A password will be e-mailed to you.

את הכי יפה כשנוח לך: בנות הCOZY באינסטגרם

מאת: WeLead | 31 בדצמבר 2018

לפני כמה שנים, העונה הקרה באינסטגרם הייתה נראת בערך ככה: אישה לבושה בסריג נחה על המיטה עם כוס קפה ולפטופ על הברכיים. התמונה הזאת אולי פוגשת את ההגדרה היבשה של מה שצריך לעשות בחורף, אבל לפעמים באינטסגרם זה פשוט לא מספיק.

רצינו למצוא תמונות שמשדרות נוחות וחמימות של חורף אבל לא רק במסגרת הבית אלא נוחות טבעית, כזאת שאפשר לשמור עליה גם כשנמצאים בין מיליוני זרים ברחובות ניו יורק.

אם תצללו לאינסטגרם היום תגלו שנוצרה קהילה של ממש שקוראת לעצמה בשם COZY GIRLS והן בעלות אסתטיקה שונה ביותר לחום שצריך להשיג בחורף. עבורן, אייר ג’ורדן נעלי הכדורסל של נייק הן נעלי בית הכי נוחות בעולם וחליפות ספורט גדולות הן תחליפים לשמיכה.

לא צריך לחפש רחוק מדי בשביל להתקל באינסטגרם של הבנות האלה – הם אוכלות, חיות, נושמות, נועלות (נייקי) ולובשות (בעיקר את הפסים של אדידס) וגם כל מה שבין לבין, נגיד יכולות פתאום להכין פאנקייק בלי שום קשר. אחת מהן כריסטינה פייק היא המוח מאחורי העמוד המוביל של התופעה @mykindacozy.

מדובר פה בשילוב בין אוברסייז למעודן, חצאית נשית עם סווטשירט ונעלי כדורגל. “חמים זה לא בגדים נוחים- אלא זה להרגיש בנוח בגוף שלך, להיות אתה ושהכול נופל בדיוק במקום”

View this post on Instagram

My Kinda @stussynewyork ~ PFW2018

A post shared by Christina Paik (@mykindacozy) on

View this post on Instagram

My Kinda Yohji (my Kinda Squad) ~ PFW2017

A post shared by Christina Paik (@mykindacozy) on

Gia Seo (@giaxseo)

“בתור בחורה שגדלה בעיירה קטנה באלסקה, לא הבנתי את האופנה המסורתית המיינסטרימית מכיוון שאצלנו אופנה הייתה מאוד מבוססת על פונקציונאליות והיתה תלויה בעיקר במצב אוויר. במובן הזה, כל הבגדים הפרקטים לשלג הפכו לחלק ממני מתי שעברתי לניו יורק. כל דבר שיש לי מאוד מוכר ומותאם לגוף שלי. אני לא אוהבת בגדים מחוייטים מדי, אני לא אוהבת ג’ינס. אני סופר אוהבת בדים רכים ומשיים. הרבה ממה שאני לובשת תלוי בטקסטורה ואיך זה מרגיש על העור”

להרגיש בנוח זה שתמיד יהיה לך את הפריט הזה שגורם לכם להרגיש סופר נוח עם עצמכם ואתם תמיד מקבלים עליו מחמאות.

Leeanna Williams (@guvmanian)

View this post on Instagram

i feel like missy elliot without the puffa

A post shared by l e e a n n a? (@guvmanian) on

“אני זוכרת את עצמי מסתכלת על תמונות ישנות של אמא שלי כשהיא הייתה בחטיבה, זה היה בשנות ה80 וזאת אחת התקופות האהובות עלי, היה לה מראה ממש קול. בתמונה מסויימת היא לבשה מכנסי באגי סווטשירט גרביים גבוהות וסניקרס מלוכלכות, אני קיבלתי מלא השראה מהלוק הזה. אז מתי שאני חושבת על בחורה שמתלבשת בנוח, אני חושבת על אישה שהטעם הטבעי שלה הוא נוח. כשאני ממהרת לאנשהוא, אני תמיד פונה לפריטים הנוחים והבטוחים”

Shavone Charles (@shavonec)

“אני במאה אחוז בסדר עם התואר של מלכת הנוחות, בעיקר בגלל שאני מחשיבה את עצמי הכי יפה כשנוח לי, לא משנה איזה בגדים אבחר ללבוש. נוחות זה יותר עניין של גישה והאנרגיה שאת סוחבת איתך.תרבות אמיתית של נוחות היא כזאת שמושפעת מבפנים, ולא מטרנדים שבאים מבחוץ. זאת תרבות על-זמנית והיא לא תלויה במגמות אופנתיות של שנה זאת או אחרת”