A password will be e-mailed to you.

הפיצות הכי טובות בכל הארץ

מאת: WeLead | 1 במרץ 2017

גאים ומתרגשים להציג לכם רשימה של 15 ה- פיצות הכי טובות בכל הארץ!

פיצה היא ללא ספק מוצר צריכה בסיסי. המאכל הפחמימתי והמנחם הזה הוא לגמרי הדבר שאנחנו צריכים שאין לנו כח לבשל או סתם שבא לנו להתפנק. איך אפשר למצוא פגם במשולש (תרתי משמע) הקדוש של בצק, עגבניות וגבינה?

יש הרבה פיצות שם בחוץ. בגלל זה אנחנו, WeLead חרשנו בשבילכם את כל התגובות בפייסבוק ובגוגל, את כל הטוקבקים וכעת אנו גאים להציג לכם רשימה מנצחת של הפיצות הכי טובות בארץ.

פיצות שוות, טעימות ומנחמות מכל רחבי הארץ

צפון

פיצה פרסקה – קיבוץ מסדה

בקיבוץ מסדה שבעמק הירדן מסתתרת אחת מהפיצות הנפלוטיניות הטובות בארץ. פיצה נפלוטינית מאופיינת בבצק דק ומעט קראנצ’י עם רוטב עגבניות וגבינת מוצרלה טרייה. כזו בדיוק תמצאו כאן. עשויה בתוך טאבון עצים ומשמרים טבעיים. יש כאן פיצות מיוחדות וטעימות כמו למשל תפוח אדמה מהמדורה הכוללת מוצרלה, קרם פרש, תפוח אדמה כמובן, לימון ובצל ירוק, 58 שקלים.

טלפון: 04-6657266. קיבוץ מסדה, עמק הירדן.

פיצות פרסקה

צילום: עמוד פייסבוק פיצה פרסקה

אל תפספסו את שאר חדשות האוכל שלנו! לחצו כאן ועקבו אחרינו בפייסבוק
פורנטו   –  קיבוץ גשר הזיו

בתוך ליבו מתחם תחנת דלק, ובסמוך לחופי אכזיב שוכנת פיצרייה קטנטנה ונהדרת שמגישה את אחת הפיצות הטובות ביותר שיצא לכם לאכול בארץ. לקסם הזה אחראי הבשלן המוכר ניר גבעתי. מדובר בפיצרייה קטנה בעלת כמה שולחנות בלבד. מגישים כשבע סוגי פיצות לצד  “ספיישל פיצה” המתחלפת מדי שבוע. גם כאן סוג הבצק הוא דק.

טלפון: 04-9001400. תחנת דלק 1 , גשר הזיו.

פיצה פרונטו גשר הזיו

צילום: עמוד פייסבוק פיצה פורנטו

טאנטי באצ’י – קרית טבעון

זוהי מסעדה איטלקית-כפרית חביבה. את האווירה מספקים כאן עיצוב כפרי פשוט, נוף ירוק ושילוב של רהיטי עץ. מגישים כאן פיצות איכותיות וגדולות שנאפות בתנור האבן במקום. הפיצה שאנחנו הכי סקרניים לגביה היא ספוריטה SAPORITA, רוטב עגבניות, ממרח שום אפוי, חצילים, צ’ילי, מוצרלה ואורגנו, 74 שקלים.

טלפון: 04-953-6779, השקדים 35, קרית טבעון.

טנטי באצ'י

צילום: עמוד פייסבוק טנטי באצי

פיצה לינגה – חיפה

בעיר התחתית המתחדשת של חיפה צמחה לה אחת הפיצריות הכי מגניבות בסביבה. אווירה היפסטרית ומושחררת (פטיפון ובירה וכל הג’אז) שגם הפיצות לא מביישות את האווירה. פיצות דקות העשויות בתנור אבן המוצעות עם שלל תוספות מגניבות ממגוון רחב של גבינות ועד עלי אורגלה. אל תוותרו על פיצת היער רוטב עגבניות, מוצרלה, תרד, זוקיני קלוי, פטריות טריות וטימין, 69 שקלים.  ויש גם משלוחים. מומלץ בחום!

טלפון: 04-676-0244, דרך יפו 40 חיפה.

פיצה לינגה2

צילום: עמוד פייסבוק פיצה לינגה

ויוינו – חיפה

מה עדיין לא נאמר על המסעדה האיטלקית המצויינת הזו השוכנת בחיפה. מי שאמון כאן על יצירות המופת האיטלקיות זהו שף המסעדה כפיר סבן. גם הפיצות מככבות פה במטבח. יש כאן שלל פיצות מעניינות וטעימות הנעשות בתנור האבן המוצב בלב המסעדה. למשל פיצה מלזנה הנהדרת. הכוללת רוטב עגבניות, מוצרלה, גבינת פטה, חציל אפוי, עגבניות שרי קונפי, ביצה קשה מגורדת ופטרוזיליה. 56 שקלים.

טלפון: 04-8229454, כיכר אליזבט 1, חיפה.

ויונו

צילום: ויוינו

אזור השרון

פיצה שבתאי

בכניסה לכפר ויתקין שוכן מקום מגניב וטעים עם וייב ישראלי מנצח. אווירה אינטימית ונעימה, עיצוב עץ כפרי ומקום שהוא גם קידס פרינדלי. מה עוד אפשר לבקש? אה..פיצה כמובן. לשם כך התכנסנו לא? הפיצות כאן גם שייכות לז’אנר הדק והן עשויות בתנור ומוצגות עם שלל תוספות. רוטב עגבניות עשיר ומוצרלה טרייה משלימים את הסיפור כאן. לצד בירה קרה מהחבית והרי לכם אחלה חוויה. שימו לב לפיצת הקרבונרה. רוטב שמנת, חזה אווז מעושן ופרחי ברוקולי 58 שקלים.

טלפון: 4560* כפר ויתקין.

צילום: יעל יצחקי

צילום: יעל יצחקי

 סלייס פיצה – רמת השרון

המקום הזה פיצה נחשב למיתולוגי. הפיצרייה הממוקמת ברמת השרון, מציעה מגוון רחב של פיצות תוך הקםדה על מוצרי גלם איכותיים. עוד לזכותם: בצק קרנצ’י, רוטב עגבניות עשיר ובעל פיקנטיות עדינה שמוכן במקום מעגבניות טריות וירקות שורש ושום בשילוב עם תערובת גבינות מיוחדת. גם כאן יש תנור אבן שנותן אפקט אחר. זהו המקום לרדת על מגש פיצה הגון טעים ולא מתחכם.

טלפון: 03-540-9239, סוקולוב 72 רמת השרון.

פיצה סלייס

צילום עמוד פייסבוק: סלייס פיצה

אזור ת”א והמרכז

פיצה פיליפ

זה קצת אירוני שלאחת הפיצות הטובות בארץ אחראי דווקא בחור איטלקי. פיליפ עליו קרוי שם הפיצרייה הוא מוסיקאי צרפתי שגדל והתחנך בצרפת והביא איתו ארצה את אהבתו למטבח הצרפתי המסוגנן. ב”פיליפ” תוכלו להנות מתפריט פיצות מגוון ומקורי המתחדש מדי פעם בהתאם לטעמו האישי.  תוכלו למצוא כאן פיצות עם שילובים מקוריים כמו גבינת עיזים, חצילים ופקאן (Chevreautine) המוגשות לצד פיצות מסורתיות נפוליטניות. השימוש בתנור עץ תורם לטעם הייחודי.

03-5100904. קרליבך 20, תל-אביב.

פיצה פיליפ

צילום: עמוד פייסבוק פיצה פיליפ

פיצה סירוקו – חולון

פיצה עם וייב של פיצה שכונתית שפשוט עושה את העבודה. מילת המפתח כאן היא נדיבות הן בכמות התוספות והן בכמות הגבינה. הגבינה היא גבינה אמיתית כמו שצריך. יש חולונים שנשבעים זו הפיצה הכי טובה בסביבה. אנחנו חייבים לזרוק עוד מילה טובה  על הניקיון של המוקפד של המקום.

טלפון: 03-505-5561, יהושע חנקין 42, חולון.

פיצה סירוקו

צילום: עמוד פייסבוק פיצה סירוקו

אזור ירושלים

פיצה ברדק

המקום הזה מספק אווירה מגניבה וצעירה ומציע מגוון בירות מהחבית. כל הטוב הזה מגיע גם עם פיצות מעולות. הפיצות כאן קרויות על שם השכונות השונות בירושלים וכוללות תוספות מקוריות מיוחדות הן ברמת הרוטב והן ברמת הטופינג למעלה. למשל פיצת מוסררה, רוטב שקשוקה, ביצה קשה, פלפל חריף, מוצרלה וחצילים קלויים חצי מגש יעלה 39 ומגש שלם 75. ניתן לשלב חצאי מגשים שונים ופשוט להנות מחוויה ירושלמית תוססת. ויש גם סניף בפתח תקווה.

טלפון: 1599-599-779. סניפים:  סניף קרן היסוד 38, בית יעקב 4 (שוק מחנה יהודה) ירושלים.  ברקת 7 , פתח תקווה.

צילום: סיון שוב עמי

צילום: סיון שוב עמי פיצה ברדק

P2

לפיצה הזו שהתחילה את דרכה בירושלים וכבר נפתח לה סניף בת”א יש את כל מה המרכיבים הנכונים בשביל פיצה  טובה.  הבצק הוא דק וקראנצ’י, עליו רוטב עגבניות טרי קלאסי וכמובן גבינת מוצרלה טרייה. יש פה מגוון נאה של תוספות בעיקר ירקות. וסה”כ מדובר באחלה פיצה. המחירים נוחים וגם הקינוחים נהדרים. לפעמים less is more.

 

053-9369064. קרן היסוד 36, ירושלים,  אבן גבירול 185, תל אביב

פיצה P2

צילום: יח”צ

אזור דרום:

קאלדו גורמה פיצה בר

המסעדה הזו מתמחה ביצירת פיצות מגוונות המורכבות מחומרי גלם איכותיים בלבד.
הבצק נפתח לעיני הסועדים. מגישים כאן שלושה רטבים שונים: פומפדרו – רוטב העגבניות הקלאסי, רוטב גבינת שמנת ורוטב גרין בייס על בסיס עשבי תיבול ושמן זית. כך שבתפריט ישנן יותר מ-50 סוגים שונים של פיצות המגיעות בשלל תוספות שונות: בשר, פירות ים, דגים, צמחוניות וטבעוניות. שווה!

טלפון: 08-8668006, דרך מצדה 47, באר שבע.

קאלדו

צילום: עמוד פייסבוק קאלדו

פיצה גלעד

במושב שקף שבחל לכיש שוכנת הפיצה המושלמת הזאת. הקים אותה גלעד רוזנבלט לפני כמעט עשור. ואם אתם באזור אתם חייבים לתת כאן עצירה.  האווירה פסטרולית הפיצה פשוט נהדרת בצק דק, פריך וטעים שנאפה בתנור עץ אימתני.  הרוטב  מתובל היטב ומעל גבינת מוצרלה אמיתית.  בגזרת התוספות תוכלו למצוא פה יציאות מעניינות כמו אגסים וגבינת עזים. גם המחיר נוח. בתיאבון

טלפון: 054-2207753 מושב שקף.

פיצה גלעד

צילום: עמוד פייסבוק פיצה גלעד

פיצה פורטבלו

הפיצה האשדודית הזו היא פשוט מצטיינת. לא מתחכמת יותר מדי ומגישה פיצה טעימה שהמקומיים נאמנים לה. גם כאן הסוד הוא חומרי גלם מצויינים ובראשם גבינה אמיתית של גד. יש פה גם הצעות מעניינות ברמת התוספות כמו הפיצה הצמחונית שכוללת חצילים, זוקיני בטטה, פטריות פורטבלו פקאן ופסטו. או הפיצה ההוואית שכוללת אננס וטונה מתובלת ופלפל חריף. גם המחירים נוחים לכיס.

08-676-7882, אדר 4, אשדוד.

פיצה פורטבלו אשדוד

צילום: עמוד פייסבוק פיצה פורטבלו

 מסעדת eataly – אשקלון

במסעדה האיטלקית המרעננת הזו השוכנת באשקלון מגישים פיצה מעולה! בצק טעים ופריך ועליו רוטב עגבניות או שמנת טעים ועשוי נהדר ומעליהם גבינה אמיתית משובחת. כל אלה מבטיחים חווית אכילה נהדרת. למשוואה נוסיף את הפיצות המקוריות ברכיביהן ויש לנו פה מתכון מנצח. אנחנו פזלנו לעבר פיצת הקורצ’פו הכוללת רוטב עגבניות, מוצרלה ארטישוק א-לה רומנה, פלפל צ’ילי טרי ופרוסות גבינת פרמז’ן, 59 שקלים.

טלפון: 08-663-5330 הנשיא 4, אשקלון.

 

פיצות פיצה eataly אשקלון

צילום: עמוד פייסבוק: eataly