A password will be e-mailed to you.

מתנות חג לילדים

מאת: קרן ילינק | 1 בספטמבר 2017

לקראת ראש השנה המתקרב, קבלו רעיונות למתנות חג מיוחדות לילדים האהובים שלנו.

רק היום נפרדנו מהאוצרות שלנו בכניסה לגנים ולבית הספר ובעוד כ3 שבועות נחגוג את ראש השנה. זוהי סיבה מספיק מוצלחת לפנק את הילדים שלנו במתנות שיעשו להם את החג ראש השנה שמח יותר. קבלו מספר הצעות למתנות חג:

חברת פוקסמיינד משיקה את משחקי החשיבה נהדרים לילדים. במהלך חודש אוגוסט התקיימה תערוכת הצעצועים הגדולה בישראל. בתערוכה הוצגו משחקי החשיבה החדשים של חברת פוקסמיינד, שזכו בפרסים ברחבי העולם וכעת הגיעו לכבוש את שוק המשחקים בישראל! בתערוכה הוצגו משחקי הקופסא החדשים ומהנים.

קינגדומינו

בואו לבנות ממלכה מרשימה. לשם כך, בחרו בחכמה את אריחי הדומינו המתאימים לכם ביותר ובעזרתם הרכיבו את ממלכתכם בחכמה, ניצול מרחב והרמוניה מושלמים. כך יהיו לכם האושר והממלכה המרשימים ביותר! ואיתם כמובן הניצחון במשחק.

איך משחקים? כל משתתף מקבל ממלכה וחייל בצבעה. מגרילים את סדר התורות בסיבוב הראשון. בתחילת כל סבב מניחים אריחים בהתאם למספר המשתתפים ומסדרים אותם בטור לפי המספר על גבם, מהקטן לגדול. בתורכם, על פי ההגרלה, בחרו אריח והניחו עליו את חיילכם. פתחו אריחים חדשים וסדרו גם אותם לפי מספרם. המשתתף שהיה על המספר הנמוך ביותר בסיבוב האחרון הוא הראשון לבחור אריח בסיבוב ובטור החדש. לאחר שהעברתם את החייל שלכם לאריח החדש הוסיפו את אריח הדומינו שעזבתם לממלכתכם והרחיבו אותה. שימו לב להוסיפו, כך שלפחות אחד משטחיו צמוד לשטח מאותו הסוג.  כשנגמרים האריחים, מסתיים המשחק ובודקים מי ניצח. סיפרו את נקודותיכם בדרך הבאה: “מקבץ” שטחים מאותו הסוג, הצמודים זה לזה כפול מספר הכתרים המופיעים על אותו המקבץ. לדוגמה, שטח הכולל חמישה שטחי ים צמודים שעליהם ארבעה כתרים יהיה שווה ל4X5, עשרים נקודות. חברו את כל הסכומים ותקבלו את הניקוד שלכם. המשתתף בעל הניקוד הגבוה ביותר הוא המנצח המעושר במשחק!

לגילאי 8 ומעלה. מתאים ל-24 משתתפים.

מחיר מומלץ לצרכן: 89.90 ש”ח.

משחק ממלכה

צילום יח”צ

אוטו גלידה

אוהבים אוטו גלידה? מחכים לשמוע את הרכב עובר בשכונה? בואו לפתוח אוטו גלידה משלכם.

איך משחקים? סדרו את כדורי הגלידה בגביעים המתאימים והפכו את קלף ההזמנה מהקופה. הכינו את ההזמנה באופן מדויק וזריז, העבירו את כדורי הגלידה מגביע לגביע – רק שימו לב לא לגעת בכדורים עם הידיים, והיזהרו שלא יפלו! הראשון שמצליח להכין את ההזמנה באופן מושלם זוכה בקלף ההזמנה, ומי שמשיג 5 קלפים הוא המנצח במשחק!

מתאים לגילאי 6 ומעלה. 2-4 משתתפים.

מחיר מומלץ לצרכן 99.9 ש”ח.

משחק אוטו גלידה

צילום: יח”צ

טיפ טופ

קסם של משחק שבו תהפכו להיות קוסמים!

איך משחקים? חלקו את חלקי המשחק כל שכל משתתף מקבל כובע, כוס, גליל, מטבע ושפן. הניחו את ערימת הקלפים באמצע והיכונו; פתחו את הקלף העליון מהחפיסה והניחו אותו כך שגלוי לכל המשתתפים. עליכם לסדר מגדל מן החלקים כאשר שומרים על שלושה חוקים קסומים. על החלקים הצבעוניים בקלף להיות גלויים ואילו החלקים שמופיעים בקלף כאפורים יהיו חבויים בתוך חלקי המשחק הצבעוניים שבונים את המגדל. החלקים המוקפים בכוכבים לא יחביאו בתוכם חלקי משחק אחרים ויישארו ריקים. הראשון שישלים מגדל חוקי זוכה בקלף! המשתתף הראשון שהצליח לאסוף חמישה קלפים, הוא המנצח במשחק ויצא קוסם!

לגילאי 6 ומעלה. מתאים ל- 2-4 שחקנים.

מחיר מומלץ לצרכן:99.9 ש”ח.

משחק קוסמים

צילום: יח”צ

מזכרת משפחתית 

לקראת החגים, חברת האלבומים Picabook משיקה גרסה חדשה לאפליקציה להכנת לוחות שנה בהתאמה אישית. הגרסה החדשה מאפשרת עריכה מהמחשב ומהנייד תוך דקות ספורות בלבד וללא צורך בהתקנה כלשהי. אפשרויות העריכה מגוונות וקלות לתפעול. כך תוכלו ליצור רגעים בלתי נשכחים שילוו אותכם לאורך השנה החדשה.

עד לתאריך 15.10.17 תהנו מעד 50% הנחה באתר על לוחות השנה.

לוחות שנה משפחתיים

צילום: יח”צ

מחיר מומלץ לצרכן:

לוח שנה שולחני או לוח שנה קלאסי

מחיר מחירון – 70 ₪, מחיר מיוחד לחגים –35 ₪.

לוח שנה כפול

מחיר מחירון – 96 ₪, מחיר מיוחד לחגים – 48 ₪.

לוחות שנה משפחתיים

צילום: יח”צ

בחנות המגדלור, מתחדשים בספרים ופריטים מהארץ ומהעולם- מבחר גדול ומיוחד בקשת רחבה של מחירים, המאפשרים לכל אחד למצוא את המתנה המושלמת עבורו. אהבנו במיוחד:

לגיבורות העל הפרטיות שלנו

חברת הצעצועים סקאל טויס, מציגה את סדרת גיבורות העל האמריקאיות – תיכון סופר הירו.

סדרת סופר הירו היא סדרת גיבורות על אמריקאיות המיוצרת ע”י קומיקס וחברת הצעצועים מאטל. בסדרה ילדי תיכון, בנים ובנות הלומדים איך להיות גיבורי על. הסדרה מלמדת איך להתגבר על קשיים חברתיים ושיעורים קשים וכל זאת על מנת להתגבר ולהפוך להיות גיבורי על אמיתיים.

הדמויות העיקריות- באט גירל הגירסה הנשית של באטמן, באמבלבי המרגלת, הארלי קווין הליצנית והאקרובטית, קטאנה האמנית, פויזן אייבי הביישנית, סופרגירל המקסימה, וונדרוומן המנהיגה. הבובות לבושות בבגדי הדמויות מתוך הסדרה.

מחיר מומלץ לצרכן – 79.90 ₪

ברבי גיבורת על

צילום: יח”צ חו”ל

שעות של יצירה והנאה

בחנות המגדלור תמצאו מגוון פוסטרים ענקיים לצביעה בגודל של 1.8 על 1 מטר. בין הפוסטרים תכנסו לתוך עולמו המופלא של צייר הגרפיטי המוכשר קיט הרינג או יצורים קסומים מהחלל ועוד.

מחיר מומלץ לצרכן 130 שקלים.

פוסטר קית הרינג לצביעה

צילום: יח”צ