A password will be e-mailed to you.

קרמרי דה ל’אקלייר: זה המקום המושלם לחגוג בו את יום הגלידה הבינלאומי

מאת: WeLead | 16 ביולי 2017

אתם יושבים? יופי..כי אחרישתראו את זה תצטרכו כמה שניות להתאושש

 

איך אפשר לסרב לקינוחים המהממים של קרמרי דה ל’אקלייר? לא רק שהם לא רק חגיגה לעיניים אלא גם חגיגה לפה.

במקום הזה לוקחים את כל הטוב של המטבח הצרפתי: מקרונים, קוראסונים ופחזניות ופשוט ממלאים אותם בגלידה משובחת. יאמי.

וזה לא הכל, בחנות הנפלאה הזו גם יכינו לכם קיורטוש ממולא גלידה ותוספות ממש כמו בפראג. כזה שיעורר קנאה בכל החברים שלכם באינסטגרם (ובחיים).

Don't yaaa want one ..?

A post shared by Cremerie De L'eclair (@cremerie_de_leclair) on

 

הכל פה מקבל טיפול משוחת ושמנמנן מהסוג הכי טוב ומתוק שיש. אוהבי מתוק? תגידו שלום לגן עדן. לא פחות שכן תוכלו למצוא כאן מענה לתאוות המתוקים שלכם.

אז מה להזמין? תוכלו להזמין אקלר לה גונדולה (הכל פה מקבל משחק מילים מעניין שהמילה ice מתווספת לכל פריט על מנת לייצג את הגלידה המהממת שמתלווית פה למנות) – שזה בעצם אקלר בצורתו המוארכת המגיע במילוי גלידה אמריקאית.

YUMMM //• ?

A post shared by YardenSuissa (@yarden_suissa) on

אנחנו פזלנו לעבר המקרו-גלידה הצבעוניים והבהירים שכפי שמרמז השם מדובר בעוגיות מקרון נהדרות שביניהן..ניחשתם? גלידה איטלקית.

יש פה עוד שלל משחקים על הקלאסיקה של הסנדווי’ץ גלידה (אוריאו, טופי, שוקולד צ’יפס ועוד שלל טעמים וורסיות)  וכדאי שתרחיקו מהראש את המחשבות של הקסטה מלאת הקרח מהראש שלכם מדובר בגרסה הסופר משודרגת.

כמובן שהשיחוק כאן זה הגרסה המקומית לקיורטוש..הטוויסטרים. כן אותו מאפה שמרים הונגרי בצורת ספירלה שלתוכה נשפכים הררי גלידה ותוספות.

 

גם הגלידה המסורתית בכוס מקבלת טיפול מיוחד ואליה יתווספו פאדג’ חם, בראוניז, אגוזי לוז והמרכיב העיקרי גלידה אמריקאית וחוזר חלילה. יש פה גם שאר טעמי גלידת שמנת איטלקית בטעמים מתחלפים.

והיופי הוא שהתענוג המתוק הזה נע בין 18 עד 20 שקלים. אתם עוד כאן? יאללה לכו לחגוג את יום הגלידה הבינלאומי שחל היום (לא שאנחנו צריכים סיבות לאכול גלידה כן?)

 

 

Starting the weekend off right ?Cremeri De L'eclair ?: @jennyyandthejets

A post shared by Outta Conetrol (@outtaconetrol) on

 

קרמרי דה לה אקלייר, המלך ג’ורג 53