A password will be e-mailed to you.

לגזור ולשמור: איך להיפטר ולמנוע קצוות מפוצלים בשיער

מאת: WeLead | 8 בינואר 2019

זה שלכולם יש קצוות מפוצלים (התופעה יכולה להיגרם גם בשל נזקי הגיל) לא אומר שאתם חייבים לחיות בשלום

 

“קצוות מפוצלים מתרחשים כאשר נוצר נזק לחלק הישן של השערה” אומר מעצב השיער קש לולס שעובד עם סלבס כמו בלה חדיד וקיילי ג’נר. “קצוות מפוצלים מובילים לתופעה של שבירת השיער בה השיער השבור נראה קצר יותר מאשר השיער הבריא”

זה שלכולם יש קצוות מפוצלים (התופעה יכולה להיגרם גם בשל נזקי הגיל) לא אומר שאתם חייבים לחיות בשלום. אנחנו בשנת 2019 ופלאי העולם מאפשרים לא רק למנוע קצוות מפוצלים אלא גם לנטרל אותם אם כבר הופיעו.

אז מה אפשר לעשות? המשיכו לקרוא

איך למנוע היווצרות קצוות מפוצלים?

להבריש את השיער בעדינות

הפתעה! משהו פשוט כמו הברשת השיער יכול לגרום לקצוות מפוצלים אם אתם לא עדינים מספיק. הפסיקו להבריש את השיער כמו חוטבי עצים. השיער הוא עדין וצרחך להתייחס אליו בעדינות. טריק כדי לדעת אם אתם מברישים חזק מדי זה להקשיב לקול ההברשה, אם זה שקט אז אתם עושים את זה כמו שצריך.

אם הברשה עדינה היא לא אופציה מבחינתכם כי יש לכם מלא קשרים פסיכים, אז תתחילו מלמטה ותעלו למעלה העדינות. במקום לנסות להעביר את המברשת דרך הקשרים.

ואיך לא- תוודאו שאתם משתמשים במברשת הנכונה והמתאימה עבור סוג השיער שלכם.

תצמדו לדרגת החום הנמוכה בפן/ מחליק

אז הטמפרטורה שאתם משתמשים בה בהחלקת השיער או בייביליס בהחלט משנה. לא צריך ללכת על החום הכי גבוה כדי לקבל תוצאות. תתחילו לנסות להוריד את הטמפרטורה ותעלו בהדרגה במידה וזה לא מספק. אם תצליחו לשמור על טמפרטורה סבירה תמנעו את הקצוות המפוצלים הבאים שלכם.

אז איך נפטרים מקצוות מפוצלים?

תהיו נחמדים אליהם

אין צורך בכתיבת מכתבי אהבה, אבל בהחלט לא לתלוש או לקרוע אותם. אם תתלשו את השיער מהאמצע התוצאה תהיה הרבה יותר גרועה השיער יראה שבור, לא אחיד ולא בריא.

תדברו עם הספר שלכם

למרבה הצער הדרך הבטוחה היחידה להיפטר מקצוות מפוצלים היא פשוט לחתוך אותם. אבל אם אתם לא רוצים לוותר על האורך יש טריק אחד שאתם יכולים לשאול את הספר שלכם אם הוא יודע לעשות. קוראים לזה HAIR DUSTING וזה אמור להעלים את הקצוות המפוצלים מבלי לחתוך את הקצוות.

תתנו לשיער שלכם לחות

במידה ואתם עדיין לא עושים את זה, הקפידו לשים מסיכה איכותית על השיער לפחות פעם בשבוע ותראו שהשיער פחות יבש ומפוצל.