A password will be e-mailed to you.

לא יודעים מה לקנות מתנה ליולדת? קבלו את 10 הבחירות שלנו

מאת: תמיר ילינק | 17 בינואר 2018

החברה לעבודה ילדה ועוד לא מצאת מה לקנות? במיוחד בשבילך ריכזנו את רשימת 10 המתנות ליולדת שישאירו את כולם עם המוצץ ביד! ולכם נשאר רק להיכנס, לקרוא, ולבחור את המתנה שהכי מתאימה לכם.

מתנה ליולדת, ברגע האמת אנחנו אף פעם לא יודעים מה לקנות

הפתעה! חברה שלך ילדה, יש לך פחות או יותר 8 ימים למצוא מתנה מקורית להביא איתך שלא תיערם ביחד עם עשרות מארזי השמיכות והמוצצים שיביאו כולם. בדיוק בשבילך אספנו את 10 המתנות ליולדת המקוריות ביותר שיעזרו לך להיכלל ברשימה של המתנות שלא צריך ללכת להחליף, וגם יחסכו שעות מתישות של הסתובבות בין חנויות מוצרים לתינוקות כי אנחנו הרי יודעים כמה הזמן שלכם חשוב.

אולי יעניין אותך גם:

האמא הזו שיתפה את הצילום הזה של בעלה ובנה שהפך לויראלי ועכשיו היא עומדת למשפט

התלהבנו מהעיצוב המפתיע של עגלת הילדים הזו

 

1.כריות ושמיכות טלאים מעוצבות אישית 

שמיכה וכרית הן מוצרים שימושיים בכל גיל ובייחוד לתינוקות. המתנה הזו לוקחת את העניין צעד אחד קדימה ומציעה לאמהות הטריות שמיכת תלאים אשר נתפרת כולה בעבודת יד המשלבת תמונות,הקדשות, וציורים כך שנוצרת מתנה אישית ומקורית כאחד.

מתנה ליולדת

שמיכת טלאים (ציפורים בראש)

 

2.תעודת לידה מעוצבת על עץ

אם אתם אנשים שאוהבים לתת מתנות שנשארות לאורך זמן, המתנה הבאה היא בשבילכם. תעודת לידה מעוצבת על עץ היא הטרנד החם של השנים האחרונות. ישנן גרסאות מרובות לעיצוב תעודת הלידה ולכם נשאר רק לבחור.

המתנה מגיע בגודל 20-20 ס”מ/ עובי 3.6 ס”מ

מתנה ליולדת

תעודת לידה מעץ (מונוגרמה)

3. ארגונית לעגלה 

אחד הפחדים הגדולים ביותר של אמא טריה הוא שלב היציאה מהבית עם התינוק החדש. במיוחד בשביל זה הומצאה ארגונית לעגלה שהופכת את הטיול בחוץ לקל הרבה יותר.

הארגוניות מגיעות במגוון עיצובים שונים אך כולן עונות על אותו צורך: אחסון נגיש ונוח למה שצריך להיות בשליפה מהירה: מגבונים, בקבוק לתינוק, מפתחות ועוד. קיימות ארגוניות המתאימות לעגלות עם ידית אחת, קיימות ארגוניות המתאימות לעגלות או טיולונים עם שתי ידיות, וקיימות ארגוניות אוניברסליות המתאימות גם וגם.

מתנה ליולדת

ארגונית לעגלה

 

4.צילומי ניו- בורן 

בעולם של רשתות חברתיות תמונה שווה יותר מאלף מילים, אז בשביל אותן אמהות שלא מפסיקות לשתף את כל העולם בצילומים של התינוק החדש המתנה הזו היא כמו פילטר מושלם שגילית באינסטגרם.

מתנה ליולדת

צילומי ניו בורן (צילום: מיכל בלום)

5. ספר- מגע הקסם האנושי

כולנו אוהבים אנשים שמקשיבים לנו. שוקה דינור הוא אחד האנשים האלה שומע סיפורים מפי חברים מלקט אותם מטבל ומעביר אותם הלאה ממש כמו זקני הכפר בתקופות הקדומות. בסוף שנת 2004 החל לשלוח שוקה דף שבועי לעובדיו בו הוא שיתף אותם בחוויות וסיפורים אשר ליקט, סיפורים אלו החלו לחלחל לרשתות החברתיות והוקראו על ידי הורים לילדהם. ספרו החדש של שוקה דינור “מגע הקסם האנושי” הוא מתנה ליולדת ולתינוק כאחד .

מתנה ליולדת

מגע הקסם האנושי

6. ערכה להטבעת כף יד/רגל של התינוק 

מתנה ליולדת מרגשת נוספת היא ערכה להטבעת כף הרגל/יד של התינוק. לערכה מצורפים הוראות וחומר מיוחד בעזרתו עושים לבד בבית את ההטבעה. יש ערכות רק להטבעה אחת, יש כאלו עם מקום כפול (להטבעת כף יד וכף רגל)  וכאלו המשולבות עם מסגרת דקורטיבית.

מתנה ליולדת

ערכה להטבעת כף יד (מרמלדה מרקט)

7.לוחית רישוי לעגלה 

המתנה ליולדת הבאה היא ללא ספק אחת המקוריות שנתקלנו בה. לוחית רישוי לעגלה שתגרור תגובות בכל מקום שתגיעו אליו. הלוחית מגיעה בעיצובים שונים ומציגה את שם התינוק ואת המודל או במילים אחרות את תאריך הלידה. הלוחית מתחברת לעגלה בקלות בעזרת אזיקונים פשוטים והופכת כל עגלה לאטרקציה.

 

מתנה ליולדת

לוחית רישוי לעגלה (מרמלדה מרקט)

8. פגישה עם יועצת שינה

שינה טובה היא מתנה שכל אמא טרייה תיקח בשתי ידיים ומבלי לחשוב פעמיים. אז אם אתם במת אוהבים את הזוג המאושר זו היא המתנה האולטימטיבית. פגישת ייעוץ (או ליווי שלם)  עם יועצת שינה. היועצת תיפגש עם ההורים ותעזור להם להשיג את החלום הרטוב של כל אמא טרייה, שנת לילה הגונה. 

9.ארגונית החתלה 

אם דיברנו על מתנה ליולדת אולטימטיבית ארגונית החתלה תופסת מקום גבוהה ברשימה שלנו. כל אחד יודע שהדבר הפחות נעים בתינוק חדש הוא החיתולים. אז בשביל אותן אימהות שחייבות שהכל יהיה מסודר ונגיש כדי לא לבזבז זמן נוצרו ארגוניות ההחתלה המאגדות בתוכן את כל מה שצריך להחתלה מהירה ונוכה. הארגונית נתלית על הקיר או על שידת ההחתלה ומאחסנת בצורה נוחה את כל מה שצריך להחתלה מהירה: דיספנסר חיתולים, מגבונים, מקום לקרמים וכו.

מתנה ליולדת

ארגונית החתלה (שוגרבייבי)

10. שרשרת לב בלב 

לא משנה מה יגידו כולם, לידה הוא רגע גדול לאמא כמו שהוא לתינוק שלה, ואין אישה שלא אוהבת לקבל תכשיט כמתנה. ברשת רויאלטי מצאנו שרשרת מושלמת להראות לאמא הטרייה כמה היא חשובה. שרשרת לב בלב מקולקציית הוולנטיינס של הרשת מבטאת בצורה מושלמת את חיבור הלבבות של האמא הטרייה עם התינוק החדש שלה.

מתנה ליולדת

רויאלטי (צילום יחצ רויאלטי)