A password will be e-mailed to you.

חמישה אתרים/בלוגים שכל אמא חייבת להכיר

מאת: WeLead | 20 באוקטובר 2016

צוות אתר leaders ריכז עבורכן האמהות, חמישה אתרים/ בלוגים שאם אתן עדיין לא מכירות, אז כדאי שתכירו:

 

אין השפעה ברשת, כמו השפעה של אמא, מסתבר שאמהות פשוט הכי סומכות על אמהות אחרות, שמשמיעות את קולן באתרים, בבלוגים וברשתות החברתיות, אם פעם אמהות היו מקבלות המלצות בעיקר מהמשפחה, מאמהות בגן המשחקים ומהשכנה, אז היום אמהות יותר ויותר סומכות על החברות הווירטואליות שלהן, לפעמים יותר מרופא המשפחה אפילו.

ריכזנו עבורכן, מספר אתרים שאתן חייבות להכיר כאמהות:

2bmommy.com

בכמה מילים: הבלוג -מגזין  2BMOMMY הושק לפני 10 שנים, בשנת 2007 והחל כבלוג קטן בתפוז. עם השנים התכנים בו התרבו וכיום הוא אחד הבלוגים המובילים בישראל בתחום ההורות בקונספט ייחודי של בלוג-מגזין.
האתר מבוסס במקור על בלוג פעיל, אישי, אותנטי וחושפני ונוגע בנושאים: הריון, לידה, הורות, צרכנות, לייף סטייל ותיירות. האתר הוקם על ידי חלי גורסוי, בלוגרית מובילה, מוכרת ופעילה בקהילת הבלוגרים בישראל.

כניסות בחודש האחרון: 210,000

חברים ב-עמוד הפייסבוק18,629

חברים ב-אינסטגרם932

007

imamamliza.co.il

בכמה מילים: אתר המתמחה בקניות ברשת ובמציאת המוצרים הכי איכותיים ובמחירים הכי מפתיעים. כל המוצרים הממליצים באתר הינם מוצרים שהוזמנו ונבדקו ע”י מספר רב של אנשים והתגובות עליהם היו חיוביות! לכם נשאר רק להינות מהמבחר העצום של מוצרי איכות במחירים מוזלים.

כניסות בחודש האחרון: 112,000

חברים ב-עמוד הפייסבוק: 7,041

חברים ב-אינסטגרם133

מתוך האתר אמא ממליצה

מתוך האתר אמא ממליצה

אמהות מבשלות ביחד

בכמה מילים: imaot.co.il, אתר המתכונים של הקבוצה הכי הכי פופולרית ומשפיעה ברשת. האתר הוקם מתוך כוונה להוות פלטפורמה רחבה ואיכותית שתיתן למתכונים של הקבוצה קורת גג. באתר אמהות משתפות מתכונים בצורה נוחה וידידותית.

כניסות בחודש האחרון: 86,300

חברים ב- קבוצת הפייסבוק: 309,209

חברים ב-אינסטגרם: אין אינסטגרם פעיל

מתוך אתר אמהות מבשלות ביחד

מתוך אתר אמהות מבשלות ביחד

מאמאזון

בכמה מילים: טיפים, יעוצים והפתעות קבוצת האמהות מנמובילות בישראל. כל מה שאמא רוצה לדעת, שאלות, יעוצים, תמיכה, מבצעים ומתנות.

כניסות בחודש האחרון:  39,700

חברים ב-עמוד הפייסבוק: 18,315

חברים באינסטגרם: אין

מתוך האתר מאמאזון

מתוך האתר מאמאזון

מאמא גורו

בכמה מילים: מועדון הצרכנות של האמהות www.mamaguru.co.il אתר הקניה החברתית הגדול בישראל. האתר הוקם לפני פחות משנתיים לאור יוקר המחייה והתשלום המוגזם שגובים ספקי תינוקות בארץ על כל מוצר. באתר אפשר למצוא אלפי מוצרים במחירים מעולים, הנחות משמעותיות ברשתות (קרטרס, פאפאיה ועוד), דירוג וביקורות של אמהות אמיתיות על כל אחד מהמוצרים הנמצאים באתר. קהל היעד של המועדון הוא משלב ההריון ועד גיל חמש. לצד האתר הוקמה קבוצת פייסבוק לכל התייעצות צרכנית שיש היום לאמהות בישראל.

כניסות בחודש האחרון:  86,300

חברים ב-קבוצת הפייסבוק: 103,638

חברים ב-עמוד הפייסבוק: 31,973

חברים באינסטגרם: אין

מתוך האתר מאמא גורו

מתוך האתר מאמא גורו