A password will be e-mailed to you.

כ”כ קר, קר שם בחוץ: 6 פעילויות מעלפות שאפשר לעשות עם הילדים בבית

מאת: WeLead | 4 בינואר 2017

גשום וקר בחוץ? בבית הילדים כבר מטפסים על הקירות מרוב שיעמום? הנה כמה פעיליות פשוטות ומהנות שיספקו לכם זמן איכות משפחתי בלתי נשכח.

דצמבר האחרון היה חודש דצמבר הגשום ביותר מזה שנים ואין לדעת מה תביא איתה שנת 2017. אז  גם לכם זה מרגיש שכל הסופות נופלות על סופ”ש? או שסתם מצאתם את עצמכם אובדי עצות מול השעמום של ילדיכם הנאלצים להיות ספונים בבית בגלל מזג האוויר הסורר? אל חשש! WeLead דאגו לכם למקבץ פעילויות אדירות שאפשר לעשות עם הילדים בבית. התכוננו לזמן איכות חמים ונעים עם המשפחה.

shutterstock_279718553

צילום: shutterstock

פיצות אישיות עם בר תוספות

הכינו ביחד עם ילדיכם את הבצק (אפילו צירפנו מתכון קל ומהיר בלי שמרים מבית אמא) הכינו קערות עם תוספות שונות מראש: בצל, זיתים, פטריות או כל דבר אחר העולה על רוחכם. תנו לילדים לבחור את התוספות האהובות ואם הילד גדול מספיק אז שגם ישים אותם על הפיצה שלו. הנאה מובטחת!

מיני פיצות מהירות:

לבצק

2 אשל

2.5 כוסות קמח

מעט מלח

לרוטב:

רסק עגבניות

2 כפיות שמן זית

אורגנו

מלח לפי הטעם

בזיליקום יבש/ טרי

גבינה צהובה

מערבבים את כל חומרי הבצק בקערה (אמורה להתקבל עיסה די דביקה) משטחים את הבצק בתבניות לפי גודל הפיצות הרצוי ומניחים על תבנית עם נייר אפייה. מערבבים את חומרי הרסק (למתעצלים ממש אפשר גם קטשופ או רוטב קנוי) שמים על הבצק, מפזרים את הגבינה הצהובה ואת התוספות הרצויות ומכניסים לתנור שחומם מראש ל180 מעלות במשך 15-20 דקות. בתיאבון!

צילום: shutterstock

שוקו דב קוטב 

אין כמו שוקו ביום קר תוכלו להכין את דב הקוטב המתוק הזה. כל מה שתצטרכו זה ספל רחב, מרשמלו גדול (אם אתם מוצאים בסופר), מרשמלו רגיל, מיני מרשמלו שוקולד לבן, לאף: כדורי קליק או כל כדור קטן של חטיף שוקולד ולעיניים: ליקיריץ שחור או אם מוצאים עיניים מגומי, פיצפוצי שוקלד צ’יפס גם יעשו את העבודה.

ההוראות:

המרשמלו  הגדול ישמש כפנים (אם לא מצאתם גדול השתמשו במרשמלו הרגיל, זה אומר שייצא לכם דב קטן יותר אבל לא פחות חמוד).חתכו חתיכה בגודל 1/3 מן המרשמלו הרגיל שישמש לנחיריים. המיסו קוביה שתיים של שוקולד לבן – זה בעצם הדבק שלנו. מרחו את השוקולד המומס על ה1/3 שחתכם קודם והדביקו על המרשמלו הגדול – אלו יהיו הנחיריים. מדביקים את הקליק או עיגול השוקולד על הנחיריים- כעת מיקמנו את האף. לאחר מכן הדביקו את מיני המרשמלו כאוזניים, וכעת חברו את העיניים שבחרתם וזהו סיימתם!  את היצירה הניחו בתוך שוקו טעים. אפשר גם להוסיף קצפת או חלב מוקצף שיראו כמו הגוף של הדב. להוראות באנגלית לחצו כאן.

צילום: momendeavors.com

אומנות מפירות הדר

החורף מזמן לנו אחלה פירות הדר שחוץ מלאכול אותם אפשר גם להכין מהם יצירות אומנות. לשם כך תדרשו להצטייד בדפים, בכמה סוגים של פירות הדר, בקערות עם צבעי גואש/ מים שונים. הוראות: חותכים את חלק מן הפירות לחצי וחלק לפרוסות טובלים בצבע ומחתימים את הדף. גם כיף  ואומנתי וגם דרך לנצל פירות פחות מוצלחים.

צילום: POPSUGAR Photography

מפלצות מרשמלו

עוד יצירה אכילה שתספק לכם ולילדיכם הנאה וזמן איכות חורפי יחד אלו הן מפלצות המרשמלו האלה שהן גם מאוד פשוטות להכנה. תצטרכו את החומרים הבאים: חבילת מרשמלו, שיפודים/ מקלות סוכריה (לאופי הקייק פופס שבנינו), קוקוס טחון, צבעי מאכל, שוקולד לבן, פיצפוי שוקולד/ חתיכות ליקריץ לעיניים, ממתקים נוספים לקישוט.

הכנה: נועצים את השיפוד/מקל במרשמלו ואז טובלים אותו בשוקולד לבד מומס.

לוקחים צבע מאכל ושמים בשקית סנדוויץ’ יחד עם הקוקוס הטחון מערבבים קצת עד שהקוקוס נצבע ומפזרים בקערה.

טובלים את המרשמלו המצופה בשוקולד הלבן בקוקוס הצבעוני ומקשטים לפי רצונכם: עיניים ושאר ממתקים אפשר להוסיף כובע, שפם ועוד כיד הדמיון.

צילום: Say Yes

פאזל

תופתעו לשמוע אבל יש אנשים שעבורם פאזלים מעולם לא יצאו מהאופנה ומה הפלא כיום בשוק יש פאזלים מעניינים יפים ואפילו בתלת מימד. מה שמבטיח שעות של זמן איכות ביחד. בסיום אפשר למסגר את הפאזל הדו מימדי או להעמיד את פאזל התלת מימד לתצוגה בבית. גאווה משפחתית.

צילום: shutterstock

צילום: shutterstock

פיקניק על השטיח

אתם תופתעו מכמה הדבר הזה מוצלח ופשוט. ככל שתחייבו לזה יותר ככה זה יהיה יותר מגניב. פורשים שמיכה על השטיח ומכינים אוכל של פיקניק: פירות, סנדוויצים, מאכלים קלים, שתייה מתרמוס. ליד אפשר לתת לילדים להקים אוהל/ מבצר משמיכות. הביאו עמכם כמה משחקי קופסא או קלפים והחוויה תהיה מושלמת.

צילום: shutterstock

צילום: shutterstock


אם אתם גם מובילי דעה, קובעי טרנדים, יודעים מה נכון, מה נחשב, מה כדאי וגם מה לא, זה הזמן להצטרף לקהילת המשפיענים הגדולה והאיכותית בישראל, להרשמה לחצו כאן.