A password will be e-mailed to you.

הילד כל היום בפלאפון – יש פתרון! אפליקציה חדשנית

מאת: WeLead | 24 בינואר 2017

אפליקציה חדשה שתנטר אחר הפעילות של ילדכם בפלאפון מבלי להיות פולשנית

הילדים שלנו מבלים הרבה שעות מול המסך ומול מסך הפלאפון בפרט מה הם עושים שם? עם מי הם מדברים? אילו שאלות המעסיקות כל הורה. אבל אנחנו נמצאים בדילמה של האם לשמור על הפרטיות של ילדינו ולא להתערב להם לבין האם לדאוג לשלומם וביטחונם.

בדיוק על צורך הזה עונה האפליקציה YLimit. החזון המוביל את פיתוח האפליקציה הוא להגן על ילדינו, לקחת חלק בחייהם, ולהשפיע על היומיום שלהם. עם ניסיון טכנולוגי של מעל עשרים שנה, ועם תשוקה להורות ולכתיבת אלגוריתמים,

כך נולד הפתרון המושלם – פתרון המאפשר לנו  כהורים מצד אחד להיות שם בשבילם, ומצד שני לכבד את הפרטיות וההתפתחות האישית שלהם. את כל אלה עושה האפליקציה החדשנית YLimit.

באמצעותה נוכל לשמור על ביטחון ילדינו ולשפר את ההרגלים הדיגיטליים שלהם. האפליקציה תנטר את הטלפון של ילדיכם מהטלפון שלכם מבלי להיות פולשנית. בעוד הילדים משתמשים בטלפון כרגיל ולומדים לתקצב את זמן המסך שלהם, ההורים נהנים כאן מסמכויות ניהול מקיפות.

  • עצירת התנהגויות מסוכנות (למשל, חציית כביש תוך שימוש בטלפון)
  • הגבלת את זמן המסך של הילדים בצורה קלה וחכמה, עם לו”ז יומי לפי שעות שמקנה לילד הרגלי צריכה ושימוש נכונים
  • חסימת אפליקציות ספציפיות
  • לדעת היכן הילדים נמצאים בכל רגע, והגדירו באיזה רדיוס מותר להם ללכת –זכו לשקט נפשי ולמעורבות אקטיבית, בנוסף הילד יכול לשדר אות מצוקה מיוחד
  • ההורה ושאר המוסמכים מקבלים התראה בזמן אמת עם המיקום המדויק של הילד.

כאפליקציה מצילת-חיים, YLimit מאפשרת לכם להגיב למקרי חירום במהירות וביעילות. ככלי חינוכי גמיש וחכם, היא מאפשרת לכם להציב גבולות לילדיכם בצורה מושכלת ואוהבת.

למידע נוסף מוזמנים להיכנס לאתר החברה שמאחורי האפליקציה הגאונית: http://www.ylimitapp.com/

להורדת האפליקציה לחצו כאן: