A password will be e-mailed to you.

רשת הילדים KIWI מתרחבת ומשיקה סניף חדש בביג קרית אתא  

מאת: קרן ילינק | 24 במרץ 2018

גודל החנות 204 מ”ר – הסניף החדש יציע מגוון רחב של פרטי לבוש אקססוריז לפעוטות וילדים אשר יאפשרו לתת מענה קל זמין ונוח לאימהות ולכל המשפחה, במחירים אטרקטיביים.

הסניף החדש מעוצב בהתאם לקונספט העיצובי של הרשת המתמקד בסגנון עדכני, צבעוני עם מראה צעיר ואופנתי. החנויות מחולקות  על-פי מחלקות מתמחות וקולקציות שונות: לפעוטות, בנים ובנות.

קיווי סניף ביג קרית אתא | צילום: קרן ילינק

לדברי רשת קיווי:  “כחלק מאסטרטגיית החברה אנחנו ממשיכים בתנופת הגדלת החנויות במיקומים חדשים במקומות שאנו רואים בהם פוטנציאל. המטרה שלנו שרשת  KIWI תמשיך  להתרחב ותגיע לכמה שיותר לקוחות ברחבי הארץ. הסניפים החדשים מקדמים אותנו לפרסיה ארצית דומיננטית והעיצוב החדש מטרתו לתת גלאם עם טאץ’ של טרנדיות ולשמר את הצבעוניות שמאפיינת את המותג.

הסניף החדש הינו 80 במספר והוא סניף הדגל באזור הצפון.

רוב הבגדים תלויים ופתוחים ומעניקים גישה נוחה וחווית קניות חכמה. הרשת מעוצבת במראה חדשני ונקי שנותן פוקוס על הבגדים המשגעים.

קיווי סניף ביג קרית אתא | צילום: קרן ילינק

הרשת יוצאת במבצעים שווים לאורך כל השנה ולכן אני ממליצה להירשם בתור חברי מועדון ללא עלות כדי להישאר מעודכנים.

בהשקת החנות החדשה והענקית זכינו להציץ לקולקציית אביב – קיץ 2018 , הקולקציה מחולקת לפי קטגוריות נושא: TROPICANA  ,TUNIC ,SLOWומשלבת בתוכה את המגמות המובילות של עולם האופנה הבוגר עם קריצה ילדותית שיוצרת בגדים שיקים מסוגננים. הקולקציה עשירה ומגוונת הנותנת מענה לכל הגילאים: מתינוקות ממידה NB עד מידה 16 לילדים המתבגרים. העונה קיווי הגדילה את טווח המידות לילדים הגדולים וניתן למצוא את מגוון הפריטים עד מידה 16.

צילום דניאל אליסטר

טווח המחירים:

מכנסיים טווח מחירים 19.90- 119.90

שורטס טווח מחירים   39.90-99.90

חולצות  טווח מחירים  19.90-99.90

שמלות טווח מחירים  29.90-129.90

טווח מחירים נעליים בנות החל מ 39.90 ₪

טווח מחירים נעליים בנים החל מ 59.90 ₪

צילום דניאל אליסטר