A password will be e-mailed to you.

קבוצות פייסבוק שכל הורה חייב להכיר

מאת: WeLead | 7 באפריל 2018

היום חלק בלתי נפרד מהחוויה של להיות אבא או אמא היא להיות חבר של קבוצות פייסבוק שהן קהילות של אלפיי הורים, קבלו 5 קבוצות פייסבוק שאתם חייבים להיות חברים בהם אם אתם הורים

קבוצות פייסבוק זה כנראה המקום הכי טוב שיש להורים להביע דעות, לשאול שאלות, להתייעץ ולהכיר, להעביר את הזמן ולראות אם  לכולם יש את הבעיות שלכם יש. חברי קבוצת הפייסבוק עונים על שאלות ויכולים לתת לכם ייעוץ במגוון תחומים, גם אתם תוכלו בתוך קבוצות פייסבוק לתרום מהניסיון והידע האישי שלכם ובכך ליצור קשרים ולהגדיל את מעגל החברים שלכם.

רוצים לקבל מוצרים לילדים רק כדי שתמליצו עליהם? לחצו כאן והצטרפו לWeLead

קבוצות פייסבוק

קבלו 5 קבוצות פייסבוק שאם אתם הורים אתם פשוט חייבים להיות חלק מהם:

סופר מאמא

קבוצות בפייסבוק

מתוך הקבוצה סופא מאמא

אמהות שרוצות להיות חברות של קבוצת הפייסבוק סופר מאמא חייבות להצטייד בחוש הומר, אהבת חינם ורצון לעזור, אלו הכללים החשובים ביותר של קבוצת הפייסבוק הזאת. בקבוצה חל איסור לפרסם מוצרים למכירה והמלצות על בעלי מקצוע. ניתן לפרסם פוסטים בעילום שם דרך מנהלת הקבוצה שאינה מאשרת פוסטים בנושא הפלות, הריון לא מתוכן עצות לגביי איך מפילים אצל מי..וכדומה לא מאושרים בקבוצה. והדבר הכי מגניב של להיות חברה של קבוצת הפייסבוק סופא מאמא היא שתקבלי הנחות והטבות המיועדות לחברות הקבוצה בלבד.

מספר חברים: 210,085

מספר פוסטים (ב-30 ימים אחרונים): 9,348

מתי הקבוצה הוקמה? לפני כשנתיים

הוקמה ע”י: שני יפרח אוחנה

להצטרפות לקבוצה לחצו כאן

 

אמהות מבשלות ביחד

קבוצות פייסבוק

מתוך קבוצה אמהות מבשלות יחד

קבוצת פייסבוק שהוקמה לפני 4 שנים והיא הקבוצה הגדולה ביותר והפילה ביותר בתחום ההורים. קהילת אמהות מבשלות ביחד הוקמה ב-16 בינואר 2014 ומונה כ-440,000 חברות. בכל יום עולים לקבוצה מאות פוסטים מתחום הבישול והאפייה אשר תורמים ומשדרגים את הארוחות המשפחתיות באלפי בתים בישראל ובעולם. אתר הקבוצה https://imaot.co.il

מספר חברים: 438,314

מספר פוסטים (ב-30 ימים אחרונים): 45,468

מתי הקבוצה הוקמה? ינואר 2014, לפני יותר מ-4 שנים

הוקמה ע”י: יערה דרור

להצטרפות לקבוצה לחצו כאן

 

מאמזון

מאמזון היא הקבוצה הראשונה מבין כל קבוצות הפייסבוק שהוקומו להורים בישראל. זה המקום להתייעץ, להכיר, לחלוק ולעזור אחת לשנייה. מאמאזון זוהי קבוצת יעוץ ותמיכה המיועדת לאמהות בלבד. בשרשור שבועי שנועד לכך תוכלו לפרסם מוצרים יד2 למכירה. הקבוצה כל כך הצליחה בארץ שהיא זכתה לחיקוי בארץ נהדרת.

 קבוצות פייסבוק

מתוך הקבוצה מאמאזון

מספר חברים: 135,770

מספר פוסטים (ב-30 ימים אחרונים): 6,248

מתי הקבוצה הוקמה? לפני כשבע שנים

הוקמה ע”י: אור אלטמרן ברנע

להצטרפות לקבוצה לחצו כאן

 

אבא פגום

קבוצות בפייסבוק

מתוך קבוצת אבא פגום

קבוצת הפייסבוק עם אחוזי הגדילה המהירה ביותר היא אבא פגום שתוך שנה ריכזה במקום אחד את כל האבות בישראל, אגב לא כולם פגומים, רק חלק. מטרת הקבוצה היא לעזור, לייעץ ולתמוך בכל מי שמחזיק בתואר “אבא” ובכל מי שעתיד לקבל את התואר בקרוב.  יש לכם בעיית אינסטלציה? צריכים עצה זוגית? לא הספקתם לראות את הפרק היומי של “אנריקה הולך לאכול”? אין שאלה שלא יכולה להישאל ואין תשובה שלא תתקבל, תחת הפרופיל האישי או אפילו בצורה אנונימית.

 

מספר חברים: 103,497

מספר פוסטים (ב-30 ימים אחרונים): הערכה של 20,000

מתי הקבוצה הוקמה? בינואר 2017,  קצת יותר משנה.

הוקמה ע”י: סער בן הרוש

להצטרפות לקבוצה לחצו כאן

סער בן הרוש זה האיש מאחורי עמוד הפייסבוק “אבא פגום”

 

פאפזון

פאפאזון היא קבוצת יעוץ ותמיכה המיועדת לאבות בלבד. לקבוצה יש אתר בשם פאפאזון, סניף ניו יורקי לאבות באזור ומאגר פאפא עסקים שם תוכלו לקדם את העסק שלכם ופאפאזון מפתחים שהיא קבוצת תמיכה עבור הורים מתחום הסטארט אפ והטכנולוגיות – מכל התחומים, וכן עבור הורים שהיו מעוניינים להעמיק בתחום. בכל יום שלישי מתפרסם בקבוצה שרשור יד שנייה. זה המקום שלכם למכור לאבות אחרים פריטים (כולל רכבים ודירות להשכרה)

קבוצות בפייסבוק

מתוך הפייסבוק של פאפאזון

מספר חברים: 31,961

מספר פוסטים (ב-30 ימים אחרונים): הערכה של 10,000

מתי הקבוצה הוקמה? הוקמה ב- 2012, לפני 6 שנים.

הוקמה ע”י: אור ברנע

להצטרפות לקבוצה לחצו כאן

לעוד כתבות במדור WeLead הורים, לחצו כאן