A password will be e-mailed to you.

האינטרנט בלחץ: האם טרנד הגזרה הנמוכה חוזר?

מאת: WeLead | 23 בדצמבר 2018

לפני שכולנו התחלנו ללבוש מכנסי מלחים לא מחמיאים וטרנינגים של אדידס, הטרנד המזוכיסטי בגזרת המכנסיים היה ג’ינס בגזרה נמוכה. 

לפני שכולנו התחלנו ללבוש מכנסי מלחים לא מחמיאים וטרנינגים של אדידס, הטרנד המזוכיסטי בגזרת המכנסיים היה ג’ינס בגזרה נמוכה.

שנת 1993 אלכסנדר מקווין שלח למסלול התצוגה מכנסיים בגזרה נמוכה שחשפו ישבן. לקח עוד 7 שנים עד שהסטייל הזה השתלט באמת אבל בסופו של דבר המכנסיים הפכו לבחירה המובילה עבור אייקוני הפופ של שנות ה2000: פאריס הילטון, מדונה ועוד.

ברגע שהג’ינס בגזרה נמוכה יצא מהאופנה, אנשים התחילו לשנוא אותם באדיקות רבה. אבל עכשיו, עם סכנת חזרתם לסצנת האופנה יש צורך לבדוק את הסוגיה לעומק ולהבין מה כל כך מפריע לאנשים בג’ינס הזה.

הפאניקה סביב ג’ינס בגזרה נמוכה נמשכת כבר לפחות שנה, כמו סיר מים שעדיין לא רתח לגמרי. באוגוסט 2017 אתר האופנה הנחשב MAN REPELLER צפה שהגזרה הנמוכה הולכת לחזור, אתר אחר הגיב עם רשימה של פגמים בגזרה הנמוכה- למה המכנסיים האלו לא נוחות ולא פרקטיות. כמובן שכולנו כבר אנשים מבוגרים ויודעים שלא צריך לראות את התחתונים מציצים מהמכנס!

האמנם? בנומבר ג’ניפר לופז לבשה זוג מכנסיים בהם היה חוטיני חשוף מובנה בעיצוב המכנס ומומחים בתחום האופנה צופים שהג’ינס בגזרה נמוכה יחזור עד שנת 2020.

טוב, אבל למה?

לאחרונה, מעצבים התעסקו הרבה עם ג’ינס וראינו את זה בקולקציות אביב קיץ 2017. אבל האנשים המוחצים באופנה, אלו שמעוררים פרובוקציות הבינו שאין צורך להמציא את הגלגל מחדש כדי לקבל קצת יחס. להחזיר מהמתים את הג’ינס הטראשי יהיה בדיוק בסדר, ולכן ראינו בתצוגות ג’ינסים שהגזרה הולכת ונהיית נמוכה יותר.

קירק מילר, אחד מהמעצבים בצוות לינדר ניו יורק הראה ג’ינס בגזרה נמוכה בשתי קולקציות של קיץ 2018 וקיץ 2019. הדגם של 2019 היה יותר מעודן ושיקף את אהבת המותג לשנות התשעים.

“הרעיון שלמישהו יותר נוח בג’ינס בגזרה גבוהה מאשר בג’ינס שסוג של יושב על הירך היה תמיד מוזר מבחינתי” אמר מילר לרוב האנשים לא נוח עם רצועה של חומר שלא נמתח על המותניים שלהם”.

כן מוסכם שהג’ינס בגזרה נמוכה יחזור אבל לא אצלם כולם, אלא אצל אנשים שאוהבים להתלבש בצורה מעט אירונית שעושה מחווה לכוכבות הטראש של שנות ה2000. אנחנו כבר יכולים לראות סימנים לזה באינסטגרם עם משפיענים שמשחזרים את הסטייל הזה.

טרנדים הם תמיד מעגליים וצרכנים וWeLead מחשבתיים תמיד ישימו ידם על מה שצריך ומה שהאופנה מרמזת. מה שזה אומר שמשפיעני האופנה לא מפחדים ללכת נגד הזרם- הם מחפשים את זה.

אבל אם חשבתם שזה רק לווירדוז, טעות בידיכם. גם מובילי האופנה המיינסטרימים כמו בלה חדיד וקנדל ג’נר כנראה יצטרפו לחגיגה כי ליוויס הודיעו שגם מוציאים ג’ינס בגזרה נמוכה בקולקציית 2019.

אם כך, יש תקווה. ללבוש ג’ינס בגזרה נמוכה לא אומר ישר שאתם הולכים להראות כמו פריס הילטון. אבל תתכוננו, באביב הבא הגזרה הנמוכה חוזרת ואין לנו מה להמליץ לכם חוץ מלהתחיל עם כפיפות בטן כבר מעכשיו.