A password will be e-mailed to you.

פורים 2018: מדריך התחפשות הגדול

מאת: WeLead | 12 בפברואר 2018

פורים 2018 כבר כאן, עדיין לא מצאתם תחפושת לפורים? בשביל זה אנחנו כאן, חג פורים שמח WeLead.

פורים 2018 כבר כאן, על זה כולם מדברים עכשיו, מה שאומר שכדאי ומומלץ להתחיל ולהצטייד בתחפושות לעצמכם ולילדים. מנתוני רשת טויס אר אס עולה כי שוק התחפושות בישראל מגלגל כ- 150 מיליון ₪ בשנה, כאשר שיא המכירות הן כחודש לפני פורים. עוד עולה מהנתונים כי למעלה מ-70% מהמכירות מהוות רשתות השיווק והשאר מתחלק בין חנויות פרטיות לבין מכירות באמצעות האינטרנט.

סיגל כספי, מנכ”לית רשת טויס אר אס אומרת: “הרשת מביאה עמה יתרונות רבים לצרכן הישראלי המחפש תחפושות איכותיות ומעוצבות, במחירים השווים לכל כיס וכן נועדה להעניק אלטרנטיבה מצוינת לאלו שנהגו להזמין תחפושות באינטרנט, יש לנו מגוון ענק של תחפושות לגילאי 0 – 15, כל התחפושות שלנו בעלות תו תקו ישראלי, ולא פחות חשוב: אצלנו אפשר למדוד וגם להחליף או להחזיר במידת הצורך..”

עפ”י נתוני רשת טויס אר אס גם השנה חלק גדול מהתחפושות המבוקשות ביותר הן תחפושות “אופנתיות”, אלה שמבוססות על סדרות טלוויזיה, כוכבי ילדים, דמויות של מופעי חנוכה ועוד.

לחצו כאן כדי לעקוב אחרי WeLead בפייסבוק

 

הלהיטים בקרב הילדים –  פורים 2018 יהיה בסימן גיבורי העל כמו: ספיידרמן, באטמן, וונדר וומן שהפכה בזכות גל גדות, שגרירתנו בהוליווד, לתחפושת מבוקשת ביותר, וכן גיבורי “הנוקמים” כגון: הענק הירוק, ת’ור, קפטן אמריקה, איירון מן, נינג’ה, וצבי הנינג’ה שחוזרים כלהיטים בכל שנה. חד קרן שהפך השנה לאחד מהלהיטים הגדולים, נסיכת פרוזן – אלזה שעדיין מככבת, נסיכות דיסני (רפונזל, היפיפיה הנרדמת, בל) וגם התחפושות שתמיד נשארות מבוקשות כמו שוטרים, ושודדי ים.

 

הלהיטים בקרב הילדים הבוגרים יותר: סטטיק ובן אל, נועה קירל, קלאופטרה, אלה יוונית, דמויות מפחידות כמו ליצנים, שלדים וכדומה.

טויס אר.אס רוח רפאים לגילאי 4-11 מחיר אפליקציה 49.90 ש”ח במקום 89.90 ש”ח צילום – יח”צ חו”ל

 

הלהיטים בקרב הגיל הרך – סמי הכבאי, מגוון דמויות של “מפרץ ההרפתקאות”, פו הדוב, פיראטים, גיבורי על כגון: באטמן, וונדר וומן, סופר מן, ספיידר מן וכמו בכל שנה גם השנה יככבו מגוון חיות כגון: חיפושית, ארנב, כלבלב ועוד.

פורים 2018

טויס אר.אס פו הדוב לגילאי 18 חודשים-3 מחיר אפליקציה 59.90 ש”ח במקום 79.90 ש”ח צילום – יח”צ חו”ל

 

 

באתר ובחנויות ZOHARA תוכלו למצוא גרביונים שישדרגו לכן כל תחפושת

רח’ דיזנגוף 255 ת”א, ובקניון tlv fashion mall  – החשמונאים  96 ת”א

 

רשת האופנה לכל המשפחה זברה מציעה מגוון רחב של תחפושות  פורים 2018 לכל המשפחה במחירים נוחים לכל כיס. בנוסף, הרשת פתחה יריד של תחפושות במתחם ישפרו סנטר בבאר שבע בו ימכרו מבחר תחפושות ב 39 שקלים. בזברה תוכלו לקנות אוברולים של חיות מתוקות לתינוקות, תחפושות של לוחמים, אשת חייל, נסיכות וגיבורי על כמו הענק הירוק, וונדר וומן וצבי הנינג’ה. טווח המחירים של התחפושות נע בין -79.90 – 39.90 שקלים כאשר הרשת מציעה גם מארזים של תחפושות גיבורי על במחיר של 119.90-129.90 שקלים. התחפושות ימכרו בסניפי הרשת הגדולים ביג באר שבע, גראד קניון ב”ש, קריון, חדרה, לב אשדוד, ראשון לציון וחיפה.

 

 

לקראת פורים FOX משיקה קולקציית גלימות עם גיבורי העל ודמויות האהובות על הילדים: סופרוומן, סופרמן, הנסיכה אלזה ועוד. הגלימות מיועדות לילדים ולילדות בגילאי 3-11, ומהוות אביזר מושלם ליצירת תחפושת מקורית ויפה.

מחיר הגלימה: 19.90 ₪

 

 

כמו בכל שנה,  תחפושות דיסני מבוקשות בקרב ילדים וילדות, לקראת פורים 2018, אך השנה לאור הצלחת הסרט ‘מלחמת הכוכבים- אחרוני הג’דיי’, ניתן לראות ביקוש לתחפושות עם דמויות ממלחמת הכוכבים, לצידם מבחר ענק של אביזרים נלווים.

השנה ניתן למצוא כ-100 דמויות חדשות וותיקות מכל סאגת מלחמת הכוכבים, המתאימות לבנים ולבנות, וכן לקהל ההורים, ביניהם:

קפטן רקס וקומנדר קודי ממלחמת המשובטים או עזרא, קאנאן וזב מהסדרה מלחמת הכוכבים המורדים. האייקונים הוותיקים והמבוקשים כמו דארתויידר, אנאקין סקייווקר, סטורם טרופר, אובי וואן קנובי ותופסים את מקומם בכבוד לצד הדמויות החדישות כגון ריי, קיילו רן האימתני, קפטן פסמה, פין, פו דמרון ועוד.

מלבד התחפושות, ניתן למצוא גם שלל אביזרים נלווים, כגון: חרבות אור, ערכת דארת ויידר הכוללת זוג כפפות, חגורה וחרב אור אדומה ועוד

מחירים:

תחפושות של דמויות מלחמת הכוכבים של  חברת קליבר תחפושות ילדים 99 ₪ – 199 ₪

תחפושות מבוגרים 249 ₪. ניתן להשיג בחנויות וברשתות חנויות הצעצועים בכל רחבי הארץ.

 

 

ברשת שילב יצאו השנה עם תחפושות פשוט מקסימות לבייבי שלכם במחיר אחיד של 89.90 ש”ח בלבד.

 

 

“הילדים של קסטרו” קולקציית הפסטיגל, פורים 2018. הכי לפורים  – הרי כולם רוצים להיות בדמות הכוכבים שלהם. תחפושת של סטטיק ובן אל, תלבושות הפסטיגל של עומר אדם, עדי חבשוש, אליענה תדהר, לירון רביבו, שירה לוי ועוד.ניתן להשיג רק באתר של קסטרו.

קולקציית תחפושות פורים 2018 של מותג התחפושות “Dress alike” קולצקיית תחפושות   home-made  מותאמות לאמא ולבת ואפילו לכלב ולחתול שלכם. קולקציית התחפושות החדשה מורכבת ממגוון דגמי תחפושות ותלבושות הנעשות בעיצוב אישי ובתפירה  ידנית על ידי הכוריאוגרפית והמעצבת גלי הוד. מגוון דגמים של תחפושות ותלבושות העשויות מבדים קלילים, נוחים וגמישים ובשילובי בד טול. בין הדגמים ניתן למצוא תחפושת של פיה, טווס, במבי, מגוון נסיכות ומלכות ושאר תחפושות מקוריות המתאימות לאקלים המקומי, נוחות ועמידות ועשויות מבדים גמישים במיוחד  לשימוש חוזר  של אותו הפריט בשלל מידות.

גלי הוד, רקדנית וכוריאוגרפית, הקימה את מותג התלבושות Dress alike תחילה עבור  תלמידות הריקוד שלה, אך ההצלחה המסחררת הביאה אותה ליצור  קו תלבושות ייחודי  לאמהות  שיהפכו את חג הפורים למקורי, מהנה ומיוחד.

ניתן להשיג בעמוד האינסטגרם: dress alike

ביריד הפורים בקניון השרון בנתניה ובירידי הפורים השונים ברחבי הארץ.

טווח מחירים : החל מ-200 ₪ ועד ל-500 ₪.

פורים 2018

צילום דבורה שוורצמן

יש לכם עוד רעיונות לתחפושות בפורים 2018 ? שלחו לנו מייל [email protected]