A password will be e-mailed to you.

5 קבוצות בפייסבוק שיעזרו לכם להעסיק את הילדים

מאת: WeLead | 31 באוגוסט 2016

קבוצות פייסבוק שיעזרו לכם למצוא תעסוקה יצירתית עם ילדים.

 

אז נכון שאתם כבר ממש מחכים לצלצול הגואל בראשון לספטמבר, הסבלנות כבר מזמן לא מה שהייתה עם פתיחת החופש, אבל מאמץ אחרון של בילוי משפחתי עם הילדים ישאיר אתכם עם טעם של עוד עד השנה הבאה. הקבוצות שלפניכם מציעות רעיונות מקוריים שיעזרו לכם לסיים את החופש עם הילדים בכיף ולהמשיך את הכיף גם לאורך כל השנה.

צילום: shutterstock

צילום: shutterstock

טיולים עם ילדים

לקראת סוף הקיץ, זהו הזמן לטייל עם הילדים ולאגור ביחד חוויות חיוביות, מרגשות ומשפחתיות שיישארו אתכם לאורך כל השנה.

מספר חברים: 6,288 חברים.

מה תמצאו בקבוצה: המלצות על מסלולים ברחבי הארץ, התארגנויות לקמפינג משותף של משפחות, פעילויות מעניינות חינם או בתשלום, המלצות על אירוח כפרי, צימרים ווילות, הודעות על קטיף ועוד מגוון פעילויות מהנות למבוגרים כילדים.  

אמא, אבא ואני – יצירה לך ולילדים

 

לאחר שבילינו וטיילנו, רובנו חשים היטב את החור בארנק ומחפשים פעילות בבית, במזגן ללא הוצאות מיותרות. האתר הבא מציע מגוון פעילויות בנוחות הסלון ובחינם. התוצאות דווקא שוות במיוחד.

מספר חברים: 14 אלף חברים.

מה תמצאו בקבוצה: מגוון פעילויות ליצירה עם כל המשפחה אשר להן תוצרים מדליקים כמו עפרונות מבצק סוכר (לכבוד תחילת השנה), דפי פעילות, סרטוני הפעלה מדליקים, מתכונים קלים להכנה ועוד.

עשה זאת בעצמך -DIY

עמוד פייסבוק לכל המשפחה משום שהוא מציע מגוון פטנטים לבית, לקניות, לעיצוב ופעילות עם הילדים, בעיקר עם חומרים זמינים לנו בבית.

מספר חברים: 46 אלף אוהדים.

מה תמצאו בקבוצה: קישורים לתמונות השראה מדליקות מפינטרס, סרטוני פעילות ויצירה עם ילדים, רעיונות לתחפושות תוצרת בית, תמונות לפי שלבי הכנה של עבודות יצירה.

יוצרים בעיסת נייר

מה משותף לראש ג’ינג’י, רקדנית פלמנקו וחמור? כולם פרי עבודות של חברי קבוצת “יוצרים בעיסת נייר” המציעים מגוון רעיונות כולל הוראות מדויקות להכנת עיסת נייר, התוצאות מקסימות.

מספר חברים: 1.9 אלף חברים.

מה תמצאו בקבוצה: רעיונות ליצירת פסלונים ויצירות מעיסת נייר למגוון גילאים, סרטוני הנחייה, סדנאות ומגוון טיפים מוצלחים ליצירות יפיפיות.

יצירה לילדים

עמוד פייסבוק המציע מגוון רעיונות פשוטים למדי ליצירה שיתאימו לילדים גם בגילאים צעירים יותר, החל מקופסאות מעוצבות להשחלת גפרורים, לוכדי חלומות, חיפושיות לקישוט הגינה ועוד רבים וטובים.

מספר חברים: 9.7 אלף אוהדים

מה תמצאו בקבוצה: יצירות קלות להכנה מחומרים שלכולנו יש בבית כמו מדבקות, גלילי נייר טואלט, מכסים ישנים ועוד.

צילום: shutterstock

צילום: shutterstock