חבר’ה אבל מסתמן שסקוט ספידמן לא יחזור לאנטומיה של גריי

מאת: רון גולדשטיין | 11 ביוני 2018

מעריצים רבים של האנטומיה של גריי כבר פיתחו ציפיות רבות בנוגע לקשר פוטנציאלי של ד”ר גריי עם המטופל/רופא שלה ניק מארש. אבל על פי סקוט ספידמן המגלם את דמותו של מארש הוא לא עומד לחזור לעונה ה-15.

 

זה נראה כאילו מרדית גריי (אלן פומפיאו) תצטרך להמתין עוד קצת כדי למצוא את המק-ביופרנד הבא שלה באנטומיה של גריי, כי זה לא נראה כאילו סקוט ספידמן חוזר לעונה ה15 של דרמת בית החולים המצליחה של רשת ABC.

ספידמן הופיע באחד הפרקים של העונה האחרונה של האנטומיה של גריי כמנתח השתלות בשם ניק מארש שהיה בעל כימיה מיידית עם מרדית. הניצוצות בין הצמד עוררו את זעקתם של מעריצי הסדרה לגבי חזרתו של ספידמן לסדרה בעונה הבאה. אבל למרבה הצער, זה לא נראה כמו משהו שהולך להיות.

ספידמן השתתף בפאנל של התוכנית פליסיטי בפסטיבל הטלוויזיה ATX באוסטין, טקסס, ביום ראשון, כאשר מריץ מהקהל שאל אותו אם בפעם הבאה שנראה אותו בטלוויזיה, זה יהיה בתור רופא או מישהו הזקוק לרופא, בהתייחסו תפקידיו באנטומיה של גריי ובממלכת החיות.

צילום מסך

ספידמן שבר את לבם של מעריציו באנטומיה של גריי כאשר אמר מעריץ כי כרגע זה לא הולך להיות .  “כן, אני לא יודע, “צחק ספידמן. “כנראה, כדי להיות כן איתך, אתה תצטרך לחכות כמה שנים, אני אמצא משהו לעשות”.

“אני לא חוזר לממלכת החיות”, הוסיף ספידמן, בהתייחסו למוות האחרון של דמותו באז. “ובנוגע  לאנטומיה של גריי: “אני לא יודעת, בטח לא.”

אבל אולי הוא יעשה את דרכו חזרה אל גריי סלואן ממוריאל בסופו של דבר. דברים מטורפים יותר קרו סדרה הזו.