A password will be e-mailed to you.

עדן בן זקן ורותם אבוהב יופיעו באירוע ההתרמה השנתי של האגודה לסוכרת נעורים

מאת: תמיר ילינק | 24 ביוני 2018

אירוע ההתרמה השנתי של האגודה יתקיים ביום א’, 8.7.2018, באולם סמולארש, אונ’ ת”א בתכנית: הופעה חגיגית של עדן בן זקן וסטנד-אפ קורע של רותם אבוהב, מטרת האירוע הינה גיוס כספים למציאת מרפא לסוכרת נעורים (סוג 1)

ביום א’, 8.7.2018 תקיים האגודה לסוכרת נעורים את אירוע ההתרמה השנתי שלה, שמטרתו גיוס כספים למחקר למציאת מרפא לסוכרת נעורים. האירוע יכלול קבלת פנים חגיגית, ובמרכז הערב הופעה של הזמרת עדן בן זקן. כמו כן, האירוע יכלול מופע סטנד-אפ של רותם אבוהב. האירוע מיועד לקהל הרחב וצפויים להגיע אליו כ-1000 איש, ביניהם נציגי חברות עסקיות מובילות במשק, בייצוג נכבד של בכיריהן.

*הנחה לחברי האגודה ולצוותים רפואיים המטפלים בסוכרת, בגובה 25% לכרטיס, עד שני כרטיסים (כנגד קוד הטבה). לקבלת קוד ההטבה יש להתקשר לאגודה.

סוכרת מסוג 1 (נעורים) היא מחלה כרונית המלווה את החולה לכל אורך חייו, ומחייבת אותו להתמודדות יומיומית, לכל אורך היום. המחלה פוגעת בכל רבדי האוכלוסייה, בכל הגילים. נכון להיום, סוכרת מסוג 1 הינה מחלה חשוכת מרפא. במדינת ישראל חיים היום כ- 50 אלף חולי סוכרת מסוג 1, בהם כ- 5,000 ילדים מתחת לגיל 18.

האגודה לסוכרת נעורים (סוג 1) בישראל הינה הגוף שמייצג את קהילת סוכרת מסוג 1 בישראל והינה שלוחה של ארגון ה-JDRF  – קרן המחקר העולמית הממוקדת בקידום ולמימון מחקרים למציאת מרפא לסוכרת מסוג 1. בנוסף למטרה הראשית – קידום המחקר, פועלת האגודה לסוכרת נעורים (סוג 1) בישראל לשיפור איכות חייהם של סוכרתיים בישראל, על מנת שיוכלו להשתלב בכל מסגרות החיים.

כרטיסים החל מ-250 ₪ לכרטיס.

לרכישת כרטיסים באתר לחצו כאן 

ניתן ליצור קשר עם האגודה בטלפון 03-5160171