A password will be e-mailed to you.

לכבוד מה? לכבוד החנוכה!

מאת: WeLead | 19 בדצמבר 2016

חנוכה מגיע ולא רק סופגניות נאות מראה מקיפות אותנו, גם חנויות הצעצועים מתחדשות במגוון הפתעות. אז מה ניתן השנה כדמי חנוכה? הנה מספר רעיונות שישמחו מאוד את הילדים וחלקם אפילו ייתנו להורים כמה שעות של שקט בחופשה המתקרבת.

ערכות היצירה וההרכבה עצמית מככבות העונה ותוכלו למצוא מגוון רב של ערכות כאלה: מערכה ליצירת קעקועים תלת מימדיים ועד ערכה להרכבת שואב רובטי! (כן..כן זה לא חלום!):

 

צילום משחקי יצירה

ערכה המשלבת קעקועים עם תליוני צ’ארמס אמיתיים משחקי יצירה 60 שקלים. להשיג בחנויות המובחרות.

צילום: יח"צ

צילום: יח”צ

פסיפס ליצירת טרולים של חברת דיאמנט צעצועים, מחיר 49.90 שקלים להשיג בחנויות הנבחרות.

צילום: יח"צ

צילום: יח”צ

משחק חרוזי הקסם חברת דיאמנט. המשחק כולל לוח, חרוזים תמונות מגניבות. למעשה הילדים מעצבים על פי התמונה על גבי הלוח את הדמויות.  וישנן 3 מארזים שונים 400 / 800/ 1200 יח’ חרוזים. המחירים נעים בין 29.90- 89.90 שקלים.

 

סדרת המדע: הרכבת רובוט מטאטא – אין יותר win win  מזה – הילדים נהנים מבניית רובוט, אתם נהנים מניסיונות הניקיון שלו. 50-70 שקלים. ניתן להשיג בחנויות המובחרות.

 

סדרת מטוס ובאגי חשמליים חדשים 70 שח משחקי יצירה (1)

צילום: משחקי יצירה

הרכבת מטוס חשמלי ממונע. 70 שקלים. ניתן להשיג בחנויות המובחרות.

צילום: אלון גנון

צילום: אלון גנון

חברת הצעצועים הגרמנית פישרטכניק מציעה מגוון רב של צעצועי הרכבה והפעלה של מסלולים ונתיבים המבוססים על טכניקות שינוע של כדורים על גלגלי שיניים, מעבר ממסלול גבוה ונמוך ע”י מסוע, לולאות קפיצה, מעליות שרשרת ועוד. מדובר בצעצועים באספקט טכנולוגי לילדים. החל מ80 שקלים. להשגה במבחר רשתות הצעצועים. 

גם הפלסטלינה היא טרנד חם העונה בעולם היצירה:

 

צילום: הסברו

צילום: הסברו

פליי דו משיקה ערכה חדשה: רופא שיניים. מעבר להומור וליצירתיות המשחק מעולה ללמד על חשיבות היגיינת הפה או לצורך הקטנת החרדה לקראת ביקור אצל רופא השיניים. אהבנו!

ברשת h&o תוכלו למצוא את ערכת פלסטלינה לחג החנוכה הכוללת כרטיסיות הסבר ליצירת דמויות ברוח החג. דרך נהדרת ללמד את סיפור החג. מחיר 30 שקלים.

צילום: סטודיו הסטוק

צילום: סטודיו הסטוק

ברשת הסטוק תמצאו מטבח ענק לילדים במחיר מבצע של 79 שקלים.

צילום: סטודיו הסטוק

צילום: סטודיו הסטוק

טירה מודלית במחיר מבצע של 59 שקלים.

נעליים מאירות

כנראה שכבר שמתם לב ללהיט הזה מסביבכם. נעליים עם אורות. מדובר בנעלי ספורט עם שרשרת אורות בעלת כבל usb הניתנת להטענה במחשב. הטענת הנעליים לכמה שעות בלבד מאפשרת אורות בסוליית הנעל ל 4 שעות! בלחיצת כפתור נבחרת מהירות האור למהירות קבועה או משתנה ( מהבהב)  וכן ניתן לשנות את צבעי אור המתחלפים לסגול , אדום ,כחול, ירוק ולבן והבונוס: יהיה קל יותר לשמור על הילדים באירועי חנוכה הומים ע”ע הפסטיגל. את הנעליים תוכלו למצוא ברשת גלי. מידות: 24-35. 179.90-199.90 שקלים.

 

גלי ילדים מחיר 30-35 מחיר 199.90 שח 75661-5224 (1)

צילום: ירון וינברג

 

צילום: ירון וינברג

משחקים בנושא חנוכה:

כמובן שגם החג עצמו הוא מוטיב מרכזי של מגוון משחקים שיצאו לכבודו. צילום יחצ H&O כרטיסיות משחקות לחנוכה 30 שח -

 

כרטיסיות משחק הכוללות מגוון פעיליות שאפשר לשחק עם כל המשפחה. מעולה גם לימים גשומים. מחיר 30 שקלים. ניתן להשיג ברשת h&O.

 

cover_hanuca_web

חוברת פעילות לחנוכה. מחיר 12 שקלים. להשיג ברשת קרביץ.

H&O צילוןם יחצ. משחק טריוויה לחנוכה 30 שח

משחק טריוויה ברוח החג. מעולה לילדים הצעירים יותר! 30 שקלים. ניתן להשיג ברשת h&o.

 

מדבקת קיר תלת מימד:

רשת רהיטי הילדים עצמל’ה יוצאת עם מוצר חדש, מדבקת קיר בעיצוב ייחודי של רקדנית עם חצאית המתאימה לחדרי ילדות ונערות. המדבקה במראה תלת מימד. מקסים! 78 שקלים.

dancer להשיג ברשת רהיטי הילדים עצמלה. מחיר- 78 שח קרדיט צילום- ישראל כהן...

צילום: ישראל כהן

טיפוח לילדות:

רשת החנויות ‘BODY SHOP’ מציעה את סדרת “פיית המרשמלו” הכוללת 7 מוצרים, שפותחו בשיתוף מעבדות ‘דר’ פישר’. מדובר במוצרי טיפוח לגוף המבוססים על תמצית שורש פרח המרשמלו המוכר לכולנו מחיי היום יום כממתק ורוד-לבן המתקתק, לצד אביזרים משלימים קסומים! בסדרה ניתן למצוא: בושם, שמפו, מרכך, מוס רחצה, תחליב רחצה ועוד אביזרים משלימים בעלי מוטיב פיות. כל מוצרי הסדרה נעים בין 29-69 שקלים.

צילום:קית גלסמן

צילום:קית גלסמן

 

חברת דיסני מציעה שפע רב של פריטי נסיכות. במגוון: בובת משחק של הנסיכה אלזה המוצעת יחד עם בושם בניחוח מהפנט (110 שקל) וכן כרכרת תמרוקים של סינדרלה, תיק נשיאה הטומן בחובו מגוון מוצרי טיפוח, בשמים, תחליבי רחצה, גלוסים וכדומה החל מ-100 שקל.

פריטי נסיכות של דיסני החל מ-110 שקלים

צילום: אלון גנון

אקססוריז

רשתות golf kids & golf baby  מציעות מגוון אקססוריז לבנים ולבנות. למשל: כגון מגפי גומי לגשם במבחר הדפסים, כובעי צמר עם מסיכה, בפרינט חיות או עם פונפון תואם, מחמם אוזניים, צעיפים או מטריות עם הדמויות האהובות עליהם. לבנות קיים מגוון רחב של אקססוריז, החל מקישוטים לשיער או תיקי צד בצורת ארנב בשחור או ורוד, חולצת הקסם עם הפייטים. מחירים 39.90-79.90 שקלים. להשיג בסניפי הרשת.

 

צילום: שי נייבורג

צילום: שי נייבורג

תיק צד. 49.90 שקלים. גולף קידס

צילום: שי נייבורג

צילום: שי נייבורג

כובע גיבורי על. 39.90 שקלים. גולף קידס

 

שוקולדים

שוקולד הוא תמיד רעיון מנצח ומלבד מטבעות השוקולד המסורתיים תוכלו למצוא את החידושים הבאים:

 

המארז הפופולארי אשר ניתן היה לרכוש עד כה בדיוטי פרי בלבד, מגיע לישראל במהדורה מוגבלת. מארז בעיצוב קלאסי בצבעי המותג של כחול וזהב ובתוכו טבליות מיני שוקולד לינדט איכותי בטעמים שונים:  שוקולד חלב קלאסי, שוקולד לבן, שוקולד מריר, שוקולד עם אגוזים ועוד. 29.90 ברשת שופרסל בלבד.

 

צילום: אתר בית איזי שפירא

צילום: אתר בית איזי שפירא

פיתוח חדש מבית ארקוסטיל למען ילדי בית איזי שפירא. מארז משחק חינוכי ומאתגר המשלב חידות (בדומה למשחקים בחדרי הבריחה). על מנת להנות מהממתקים יש לפתור את החידות ולגלות את הפתיחה הסודית של הקופסה. *המארז מותאם לכל בני המשפחה ומזמן לנו כמה רגעים של משחק משפחתי מהנה ביחד * מחיר: 15-36 שקלים.

וכדי לחסוך את דמי החנוכה מציעה קרביץ קופות חיסכון ממותגות בדמויות שילדים הכי אוהבים ובהן: מפרץ ההרפתקאות, סמי הכבאי, הלו קיטי ועוד. מחיר: ­­­­­12 שקלים. להשיג בסניפי הרשת.

צילום: קרביץ

צילום: קרביץ

חברת פופיק עם משחק הרכבה מואר באורות לד – מבית לייזר פגס. המחיר למארז החל מ-80 שקלים. ניתן להשיג ברשתות הצעצועים ובחנויות נבחרות ברחבי הארץ.

משחק יצירה בתלת מימד – D MAKER3- ערכת היצירה הכוללת תבניות שונות, ג’ל קסמים ומכונת תלת מימד ייחודית הבטיחותית לשימוש של ילדים – ללא חום וללא דבקים. עלות לערכת הבסיס 180 שקלים, ערכות השלמה וג’לים החל מ- 40 שקלים. ניתן להשיג ברשתות הצעצועים ובחנויות נבחרות ברחבי הארץ.