A password will be e-mailed to you.

קפה בגביע גלידה

מאת: WeLead | 4 בינואר 2018

אז יש קפה בגביע גלידה בארץ!! מחכים לתמונות שלכם

 

טוב אז מסתבר שאנחנו שותים את הקפה שלנו לא נכון..כלומר לא נכון מספיק. הטרנד הויראלי בעולם הקפה הגיע סוף סוף לארץ!מדובר בקפה המוגש בגביע של גלידה.זהו קפה חם הנמזג לתוך וופל גלידה שצופה מבעוד מועד בשוקולד כדי שהקפה לא יישפך ושכל העסק הזה יהיה יותר יציב. הקאטצ’ יש לשתות את יצירת המופת הזאת תוך עשר דקות אחרת היא תימס והגביע יתפרק.

 

 

קפה בגביע גלידה בישראל

את הקפה הזה שיעשה לכם חם ונעים באינסטוש ובבטן תוכלו למצוא בימים אלו ברשת קפה לנדוור.  הרשת השיקה את:  “CAFÉ TILLON” (‘קפה טילון’)- קפה חם וארומטי המוגש בגביע וופל טילון המצופה בשוקולד מריר וקקאו איכותי.

הטייק הזה על קפה יוגש בשלושה טעמים לבחירה, קפוצ’ינו- מנת אספרסו וחלב מוקצף במחיר של 19 שקלים

צילום: רשת קפה לנדוור

משקה שוקו חם או משקה ורוד בטעם וניל חם אשר שניהם מוגשים עם קצפת, סוכריות צבעוניות, מרשמלו וסירופ שוקולד במחיר של 19 שקלים.

צילום: רשת קפה לנדוור

מזכירים שהזמן שיש לשתיית “CAFÉ TILLON” הוא 10 דקות בלבד.

בנוסף,  ההאשטג #coffeeinacone תופס תאוצה באינסטגרם, שעוד ועוד מקומות בעולם מגישים את הגרסאות שלהם ללהיט. בישראל מצאנו אדפציה מקומית ברשת הגלידריות המשובחת בוזה שמציעה קפה, סחלב חם או שוקלטה בתוך גביע וופל.

גלידה בגביע גלידה

שוקלטה בגביע. צילום: עמוד פייסבוק גלידה בוזה

קפה בגביע גלידה

ויש גם סחלב בגביע. צילום: עמוד פייסבוק גלידה בוזה

 

 

תענוג צרוף  של 10 דקות.

 

הטרנד חל גם על משקאות נוספים כמו שוקו חם ואפשר גם להוסיף גלידה.

 

 

 


אם אתם גם מובילי דעה, קובעי טרנדים, יודעים מה נכון, מה נחשב, מה כדאי וגם מה לא, זה הזמן להצטרף לקהילת המשפיענים הגדולה והאיכותית בישראל, להרשמה לחצו כאן.