A password will be e-mailed to you.

מרכז מהותי: בילוי מקורי וייחודי לכל המשפחה

מאת: WeLead | 23 בינואר 2017

אנו מציגים לכם הצעת בילוי משפחתי נהדרת! ערכית, חווייתית, מפעילת מחשבה ולא יקרה. הכירו את מרכז מהותי.

 

צילום: עמוד פייסבוק מרכז מהותי

צילום: עמוד פייסבוק מרכז מהותי

אין הורה שלא מכיר את הסיטואציה הזו: שוב הילדים משועממים בבית ואתם מחפשים דרך לבדר את הזאטוטים. מה עוד פעם קניון? כמה אפשר? ואז אתם מנסים לשבור את הראש במחשבה על בילוי מהנה לכל המשפחה, אבל גם כזה שיש בו ערך, כזה שיעורר סקרנות ואם אפשר – בלי לקרוע את הכיס. בדיוק בגלל זה שמחנו כל כך להכיר את מרכז “מהותי” בלב תל-אביב.

מרכז “מהותי” שוכן ברחבת תיאטרון הקאמרי בתל אביב ויהפוך כל שבת לחוויה מיוחדת לכל המשפחה. המרכז מציע מגון פעילויות לילדים בגילאים שונים, ותשמחו לשמוע שגם ההורים יוצאים נשכרים מהחוויה. באחרונה, פעילויות ותכני המרכז עברו חידוש ורענון – כך שגם מי שביקר במקום ונהנה בעבר – יוכל לחזור למקום וליהנות מפעילות מחודשת ומסקרנת.

מרכז מהותי

צילום: עמוד פייסבוק מרכז מהותי

מחפשים בילוי כיפי לילדים הצעירים במשפחה? ההצגה “מסע בארץ האור” , המיועדת לגילאי 4-6 היא הצגת יחיד קסומה המספרת את סיפורו של הילד אור, וחברו קופי הקופיף, במסעם אל עבר אוצר מסתורי. ההצגה כובשת ודינמית, ומשלבת בתוכה ערכים חשובים מחיי היום יום כמו הקשבה, עזרה לזולת, ועוד כמה דברים חשובים שכל ילד וילדה ישמחו לאמץ.

הילדים הגדולים יותר (בני  8 – 13) יגלו עניין בסיור האינטראקטיבי של מהותי – סיור שעובר בין מגוון תחנות בטכנולוגיה חדשנית ומסקרנת, ומשלב בכל תחנה הפעלה מרתקת המאפשרת לכל אחד מאיתנו להכיר את עצמו טוב יותר. בניגוד לפעילויות ילדים קלאסיות, כאן ההורה לוקח חלק פעיל ויוצר שיח עמוק ומשמעותי עם הילד. זמן איכות, כבר אמרנו?

מעבר לפעילויות הפתוחות לקהל, מרכז “מהותי” מציע גם אפשרות לחגוג ימי הולדת לכל ילדי הגן או הכיתה (עד 35 ילדים), שבהן זוכה הילד לחגיגה מלאת ערך מוסף, בשילוב סיור מודרך או הצגה. בין שלל המפעילים והאטרקציות הקיימות כיום, חגיגת יום הולדת במהותי מבטיחה תוכן איכותי ומעמיק, שישאיר את חותמו על הילדים גם הרבה אחרי שכיבו את הנרות וזללו את העוגה.

 

 

איפה: שאול המלך 21, תל אביב (רחבת הקאמרי) טלפון: 03-7181333

כמה: 25 שקלים להצגה(מבוגרים חינם); סיור אינטראקטיבי 25 שקלים למשתתף.

כל הפעילויות מותנות בתיאום מקום מראש.

למידע נוסף ולהזמנות: לחצו כאן.

 

 


אם אתם גם מובילי דעה, קובעי טרנדים, יודעים מה נכון, מה נחשב, מה כדאי וגם מה לא, זה הזמן להצטרף לקהילת המשפיענים הגדולה והאיכותית בישראל, להרשמה לחצו כאן.