A password will be e-mailed to you.

עיצוב פנים מודרני – מה זה אומר וכיצד אנחנו יכולים לנצל אותו לטובתנו?

מאת: WeLead | 9 בינואר 2019

כשאנחנו ניגשים לעצב מבנה מגורים או מבנה עסקי, מסחרי שנמצא ברשותנו, סביר להניח שהבחירה שלנו בסגנון עיצוב מסוים, תשלב בין רצון ליהנות ממראה, עיצוב יפה, ייחודי שמותאם לאופי המקום ולאופי שלנו, ובין הרצון להפיק תועלת מרבית מהמבנה, מהאופן בו הוא בנוי ומתוכנן.

עיצוב פנים מודרני שם דגש על שני מאפיינים אלה, אך יחד עם זאת גם מוסיף עוד שורה של מאפיינים נוספים, כאלה שיכולים גם לשפר את המראה של המקום מצד אחד, ומצד שני, יכולים גם לעזור לנו להפיק הרבה יותר תועלת מהנתונים השונים שנמצאים בו. בין אם זה מבחינת גודל המקום, חלוקת השטח, תכנון ופרטים אחרים.

 

 

מעצב פנים בחיפה או בכל עיר אחרת, ידע להשתמש בניסיון שהוא צבר עם השנים, על מנת לעזור לנו לעצב כל מבנה, לא משנה לשם הוא משמש ומה הנתונים שעומדים לרשותו, בסגנון של עיצוב פנים מודרני. הוא יעשה זאת באמצעות היכרות עמוקה עם הצרכים שלנו, הבנה של מאפייני המקום, ופרטים אחרים שיכולים לעזור בנושא.

כשאנחנו שוכרים מעצב פנים לצורך כך, אזי שעלינו לעבור איתו על תוכניות המבנה מצד אחד ומצד שני על תוכניות העיצוב בשביל לוודא שהן אכן מתאימות לנו. לא רק מבחינת צרכים ומאפיינים, אלא גם מבחינה כלכלית, מבחינת נראות, ושאכן אנחנו יכולים להשתמש בעיצוב של המקום באופן פרקטי, כלומר, עלינו לוודא שאנחנו יכולים לעבוד עם מה שיש לנו, להשתמש במבנה בצורה נוחה.

כיצד עיצוב פנים מודרני בא לידי ביטוי בשטח

הרבה פעמים אנחנו נשמע מעצבי פנים עושים הפרדה בין עיצוב פנים מודרני לעיצוב פנים קלאסי. אפשר לומר שההפרדה בין שני הסגנונות, באים לידי ביטוי בצורות שונות.

ראשית, זה בא לידי ביטוי בכך שהעיצוב המודרני הוא הרבה יותר מינימליסטי מהעיצוב הקלאסי. הוא הרבה יותר פשוט. לוקחים את המרחב שקיים בשטח ומשתמשים בו בצורה יעילה, כך שלא עושים שימוש בכל השטח, אלא מעצבים רק את החלקים הנדרשים.

שנית, עיצוב פנים מודרני משתמש בצבעים וחומרים הרבה יותר “חיים”, “בהירים” הרבה יותר פרקטיים. אנחנו יכולים לראות הרבה פחות שימוש בדברים “כבדים” דברים שקשה להסיר או לשנות. ההנחה בעיצוב פנים מודרני, זה שיש יותר צורך לניידות, לא רק בשטח אלא במובן הזה, שיש יותר רצון להחליף בין הדברים, להסיר ולשנות.

שלישית, עיצוב פנים כזה לוקח בחשבון לא רק את השטח או את הצרכים שלנו, אלא גם צרכים סביבתיים, הוא מנצל הרבה יותר טוב אלמנטים טבעיים. בצורה כזו גם חוסכים עלויות וגם שומרים על הסביבה.

ארבע, עיצוב פנים מודרני בסופו של דבר, מתאים את עצמו לצרכים של הלקוח, לא להיפך. הוא נועד לשרת אותו ולאפשר לו ליהנות מהשטח ומהעיצוב שלו.