A password will be e-mailed to you.

חשבונות האינסטגרם הגדולים ביותר של השפים בישראל

מאת: WeLead | 22 בדצמבר 2016

משחקי השף גרסת האינסטגרם. מי השף הישראלי עם הכי הרבה עוקבים?

עכשיו, שכל תוכניות ריאלטי הבישול ירדו מהמסך (לפחות לבינתיים) זהו בדיוק הזמן לעשות קרב משלנו. אז מי הוא השף הישראלי עם הכי הרבה עוקבים באינסטגרם?

במקום העשירי:

יונתן רושפלד עם 28,300 עוקבים

אחד משופטי התוכנית הפופלארית “מאסטר-שף” (ולא השופט האחרון ברשימה שלנו) הוא בשלן מוערך וכיום ניתן להנות ממטעמיו ב”קפטן קארי” ההודית הלוהטת במתחם שרונה בת”א.

צילום: מתוך האינסטגרם

צילום: מתוך האינסטגרם

במקום התשיעי:

מיקי שמו, 29,700 עוקבים

מיקי שמו, הפך בשנים האחרונות לאושיה בתחום הקולינארי בישראל, ונחשב ליועץ מבוקש בתוכניות הבישול והאירוח בערוצי המדיה השונים. זהו הקונדיטור היחיד ברשימה שלנו הוא הבעלים של רשת הקונדיטוריה הנושאת את שמו פרוסה ברחבי הארץ וגם תוכלו לצפות בו בסדרה ” מיקי שמו אופה מהלב”.

במקום השמיני:

ישראל אהרוני, 34,300 עוקבים

השף הותיק, נחשב מחלוצי האוכל האסייתי בישראל, כתב עשרות ספרי בישול והגיש עוד עשרות תוכניות בישול בטלוויזיה. כיום תוכלו לצפות בו בערוץ 10 בסדרה גידי ואהרוני, המסע המופלא. טבח ובעלים של המסעדה: הירו ראמן בר שנמצא גם כן במתחם שרונה בת”א.

אחד מהארכיון.

A photo posted by Israel Aharoni (@aharoni) on

במקום השביעי:

חיים כהן 39,700 עוקבים

חיים כהן הרגיש הוא טבח מוערך שמוכר לכולנו מהסדרה “שום, פלפל ושמן זית” כיום הוא גם שופט בסדרה “מאסטר שף”, כתב  כמה ספרי בישול ובבעלותו כמה מסעדות: דיקסי, פילדלפיה ויפו- תל אביב.

 

במקום השישי:

אייל שני 52,000 עוקבים

לשני שני סימני היכר בולטים, חיבתו לעגבניות ושפתו המליצית, המקבלים ביטוי בכל התבטאויותיו לגבי אוכל בתוכניות טלוויזיה שונות, בראיונות ובתפריטי מסעדותיו. מדובר בשופט ” מאסטר-שף” השלישי והאחרון ברשימה שלנו. לשני מסעדות בפריז ובישראל שהמפורסמת בהן היא ה”מזנון” הנמצאת בתל אביב.

במקום החמישי:

שגב משה, 58,200 עוקבים

השף שגב משה גם הוא מוכר לנו אודות להשתתפותו במספר סדרות טלוויזיה היום אפשר למצוא אותו על המסך בסדרה “הבסטה של שגב”. מלבד זאת הוא גם משמש כשף הראשי של חברת התעופה אל על כדי להנות מתבשיליו תצטרכו להגיע לאחת ממסעדותיו הנושאות את שמו ופזורות ברחבי הארץ.

שלושה בסיר/ה …. #אישםבאמצעהעולם

A photo posted by segevmoshe (@segevmoshe) on

במקום הרביעי:

אביב משה, 64,100 עוקבים

מגיש מספר תוכניות בישול בערוץ האוכל, ערוץ החיים הטובים וערוץ 10, מוציא ספר הבישול “ספר הסנדוויצים”. הטבח והבעלים של מסעדת מסה המפורסמת שנמצאת בתל אביב.

הכנות לסיבסטר…

A photo posted by Aviv Moshe (@avivmoshe) on

במקום השלישי:

מושיק רוט, 65,100 עוקבים

השף המפורסם הפועל כיום בהולנד, מתמחה בעיקר בסגנון המטבח המולקולרי, בעל מסעדה באמסטרדם המחזיקה בשני כוכבי מישלן. בארץ הוא מייעץ למסעדות, למשל רשת “שמונה” החדשה ומשתתף כשופט בתוכנית “משחקי השף”.

 

במקום השני:

השף המגניב ברשימה. כותב ספרי בישול ומגיש תוכניות טלוויזיה. לאחרונה עזב את מסעדתו המפורסמת “שולחן” וכיום הוא מפעיל דוכן המבורגרים לוהט בשם : susu and sons שנמצא ברח’ רוטשילד בתל אביב.

עומר מילר, 73,300 עוקבים

במקום הראשון:

מאיר אדוני, 82,800 עוקבים

השף הישראלי עם הכי הרבה עוקבים באינסטגרם. המוכר לנו כשופט בסדרה “משחקי השף” הוא השף של המסעדות הכשרות: “בלו סקיי” ו”לומינה”. לאחרונה סגר שתי מסעדות מיתולוגיות: “כתית” ו”המזללה”. בספטמבר האחרון הגשים חלום ופתח מסעדה בניו יורק, נור.

מינסטרונה מועשר בקציצות עגל וסולת חורף ילדים בית

A photo posted by meir adoni (@chef_meir_adoni) on