A password will be e-mailed to you.

חוזרים ללמוד בסטייל

מאת: קרן ילינק | 19 באוגוסט 2017

בעוד כשבועיים חופשת הקיץ תסתיים ושנת הלימודים תתחיל. לקראת השנה החדשה בחרנו מוצרים מדליקים שיפתחו לנו את השנה בחיוך.

מאז ומתמיד הרכישה לקראת הגן והבית ספר היה מהימים האהובים עלי. בכל שנה השוק מוצף במגוון רחב של פריטים סופר מגניבים שיעלו חיוך ויעשו כיף לקראת החזרה ללימודים. מסתבר שלימודים זה תירוץ נהדר לשופינג.

 רוצים להמליץ על מוצרים? הצטרפו לקהילת מובילי הדעה הגדולה בישראל

מותג התיקים האהוב  ג’אנספורט משיק לחודשי הקיץ (יולי -אוגוסט) יחד עם הרשת המובילה בתחום חזרה לבית הספר 3 חנויות פופ אפ ייחודיות בהשראת ערכי המותג ב-3 נקודות ברחבי הארץ: קניון רמת אביב , גראנד קניון חיפה וקניון G בכפר סבא.

כחלק משיתוף הפעולה ההדוק עם רשת קרביץ, תציע קרביץ קולקציה חדשה ומעוצבת של תיקי ג’אנספורט בלעדיים אצלה תחת אחריות לכל החיים. לצד הקווים המובילים של המותג נחשף שיתוף פעולה ראשון מסוגו עם חברת דיסני. הקולקציה החדשה כוללת שורה של תיקי גב קסומים המתאפיינים ברוח ההרפתקה והקסם של דיסני. קולקציית הקיץ כוללת 23 דגמים עם הדפסים חדישים ומקוריים אשר עוצבו על ידי מעצבי דיסני יחד עם סצנות ידועות מתוך הרפתקאותיו של מיקי מאוס.

לצד הקולקציה של דיסני יימכרו למעלה מ50 צבעים ופרינטים שונים מהתיק הקלאסי והפופולרי מדגם SuperBreak, מקטגורית ה- Outside הלקוחים מעולם המטיילים האורבניים, אלה שנמצאים 24/7 בחוץ בין עם בעיר, בים, בטיול יומי, לכל המסעות בעיר הגדולה. עלות החל מ199 שקלים.

לקראת שנת הלימודים הקרובה משיקה רשת YOLO קולקציית תיקים חדשה לגן ולבית הספר, בעיצוב הייחודי של הרשת ובמגוון צבעים וסגנונות. התיקים של YOLO מיוצרים תחת הבדיקה הקפדנית של רשת מודן, נוחים לנשיאה ובעלי מבנה ארגונומי המתאים לגב הילדים. עלות התיקים החל מ79 שקלים.

יולו משיקה תיקי גן צילום יחצ חול 79 שח (1)

צילום: יח”צ חו”ל

בנוסף הרשת הצבעונית מציעה מגוון מוצרים סופר חמודים וכיפיים שיעשו נעים בכיתה. למשל סט מחקי המקרון המתוק הזה שעול ה14.90 שקלים.

צילום: YOLO

 

רשת H&O, משיקה בימים אלה קולקציית רחבה ומגוונת, של תיקי בית ספר וגן איכותיים ואופנתיים של המותגים המובילים.

תיקי גן ובקבוקי שתיה אקולוגיים מעוטרים דמויות  מסיפורי הילדים האהובים: איה פלוטו, הבית של יעל, האריה שאהב תות, מעשה בחמישה בלונים, תירס חם.

בקבוקי שתיה אקולוגי לילדים עשוי אלומיניום ומכיל 400 מל - H&O- מחיר 14.90 שח צילום יחצ (16) (Custom)

צילום: יח”צ

תיקי הגן כוללים תא אחד גדול המתאים לבגדי החלפה,  תא קדמי קטן יותר ובנוסף, 2 כיסי צד עם רשת לבקבוקי שתיה. בקבוקי השתייה האיכותיים עשויים מאלומיניום ומכילים 400 מ”ל. האלומיניום הוא חומר אקולוגי שאינו מתכלה (בניגוד לפלסטיק), אינו מפריש חומרים רעילים במגע עם מים, נטול BPA ומאושר מכון התקנים. הבקבוק ניתן לשטיפה במדיח הכלים. עלות הבקבוקים 14.90 שקלים והתיקים 49.90 שקלים.

צילום: יח"צ

צילום: יח”צ

 

תיקי ביה”ס של המותג JUST במגוון רחב של צבעים וצורות. עלות החל מ-49 שקלים.

H&O 49.90 שח עד 219.90 שח צילום טל טרי

צילום טל טרי

איך לגרום לילדכם לנקות את חדר הילדים?

 

ברשת ביג שופ מציעים ילקוטים ממותגים לגן ב-19.90 שקלים ואילו ילקוט לנוער לבתי הספר התיכונים המכיל ציוד לרבות: קלסר, 3 מרקרים, סרגל מתכת 15 ס”מ, 3 מבחרות ספירלה, עט פיילוט נובע 0.7/0.5V וטיפקס ב 29.90 שקלים.

ילקוט עם ציוד לבית הספר ב 29.90 שקלים להשיג ברשת ביג שופ צילום יחצ

צילום: יח”צ

עוד תמצאו ברשת מגוון פריטים סופר מגניבים כמו מחדד עפרונות בצורת אייפון בעלות של 6 שקלים ומחק בצורת אולר סיני בעלות של 3 שקלים.

לקראת שנת הלימודים הקרובה משיקה Explore ליינים חדשים ומשודרגת של דגמים אופנתיים וצבעוניים, מעוצבים מבדים באיכות. התיקים של Explore מתאפיינים בקווי עיצוב צבעוניים מיוחדים וצעירים, המתאימים לטווח גילאים רחב, החל מביה”ס היסודי, ועד לתיכון ולסטודנטים. כל התיקים, עשויים ממבחר בדים חדישים, עמידים מפני שחיקה, דוחי כתמים וניתנים לכיבוס (ידני במים קרים), מצופים בחומר דוחה מים, ומגיעים עם רוכסנים איכותיים. עלות החל מ129 שקלים.

מודן היא החברה היחידה שמציעה את ה- Triple Spring System התיק האורטופדי הקל בישראל היחיד עם מערכת גב אורטופדית ייחודית משולבת קפיצים השומרת של בריאות גב הילד. מערכת הקפיצים המיוחדת פותחה במשך מספר שנים על ידי חברת מודן מסייעת לבלום ולספוג חלק ניכר מהמכה הנוצרת במהלך הליכה או ריצה בין גב התיק וגב הילד. המערכת חשובה במיוחד ונחוצה בעיקר כאשר התיק מלא וגב הילד רך וצעיר. התיק האורטופדי של מודן עשוי מחומרים חזקים וחדישים, הוא התיק האורטופדי הקל ביותר המיועד לתלמידי בתי הספר היסודיים ומשקלו 920 גרם בלבד. עלות החל מ199 שקלים.

כיצד להעניק סביבת לימוד נכונה לילד בחדרו?

רשת האופנה לכל המשפחה ‘זברה’ וחברת וולט דיסני ישראל חברו לשיתוף פעולה הראשון מסוגו בישראל עם המותגים המובילים והפופולאריים נסיכות דיסני וספיידרמן לעונת הקיץ והחזרה ללימודים. ‘זברה’ מציעה השנה ילקוטים לבית הספר היסודי מבית דיסני ביבוא מיוחדת מאירופה של שלל גיבורי על בעלות של 99.90 שקלים. מדובר בילקוטים ממותגים ונוחים עם רצועות רכות ושלושה תאים גדולים. בנוסף, מבחר תיקי גן בתלת מימד וכן תיק טרולי ממותג ב- 29.90 שקלים. להשיג בסניפי הרשת.

ילקוטים לבית הספר ברשת זברה צילום ליקו דיזיין

צילום: ליקו דיזיין

מותג התיקים הבלגי Kipling מציג קולקציה חזרה לבית הספר, לקראת שנת הלימודים הקרבה. מדובר בקולקציה רחבה שכוללת:

תיקים, תיקי נשיאה וקלמרים המתאימים לילדים ונוחים לנשיאה לאורך ימי הלימודים, אשר מתאימים לספרי הלימודים והחפצים השונים הנמצאים בכל תיק לימודים. התיקים והקלמרים מגיעים בשלל גדלים וצבעים כאשר לצידם מענה ואפשרות להכיל מחברות, ספרים ועפרונות רבים, ועדין להשאיר את התחושה הנוחה והיפה של התיקים.

קטגוריית חזרה לבית הספר: עשירה בתיקי גב עם רצועות שובבות והדפסים, תיקי חזרה לביה”ס במגוון גילאים לילדים ונוער המגיעים עם רצועות מרופדות ופתרונות אחסון נהדרים – חידוש ושיפור ולראשונה כיסי צד לבקבוק מים שלא היו עד היום.

טווח מחירים: 159-1,899 ₪

 

עידן 2000 מציעים  תיקים לכל הגילאים מהגן ועד לסטודנטים. תיקים ממותגים לגן עם דמויות נסיכות וגיבורי על ב 29.90 שקלים. ילקוט לבית הספר מבית הכבשה האהובה ניקי החל מ 79.90 שקלים לחברי מועדון הלקוחות.

ילקוטים לגן ניקי מחיר 49.90 שקלים להשיג בעידן2000

צילום: יח”צ

בכל הקשור לציוד בסיסי לבית הספר הרשת השיקה חוברת מבצעים במיוחד לחזרה ללימודים עם עשרות פריטים מחירים הוגנים לצרכן. טווח המחירים של הציוד הלא ממותג נע בין 1.90 שקלים ועד 9.90 שקלים. למשל תמצאו סט 4 מרקרים ב 2.90 שקלים, 10 דפדפות פוליו ב 4.90 שקלים, 12 עפרונות עם מחק ב 1.90 שקלים ועוד.

רשת הסטוק מציעה מגוון גדול של אביזרים לחזרה לגנים ולבית הספר.

חברת BRITA משיקים את בקבוקי BRITA fill&go – עכשיו נהנים ממים מסוננים כמו במטבח הביתי, בכל זמן ובכל מקום. לראשונה BRITA פורצת דרך ומשיקה פתרונות לסינון מים כמו בבית גם בחוץ.

בקבוקי TO GO רב פעמיים אשר באים לתת פתרון מושלם לסינון מים מחוץ לבית, הבקבוקים מסננים את המים בזמן שאתם שותים. אריזת הבקבוק מכילה פילטר דיסק אחד, בעזרת טכנולוגיית הActiveSelect הפילטר דיסק מפחית מזהמים הפוגעים בטעם המים ומשמר מינרלים.

מחיר החל מ 79.90 ₪

Fill&Go בריטה 79.90שח צילום יחצ (1)

צילום: מרינה מושקוביץ , יח”צ

Fill&Go בריטה 89.90שח צילום יחצ (5)

צילום: מרינה מושקוביץ , יח”צ

רשת הבגדים אמריקן איגל מציעה מגוון טרמילים לבני נוער החל מ99 שקלים.

אמריקן איגל 9066-3- מחיר 99.90שח צילום טל טרי

צילום: טל טרי

חברת קונברס במהדורת תיקים המתאימים לתיכוניסטים ולסטודנטים להשלמת הלוק המגניב, התיק זהה לעיצוב הנעלים, פשוט ונקי עם לוגו החברה. עלות התיק 175 שקלים.

קונברס ילקוט

צילום: יח”צ חו”ל

רשת חנויות האופנה SELECT המתמחה בפרטי אופנה לנשים, גברים וגם בני נוער וילדים, כבר מתכוננת לחזרה לבית הספר ומציגה ילקוטי גב אופנתיים, צבעוניים ופרקטיים שמוכיחים כי לא חייבים לשבור קופת חיסכון כדי להגיע לבית ספר מוכנים!

בין הפריטים בקולקציית חזרה ללימודים מבית הרשת ניתן למצוא מגוון רחב של ילקוטים נוחים בשלל דוגמאות וצבעים אליהם ילדים ובני נוער מתחברים ואוהבים. התיקים עשויים בדים עמידים ומאובזרים במגוון תאים גדולים וקטנים שיכולים להכיל את כל הפריטים הנחוצים ללימודים, כדוגמת מחברות, ספרים, כלי כתיבה וקלסרים ההכרחיים ללימודים. בין התיקים השונים ניתן למצוא כאלו במגוון עיצובים, החל מצבעים חלקים ועד מקושקשים וצבעוניים! המחיר: 39.90 ₪ לתיק בלבד!