A password will be e-mailed to you.

מתכון לקינוח מערום הפנקייקים של מסעדת גורדוס

מאת: WeLead | 28 בפברואר 2017

מושחת, מפנק ואפשר לחלוק בדיוק כמו שאנחנו אוהבים

מתכון מערום הפנקייקים של מסעדת גורדוס

כולנו כבר הזלנו ריר על התמונות הסופר מגרות של הקינוחים של גורדוס. שייקים מטורפים,  וופל בלאגי וכמובן הפנקייקים. עכשיו תוכלו להנות מהפנטזיה המתוקה הזו בביתכם שלכם. הודות למתכון המהמם שצירפנו כאן!

 

זה לא סוד שיש לנו קראש קשה ביותר על חלי ממן, אנחנו אוהבים לקרוא למנות על שמה, והיא תמיד מזכירה לנו כמה חשוב לאכול עלי בייבי, גם אם הם תקועים בין קציצות בשר וגבינת צ'דר ❤ חלום שלנו שהיא תבוא אלינו, אנחנו רק לא יודעים איך להגיד לה את זה… עזרו לנו לשכנע את חלי ממן לבקר בפוסט בעמוד הפייסבוק שלנו! הצלחתם לשכנע אותה? ארוחה מתוקה זוגית מחכה לכם אצלנו! חוגגים 20 אלף עוקבים בעמוד עם שבוע של הפתעות ו-20% הנחה על כללל האלכוהול בימים א' עד ה' השבוע! #sweet #pancakes #whipedcream #icecream #tasty #food #foodie #foodies #foodporn #foodphotography #foodgasm #instafood #instagood #tasty #delicious #appetizing #yammy #gargeran #ig_israel #foodil #tlvoftheday #goodfoodisrael #ig_lady #chef_book #eattheworld #buzzfeast #f52grams

A post shared by Welcome to the show (@gordos_restaurant) on

 

הכנתם את הפנקייקים המדהימים האלה? מה איכפת לכם להשוויץ? העלו את התמונה לאינסטגרם שלכם יחד עם ההאשטאג WeLead #WeLead והתמונה תופיע באתר שלנו!!

רכיבים:

1 ורבע כוסות קמח

1 כף א. אפייה

1 כף סוכר

חצי כפית מלח

1 ביצה

1 כוס חלב

2 כפות שמן

פקק תמצית וניל

 

הוראות הכנה:

מערבבים בקערות נפרדות את החומרים היבשים והרטובים

לאחר מכן מוסיפים לאט את התערובת הרטובה אל תוך היבשה.

שופכים את הבלילה בזהירות אל המחבת, בעזרת כף, ויוצרים עיגולים.

מטגנים עד להזהבה משני הצדדים.

מסדרים את הפנקייקים בצורת מערום על צלחת, כאשר בין שכבה לשכבה,מוסיפים תוספות מתוקות לפי הטעם- ניתן לגוון ולהשתמש בממרחים- ריבת חלב, שוקולד, חמאת בוטנים ועוד.

מקשטים את הצלחת בתוספות מקוריות: שברי גליליות, אגוזים, פקאנים מסוכרים, מוסיפים מנת קצפת מעל הקינוח ומגישים חם, לצד גלידה.

 

מערום פנקייק מסעדת גורדוס צילום שי בן אפרים-

מערום פנקייק מסעדת גורדוס. צילום: שי בן אפרים