A password will be e-mailed to you.

רשת Black ממש מגזימה עם המבורגרים “ממש ממש מוגזמים”- סדרה לאמיצים בלבד!

מאת: מרסל כהן | 19 בפברואר 2017

אוהבים המבורגר? נושמים המבורגר? חיים המבורגר? לכו לבלאק…

השבוע הוזמנתי לארוחה חגיגית ואינטימית עם השף והבעלים האלוף של הרשת- צחי בוקששתר, שאף ישב עימנו בארוחה והנעים את זמנינו בנוסף לאוכל המצוין שאכלנו.

צילום: מרסל כהן

מרסל כהן ביחד עם השף והבעלים של רשת הבלאק צחי בוקששתר | צילום: מרסל כהן

האמת? הופתעתי. אני מכירה את הרשת ויודעת את הטיב שלה. יודעת על האיכות ויודעת כמה אני נהנת להכנס למסעדה, לאווירה שלה, לחמימות, לשמחה, ולטוב הטעם. אחרי כל השנים הבנתי, שבלאק יודעים להמציא עצמם מחדש יותר ויותר.

לכל אוהד המבורגרים באשר הוא, כזה שאוהב את ההמבורגר שלו עם כל תוספות מיוחדות (והרבה), התפריט החדש של הבלאק הוא בדיוק בשבילכם.. רק לבחור את הטעם ואת השילוב, מכאן הכול זורם (גם הקוקטייל ליצי החדש מוסיף לזרימה).

רוצים גם להיות WeLead?? לחצו כאן

להלן הטעמים השונים:

אה, ו… שימו לב לגודל מתברר שהוא כן קובע!

פיזה- שתי קציצות במשקל 220 גרם עם מוצרלה, פטריות שמפניון ופורטבלו, פלפלים, עגבניות בפלאנצ’ה זיתים, בצל, ארטישוק ועשבי תיבול והמון צ’יפס וצ’יפס בטטה ב- 129 ₪.

צילום: יח"צ

צילום: יח”צ

פגודה- T-REX של 450 גרם ועוד קציצה של 160 גרם מלמעלה עם ערימה של אננס, חלפיניו חריף, חזה אווז קצוץ, בצל ירוק, רוטב פלפלים והמון צ’יפס וצ’יפס בטטה- 139 ₪.

צילום: יח"צ

צילום: יח”צ

אמריקה- מגדל של 3 Black Burger 220 גרם, עם 3 מנות גאודה נמסה, בצל מקורמל, חמאת בוטנים, קורנביף חם, חסה והמון המון צ’יפס וצ’יפס בטטה – 139 ₪.

צילום: יח"צ

צילום: יח”צ

לורד בלאק- 2 המבורגרים של 330 גרם, עם ירקות במעטה פריך: טבעות בצל ובצל ירוק, ארטישוק, בטטה, גבינת עיזים מטוגנת והמון המון צ’יפס וצ’יפס בטטה- 139 ₪.

בסניפים הכשרים תמצאו את אותם המבורגרים מוגזמים אך ללא תוספת הגבינה כמובן.

צילום: מרסל כהן

צילום: מרסל כהן

ואם כל זה לא מספיק לכם, והייתם רוצים נישנוש לפני הארוחה או שפשוט יש על ידכם חברים, לא כל כך “אמיצים”, ישנם תחלופות אחרות נהדרות, כמנות ראשונות:

מרק עדשים- מרק משביע ועשיר, בדיוק כמו שאוהבים בעלות של 33 ₪.

סלט קרצופי- ארטישוקים בפלאנצ’ה וקרוטונים, מלפפונים, אייסברג, כרוב אדום בצל וגזר כתום עם הפתעה בדמות פירורי הבוטנים המשולבים ברוטב נענע וחמאת בוטנים. 55 ₪.

פלחי כרובית- פריכים בדיוק בעשייה הנכונה. 39 ₪.

וצ’יפס בטטה- הטעם הטוב והמוכר.

ואם אתם ממש לא בעניין וכל מה שבא לכם זה רק מתוק(!) מילקשייק ממש מוגזם, לכו על זה.

צילום: יח"צ

צילום: יח”צ

בקיצור, כל מה שמחמם אותנו.

התפריט החדש של הבלאק, אני מצאתי את האהבה שלי לחורף.