A password will be e-mailed to you.

פיצה סביח זה שילוב מושלם!

מאת: WeLead | 6 בנובמבר 2017

ויה רוסטיקו מציעה פיצות חדשות וטעימות: כולל פיצה טבעונית מצטיינת וגם פיצת תפוחי אדמה מעולה

 

יש חובבי פיצה באולם? מודים שגם אנחנו הרמנו יד. בגלל זה התנדבנו ברצון לנסות את הפיצות החדשות של ויה רוסטיקו. כלומר שמענו שיש להם טעמי פיצה חדשים ורצנו לבדוק אותם.

הפיצרייה מבית רוסטיקו משתלבת היטב בשרונה מרקט. בעיקר משום שהיא מציעה מגוון פיצות לוהטות המיוצרות בזריזות ובעבודת יד בתנורי האבן כשריח הפיצה בתנור נישא לכל עבר.

הפיצריה מתגאה בשיתוף פעולה טעים במיוחד בין  רוסטיקו  לבין השף והבעלים של רשת אליצ’ה האיטלקית, ג’ובניניו דומניקו פציולי שמחזיק במתכון סודי ועתיק יומין שלפיו מוכנות הפיצות בויה רוסטיקו.

מדובר בפיצות מז’אנר הבצק הדק והקריספי  אליהן משודך רוטב עגבניות טרי שנעשה במקום וכמובן גבינת מוצרלה אמיתית. הפיצה נמכרת לפי משקל כשכל 100 גרם פיצה עולים 10 שקלים ללא תלות בסוג התוספות (הנדיב!) שמוצע עליה.

אז אל נבחרת הפיצות הותיקה הצטרפו שלוש פיצות חדשות: טבעונית, סביח ופיצת תפו”א. עוד פיצה טבעונית בעיר זה תמיד חדשות טובות בטח שכאן מפרגנים ומציעים שני סוגי פיצה טבעונית: טבעונית חציל ורגילה.

פיצה טבעונית עם זוקיני ופיצת תפוח אדמה של ויה רוסטיקו

ואכן הפיצה הטבעונית שלנו הייתה מעולה! על בצק דק וקריספי עם רוטב עגבניות פוזרו בנדיבות חתיכות בטטה, פטריות, זוקיני אליהן התווסף רוטב פטרוזיליה ואנחנו קיבלנו אחלה ביס שגם רגישי לקטוז היו מעריכים.

פיצת הסביח לעומתה מכבדת את שמה כאשר על הפיצה תוכלו למצוא גם פרוסות חציל, ביצה קשה, טחינה נגיעות עמבה כשרוטב הפטרוזיליה הטעים מככב גם כאן. הטעם היה מפתיע שכן אנחנו לא מחובבי ביצה קשה על הפיצה (או בטוסט שלנו) אבל כל המרכיבים השתלבו פה באופן מדוייק. מי יודע אולי שווה לעשות עוד שידוכים בין המטבח האיטלקי למטבח העיראקי?

אחרונה ניסינו את פיצת תפוח אדמה שבעינינו הייתה גולת הכותרת. התוספות כאן היו עירית, תפוח אדמה,  מוצרלה ורוטב פטרוזיליה. תפוחי האדמה היו רכים מבפנים ומעט קריספיים מבחוץ בגלל השהות בתנור האבן ובאמת שמדובר בפיצה טעימה ומיוחדת למי שמחפש לגוון קצת את שגרת הפיצה שלו.

תוסיפו לזה שירות נעים וידידותי וקיבלתם אחלה אופציה ללאנצ’ קליל או ארוחת ערב מספקת במיוחד.

 

ויה רוסטיקו, קלמן מגן 3,  תל אביב-יפו. טלפון: ‏03-562-4002‏