A password will be e-mailed to you.

הקשר שבין כאבי האוזניים לבקבוק לתינוק

מאת: קרן ילינק | 27 באפריל 2017

רק נולד, רך, קטן ומתוק במיוחד מלווה בריח ממכר, נח לו בשלווה ומנסה להסתגל לשגרת העולם. אתם המבטיחים להעניק לו את הטוב ביותר מתחילים את שלב קניית הציוד לתחילת חייו. התהליך אינו פשוט בכלל ומלווה באופציות רבות. בקבוק האכלה לתינוק הוא בין המוצרים הבסיסים והחשובים ביותר בשנותיו הראשונות של ילדך. פטמת הבקבוק צריכה להיות נוחה ונעימה למגע. הבקבוק מעוצב וטרנדי. אך אתם אולי תופתעו, בחירת בקבוק האכלה היא קריטת במיוחד.

 

 

כיצד לבחור בקבוק האכלה לתינוקות למניעת דלקות אוזניים?

בבקבוקי תינוקות סטנדרטיים נוצר ואקום במהלך האכלת התינוק. זהו לחץ שלילי שנוצר בגלל כוח היניקה. כאשר התינוק יונק מבקבוק, פעמים רבות תראו את פיטמת הבקבוק מתכווצת פנימה (קורסת), עם שחרור הפטמה והוצאתה מפי התינוק האוויר יתחיל לפעפע בתוך הבקבוק.

במחקר שנעשה נמצא כי בקרב התינוקות שינקו מבקבוקים ללא אוורור או עם אוורור חלקי, הלחץ שנוצר באוזן התיכונה עלה בהתאמה ללחץ שעלה בבקבוק, בעוד שבאוזני התינוקות שינקו מבקבוקים בעלי מערכת אוורור מלאה נשמר לחץ חיובי באוזניים. בכך נמצא קשר ישיר בין הלחץ השלילי (ואקום) בבקבוקים לבין בעיות ומחלות אוזניים.

חברת Bfree בעלת פטנט עולמי עם מערכת אוורור מלאה, המאפשרת זרימה של אוויר מבחוץ לתוך הבקבוק- מה שמסייע למנוע את היווצרות הוואקום ושלמור על לחץ חיובי בבקבוק בנוסף לאכילה רצופה ונוחה.

צילום: קרן ילינק

צילום: קרן ילינק

מה שעוד מיוחד בבקבוק היא שהוא מגיע ביחד עם פטמה רב שלבית, אשר מתאימה לכל שלב של תינוקך. הפטמה הרב שלבית משלבת את פתח היניקה של פטמות 2-4 בפטמה אחת. גודל פתח היניקה נקבע על פי מיקום הסימון מול אפו של התינוק. מתאים מגיל שלושה חודשים ועד לאכילת מזון סמיך. ניתן לרכוש פטמת שלב ראשון עם זרימת חלב איטית לתת מענה לאימהות מניקות בכדי למנוע העדפת בקבוק על פני יניקה ישירה מהאם.

צילום: יח"צ

צילום: יח”צ

מחיר מומלץ לצרכן: 49 שקלים.
ניתן להשיג בניו פארם וברשתות המובחרות.