A password will be e-mailed to you.

תכירו: נטשה ארצ’ר, הסטייליסטית של קייט מידלטון

מאת: WeLead | 2 בינואר 2019

אז מי זאת הסטייליסטית המסתורית של קייט? מה שבטוח זה שיש לה חוש סטייל מהמם וג’וב נחשק.

עוד בימים שלא היה את מייגן שסוחפת את כולם עם אהבתה לצווארונים עגולים, קייט מידלטון הסתובבה באוויר העולם כשהיא נראת מדהים, והכול תודות לטעם המעולה שלה ושל הסטייליסטית שלה נטשה ארצ’ר. אז עד כמה אנחנו רוצים את העבודה שלה? תמשיכו לקרוא ותגלו בעצמכם.

היא התחילה בתור העוזרת האישית של קייט ב2007

אבל בשנת 2014 פורסם בוונטי פייר שנטשה (הידועה בתור טאש) קודמה לתפקיד הסטייליסטית של קייט, והיא זאת שאחראית על המראה הקול החדש שלה. “בהתחלה קייט הסתייגה מהרעיון של להיות אייקון אופנה, אבל עכשיו היא נהנת מזה” אמר מקור למגזין “טאש עוזרת לקייט למיין את הבגדים. היא קונה עבור קייט הרבה אונליין ומזמינה הרבה שמלות בשביל קייט שתמדוד. היא מעודדת את קייט לקחת קצת יותר סיכונים. המכפלות קצרות והצבעים נועזים יותר ”

והיא גם ממש יצירתית

והנה דוגמא: בשנת 2016 שהדוכס והדוכסית היו בטיול מלכותי להודו, קייט לבשה שמלה של המעצבת אניטה דונגר- וטאש הייתה זאת ששינתה את זה. “בהודו הרבה נשים לובשות את השמלה הזאת עם מכנסיים או שרוואל” אמרה המעצבת “נטשה לקחה את השמלה ושינתה אותה לגמרי עם הוספת חגורה וקיצוץ למטה כך שזה יוכל להילבש כשמלה. היא מדהימה- זה נראה קל, מאוורר וממש נוח”.

היא מתלווה אל קייט בערך לכל מקום

הנה הסטייליסטית הנאמנה בקנדה:

והנה היא בהודו:

נטשה וקייט ביחסים קרובים

למעשה, הדיילי מייל דיווחו שנטשה הייתה המבקרת הראשונה שהיא לא מבני המשפחה שביקרה את קייט לאחר שלדה את הנסיך ג’ורג’ בשנת 2013, ויש שמועות שהיא זאת שהקפיצה לקייט את הבגד שלבשה כשיצאה מבית החולים.

נטשה התחתנה עם הצלם המלכותי כריס ג’קסון

חלק מתפקידו של כריס זה לטייל עם משפחת המלוכה ברחבי העולם ולצלם תמונות מהממות שלהם. חלק מהתמונות הכי מוכרות צולמו על ידו. מה שאומר שנטשה וכריס פחות או יותר עובדים ביחד, אמנם היא מאחורי הקלעים והוא מאחורי המצלמה.

וממש לא מזמן נולד לזוג הילד הראשון שלהם

תינוק בשם ת’יאו, והוא חמוד בטירוף:

רצות שמועות שנטשה הולכת לעזוב את התפקיד

אבל מההארמון מיהרו להכחיש. נטשה קיבלה עיטור ויקטוריאני מלכותי שהוא עיטור כבוד ממעלה ראשונה שבדרך כלל ניתן לחברי צוות הארמון שעוזבים את תפקידים. בכל מקרה מהארמון נמסר שנטשה לא עוזבת. נחכה לעידכונים.