A password will be e-mailed to you.

ממתקים שמבאסים משלוחי מנות

מאת: WeLead | 7 במרץ 2017

פורים הוא אחד החגים היותר שמחים וצבעוניים שיש לנו. יש בו מסורות נהדרות כמו תחפושות, שתייה עד לא ידע וכמובן משלוח מנות. אבל גם משלוח מנות יכול להיות טריקי. הנה מצעד WeLead של ממתקים המבאסים משלוחי מנות.  חג שמח!

1. שלווה

כן, כן אותו חטיף נוסטלגי מתעקש להפציע רק במשלוחי מנות של פורים. שלווה אותו חטיף העשוי מחיטה תפוחה ידוע ביכולתו לבאס משלוח מנות כבר משנות ה-60.

media_1_4

צילום: אתר אשבול

עדיין לא עוקבים אחרינו בפייסבוק? shame. לחצו כאן

2. מרמלדה

אותו ממתק דביק שנקנה בעיקר על ידי סבתא שלכם. זוכה גם הוא לעדנה מחודשת בעת פורים. אל תתנו לצבעים הזרחניים לשטות בכם זה לא טעים.

111102193514DSC_0102

צילום: ממתקי בני ריאד מחום

3. פופקורן

כולנו זוכרים את הרגע הזה בוא נחשפנו לשיא העצלנות. בתוך משלוח המנות הסתתרה שקית שקפקפה שבה פופקורן שהוכן מבעוד מועד. איכשהו חלק ממנו רטוב וחלק ממנו יבש כמו המדבר. shutterstock_126364877

4. טורטית

יש כאלה שממש אוהבים את חטיף השוקולד הזה וכאלה שממש לא. טורטית זה הכוסברה של עולם השוקולדים ולכן עורכי משלוחי מנות יקרות השתדלו לקחת בחשבון פרט זה בטרם הכנת המשלוח.

צילום: עלית

5.  שוקולד מצופה

אם כבר אנחנו באגף השוקולדים אז הנה עוד שוקולד שעליו הדעות חלוקות. כולכם מכירים אותו. וגם הוא מופיע בעיקר במשלוחי מנות ושקיות הפתעה. זוכרים?

משלוחי מנות

צילום: מן

6. צמיד סוכריות

“התכשיט” הזה ממן רופאי שיניים כבר עשורים רבים. לכאורה מדובר בממתק חמוד ויפה. עד שמנסים לתת לו ביס. אאוץ’.

file_14_119

7. חטיף קוקוס

אוקיי, אנחנו יודעים שיש כאלה שמכורים לממתק הקוקוס הורדרד והמלאכותי הזה שמככב מדי שנה בין פורים לפסח. אנחנו הכל אופן פחות שמחים לגלות אותו במשלוח מנות שלנו.

צילום: ממתקי בני ריאד מחרום

צילום: ממתקי בני ריאד מחרום

8. במבה לולו

לולו, הפך להיות שם כולל לכל במבה שהיא לא אסם או שוש. אתם יודעים מיני במבות חשודות למראה ולעתים חיוורות. בכל מקרה במבה לולו היא בהחלט מותג בהקשר הזה.

 

צילום: אתר בומרנג

צילום: אתר בומרנג

9. אוזני המן

עוד ממתק שאוהב להגיח בתוך המשלוח בתוך שקית סנדוויצים תמימה אלה הם כמובן אוזני המן. מדובר בעוגיה טעימה לכל הדעות אבל אנחנו לא מחבבים את הפירורים שהיא מותירה אחריה במארז קשה לה להתחרות בשוקולד או ממתק אחר. ומה חשבתם לעצמכם ששמתם לנו כאלה בטעם פרג?

shutterstock_539452873

10. רעשנים

א.  אי אפשר לאכול את זה.

ב. קצת חמלה על ההורים שמקבלים בחזרה את ילדם הביתה טעון בסוכר וחמוש בצעצוע הפלסטיק המרגיז הזה

shutterstock_241382767