A password will be e-mailed to you.

מבחן החיתולים של WeLead: התוצאות

מאת: WeLead | 8 בינואר 2017

אנחנו בדקנו, אתם הצבעתם ובחרתם: איזה חברת חיתולים היא הכי מומלצת על פי WeLead שלנו?

 

צילום: shutterstock

צילום: shutterstock

 

מבחן החיתולים של WeLead פתח לנו את השנה. אין ספק שמדובר באחד ממוצרי הצריכה הבסיסיים ביותר עבור התינוקות שלנו. כיום השוק פועלות שלל חברות המציעות מוצרים שונים ומגוונים. כדי לעשות סדר בבלאגן שאלנו אתכם על איזה חברת חיתולים אתם הכי ממליצים. עכשיו הגיע הזמן לחשוף את תוצאות. *המחירים המוצגים בכתבה נלקחו מתוך אתר mysupermarket או מהפרסום באתרי החברות ונבדקו לגבי חיתולים שלב 1.

 

במקום החמישי והשישי :

לייף בייביז (life baby’s)

מותג החיתולים של סופר פארם שהושק לפני כשנתיים. ניתן למצוא את המוצר בסניפי הסופר פארם. בימים אלו מציעה הרשת קופון תמורות תוכלו לרכוש חבילת טיטולים אחת ב26.90 שקלים.

צילום: אתר סופר פארם

צילום: אתר סופר פארם

בייבי ביו (Baby bio) 

החברה המשווקת חיתולים אקולוגיים, אורגניים, ללא חומרים כימיים הגיעה למקום החמישי אולי בגלל ייחודו של החיתול הפונה לקהל מסויים וכן המחיר היותר גבוה יחסית: 20 שקלים לחבילה של 20 יח’, כלומר שקל ליחידה.

צילום: אתר אינטרנט ביו בייבי

צילום: אתר אינטרנט ביו בייבי

 במקום הרביעי:

בייביסיטר (baby sitter) 

החברה שלאחרונה רעננה את מוצריה עם הדפסי אימוג’י חמודים על הטיטולים שלה צברה כ-5% מההצבעות, החברה מציעה חבילת טיטולים שלב 1 במחיר 30.80, 42 יח’ בחבילה כלומא 73.3 אגורות לטיטול.

desk-intro

 

במקום השלישי:

טיטולים

עם כ-6% מהקולות ניצבת החברה בעלת תו מיוצר בישראל. על פי הבדיקה שערכנו החברה משווקת את הטיטולים במחיר אטרקטיבי של 26.60 עבור 40 יח’ כלומר 66.5 אגורות לטיטול.

צילום: אתר טיטולים

צילום: אתר טיטולים

במקום השני:

פמפרס (pampers)

במקום השני ניצבת החברה לבית פרוקטר אנד גמבל עם 30% מההצבעות. החברה מציעה שלל סוגי טיטולים ומוצרי תינוקות לשלבים וגילאים שונים. מחיר חבילה 30.70 ובה כ-43 יחידות כלומר 71.4 אגורות ליחידה.

 

צילום: אתר פמפרס

צילום: אתר פמפרס

 
 ובמקום הראשון:

האגיס (huggies)

מעל 50% מWeLead שלנו קבעו כי חברת החיתולים המומלצת והאהובה ביותר היא האגיס, גם האגיס מציעה שלל מוצרים לתינוקות ומקפידה על עיצוב עדכני ומודרני לצד נוחות וספיגה גבוהה. מחיר חבילה 30 שקלים, בחבילה 40 יח’ כלומר 75 אגורות ליחידה.

צילום: אתר האגיס

צילום: אתר האגיס